Η αξιολόγηση στην εκπαίδευση. Οι πέντε θεμελιώδεις παράμετροί της μέσα απο τη ματιά των εκπαιδευτικών
Abstract
Ύστερα από ένα μικρό διάστημα όπου έμεινε στην αφάνεια, το ζήτημα της εκπαιδευτικής αξιολόγησης επανέρχεται στο προσκήνιο των συζητήσεων. Αν και το σύνολο των θεωρητικών, όπως και ένα μεγάλο μέρος των εκπαιδευτικών, μιλούν για αναγκαιότητα εφαρμογής της, η εκπαιδευτική αξιολόγηση που εφαρμόστηκε τελευταία φορά το έτος 2013-2014 δίχασε τον εκπαιδευτική κοινότητα, συνάντησε μεγάλες αντιδράσεις και τα αποτελέσματά της παρέμειναν άγνωστα για το ευρύ κοινό.
Σκοπός της παρούσας διπλωματικής διατριβής είναι να εξετάσει το λόγο που η εκπαιδευτική αξιολόγηση στέκεται αδύνατο να εφαρμοστεί σήμερα, αναλύοντας το σύνολο της διαδικασίας στις πέντε θεμελιώδεις παραμέτρους που τη συγκροτούν και συγκρίνοντας τα δεδομένα από την υφιστάμενη μορφή αξιολόγησης με την κατάσταση που θα επιθυμούσαν οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί.