Browsing Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus) by Title
Now showing items 497-516 of 4377
-
Αναπαράσταση δεδομένων σε περιβάλλοντα οπτικού προγραμματισμού για τη διδασκαλία κώδικα στο Λύκειο
(2017-07-27)Στόχος αυτής της μεταπτυχιακής διατριβής είναι να διερευνήσει τον βαθμό κατανόησης και εμπέδωσης των δεδομένων και των τρόπων αναπαράστασής τους μέσα σε προγράμματα (αλγόριθμος + δεδομένα), απαιτεί από τον δημιουργό του ... -
Αναπαράσταση πραγματικών προτιμήσεων χρηστών σε δίκτυα προτιμήσεων υπό συνθήκη
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-12)Αναζητώντας την έννοια της λέξης «προτίμηση» στα λεξικά της Ελληνικής γλώσσας, ο ενδιαφερόμενος θα βρει ορισμούς όπως: «άποψη για το ποιος ή κάτι είναι καλύτερο από κάποιον ή κάτι άλλο και η επιλογή που γίνεται υπέρ αυτού» ... -
Αναπαράσταση της θερινής θερμοκρασίας στην Νότια Ελλάδα τους τελευταίους αιώνες με χρήση των αυξητικών δακτυλίων και σχέση με τις πυρκαγιές στον Ελλαδικό χώρο
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-05)Τα δάση της Ελλάδας τα τελευταία χρόνια πλήττονται από μεγαλύτερης έκτασης και έντασης πυρκαγιές. Οι αιτίες για την πρόκληση μεγάλης έκτασης πυρκαγιών είναι αντικείμενο πολλών ερευνών με την αύξηση της θερμοκρασίας και της ... -
Ανάπλαση και πολιτιστική αξιοποίηση του χώρου των φυλακών Κορυδαλλού: η δημιουργία μιας πολιτιστικής συνοικίας.
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-05)Η παρούσα πτυχιακή διατριβή, έχει ως στόχο να παρουσιάσει μία εναλλακτική, πολιτιστική επανάχρηση των κτηριακών εγκαταστάσεων όπου στεγάζονται αυτή τη στιγμή οι φυλακές Κορυδαλλού. Αυτό θα επιτευχθεί με την σύσταση μίας ... -
Ανάπλαση, αξιοποίηση και πολιτιστική διαμόρφωση του χώρου των φυλακών Κορυδαλλού (μετά την παύση λειτουργίας τους)
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2020-11)Η παρούσα εργασία καταδεικνύει τη σχέση μεταξύ της ευρύτερης περιοχής του Κορυδαλλού με τις φυλακές που φιλοξενεί. Επισημαίνεται η ιστορική, κοινωνική και πολιτιστική ανάπτυξη του Δήμου του Κορυδαλλού, ενώ προσεγγίζονται ... -
Ανάπτυξη web-based περιβάλλοντος για ημι-παραμετρικό μοντέλο πρόβλεψης κόστους λογισμικού
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2017-12)H Εκτίμηση Κόστους Λογισμικού είναι ένα σημαντικό ερευνητικό πρόβλημα, το οποίο έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον της επιστημονικής κοινότητας από την δεκαετία του 80 και έπειτα. Ο βασικός σκοπός είναι η ρεαλιστικότερη και ... -
Ανάπτυξη Web-based περιβάλλοντος για οπτικοποίηση της απόδοσης μοντέλων πρόβλεψης κόστους λογισμικού
(2017-02-13)Η εκτίμηση κόστους λογισμικού (ΕΚΛ) είναι σημαντικό ζήτημα, το οποίο έχει προσελκύσει έντονα το ενδιαφέρον αρκετών ερευνητών τις τελευταίες δεκαετίες. Κύριος στόχος είναι η ακριβής εκτίμηση της απαιτούμενης προσπάθειας ... -
Ανάπτυξη αλγόριθμου ενσωμάτωσης κρυφού κειμένου μέσα σε αρχεία εικόνας
(2017-02-13)H στεγανογραφία αποτελεί μία τεχνική που εφαρμόζεται από την αρχαιότητα με σκοπό να κρύψει την ύπαρξη της επικοινωνίας. Παρουσιάζει σημαντικές διαφορές από τη κρυπτογραφία σε θεωρητικό και τεχνολογικό επίπεδο, ωστόσο οι ... -
Ανάπτυξη διαδικτυακού εξυπηρετητή για παιχνίδια στρατηγικής με σύγχρονες τεχνολογίες
(2014-07-04)Γίνεται χρήση σύγχρονων τεχνολογιών δικτυακού προγραμματισμού για την ανάπτυξη δικτυακής εφαρμογής στην οποία, μπορούν οι χρήστες από τον φυλλομετρητή (browser) τους να παίζουν ένα παιχνίδι στρατηγικής που παίζεται σε ... -
Ανάπτυξη διαδικτυακού συστήματος για την αξιολόγηση ευχρηστίας εφαρμογών ηλεκτρονικής μάθησης
(2013-06-28)Σκοπός της εργασίας είναι: Η Ανάπτυξη μεθόδου αξιολόγησης ευχρηστίας e-learning βασισμένη σε ερωτηματολόγια – κατασκευή ενός διαδικτυακού συστήματος της μεθόδου Η παραγωγή αναφορών από το σύστημα αξιολόγησης μέσα από ... -
Ανάπτυξη διαδικτυακού συστήματος για την αξιολόγηση ευχρηστίας συστημάτων ηλεκτρονικής μάθησης
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-05)Στόχος της παρούσας εργασίας αποτελεί η δημιουργία ενός ερωτηματολογίου για την μέτρηση της ευχρηστίας στα συστήματα διαχείρισης ηλεκτρονικής μάθησης (LMS) αλλά και η ανάπτυξη μιας διαδικτυακής εφαρμογής μέσω της οποίας ... -
Ανάπτυξη διαδραστικών εργαλείων συνεργατικής μάθησης σε ψηφιακούς εικονικούς κόσμους
(2013-07-01)Η παρούσα Μεταπτυχιακή Διατριβή ερευνά την εφαρμογή της εκπαιδευτικής προσέγγισης Μάθηση Βασισμένη σε Πρόβλημα (Problem Based Learning) στον εικονικό κόσμο Second Life και την ενίσχυση της διαδικασίας αυτής με κατάλληλα ... -
Ανάπτυξη διασύνδεσης εφαρμογής ευφυούς ηλεκτρονικού ημερολογίου με τεχνολογία AJAX (Inteligent Calendar Mobile User Interface based on AJAX technologies)
(2011-08-24)Οι εφαρμογές των ηλεκτρονικών ημερολογίων χρησιμοποιούνται όλο και περισσότερο τα τελευταία χρόνια, καθώς προσφέρουν αποτελεσματική διαχείριση του χρόνου των χρηστών τους. Ωστόσο σε όλες αυτές τις εφαρμογές δεν γίνεται ... -
Ανάπτυξη διαχειριστικού σχεδίου των περιοχών ιδιαίτερης φυσικής και πολιτισμικής αξίας στο Δήμο Λήμνου (περιοχών του δικτύου "Φύση 2000") εξαιτίας της εγκατάστασης έργων ΑΠΕ
(2014-07-23)Η συγκεκριμένη μελέτη πραγματεύεται με τα προβλήματα τα οποία αντιμετωπίζουν τα νησιωτικά συστήματα στην διαμόρφωση της αναπτυξιακής προοπτικής τους, σε συσχετισμό με τους κοινωνικοοικονομικούς, περιβαλλοντικούς και ... -
Ανάπτυξη δυναμικού συστήματος παρουσίασης πληροφοριών σχετικά με τουριστικές υποδομές, με χρήση PHP Framework
(2012-11-05)Τα τελευταία΄έτη παρατηρείται μια στνεχώς αυξανόμενη τάση των προγραμματιστών ανάπτυξης διαδικτυακών εφαρμογών, να χρησιμοποιούν ως προγραμματιστικά εργαλεία ανάπτυξης κώδικα τα Πλαίσια Εφαρμογών ( Application Frameworks). ... -
Ανάπτυξη ενός Web App για την εκμάθηση της μεθοδολογίας σχεδίασης "Google Design Sprints"
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-05)Οι σύγχρονοι επαγγελματίες σχεδιαστές και προγραμματιστές λογισμικών που ασχολούνται με την ανάπτυξη web συστημάτων και πλατφορμών ακολουθούν μεθοδολογίες που έχουν επηρεαστεί από την agile φιλοσοφία και πρακτική. Τα ... -
Ανάπτυξη ενός εκπαιδευτικού ψηφιακού παιχνιδιού για εκμάθηση κοινωνικών δεξιοτήτων και Anti-Bullying συμπεριφορών σε σχολεία
(2015-06-22)Με την έννοια Serious Game αναφερόμαστε στα παιχνίδια σοβαρού σκοπού. Πρόκειται για παιχνίδια στα οποία η ψυχαγωγία δεν είναι ο βασικός τους σκοπός αλλά έχουν χαρακτήρα εκπαιδευτικό και συγχρόνως ψυχαγωγικό. Η δημιουργία ... -
Ανάπτυξη ενός μοντέλου για διαχείριση ταυτότητας στα διάχυτα δίκτυα μικρομεσαίων επιχειρήσεων
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-12)Η υιοθέτηση από τις κυπριακές μικρομεσαίες επιχειρήσεις IoT συσκευών, αποτελεί σημαντικό γεγονός, βοηθώντας τις να αντιμετωπίσουν τις αυξανόμενες απαιτήσεις των πελατών και την εξέλιξη των παρεχόμενων υπηρεσιών τους. Ωστόσο, ... -
Ανάπτυξη ενός συστήματος Gamification και εφαρμογή του στην πλατφόρμα Moodle
(2014-06-16)Με την έννοια gamification αναφερόμαστε στη χρήση και ενσωμάτωση διαφόρων τεχνολογιών, μηχανισμών και χαρακτηριστικών που συναντάμε στο σχεδιασμό των παιχνιδιών σε διάφορες δραστηριότητες, μέσω της αξιοποίησής τους ως ... -
Ανάπτυξη ενός τρισδιάστατου ηλεκτρονικού εκπαιδευτικού παιχνιδιού ως εργαλείο για οργανωσιακή μάθηση και διαχείριση γνώσης
(2012-11-02)Η παρούσα Μεταπτυχιακή Διατριβή ερευνά τη χρήση Ηλεκτρονικών Εκπαιδευτικών Παιχνιδιών σε επιχειρηματικό περιβάλλον ως εργαλείο για οργανωσιακή μάθηση και διαχείριση γνώσης. Σε μια προσπάθεια εξαγωγής καταλλήλων συμπερασμάτων ...