Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές
    • Πληροφοριακά και Επικοινωνιακά Συστήματα (ΜΕΤ)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές
    • Πληροφοριακά και Επικοινωνιακά Συστήματα (ΜΕΤ)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Ανάπτυξη διαδικτυακού συστήματος για την αξιολόγηση ευχρηστίας συστημάτων ηλεκτρονικής μάθησης

    Thumbnail
    View/Open
    ΠΕΣ-2018-00294.pdf (3.557Mb)
    Date
    2018-05
    Author
    Βιδάκη, Γαρυφαλιά
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Στόχος της παρούσας εργασίας αποτελεί η δημιουργία ενός ερωτηματολογίου για την μέτρηση της ευχρηστίας στα συστήματα διαχείρισης ηλεκτρονικής μάθησης (LMS) αλλά και η ανάπτυξη μιας διαδικτυακής εφαρμογής μέσω της οποίας οι χρήστες της μπορούν να μετρήσουν την ευχρηστία τέτοιων συστημάτων. Το ερωτηματολόγιο δημιουργήθηκε ύστερα από την βιβλιογραφική έρευνα που διεξήχθη σε αντίστοιχες έρευνες μέτρησης της ευχρηστίας με την χρήση των ερωτηματολογίων και συμπεριλαμβάνει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που απαιτούνται για την σωστή μέτρηση της στα LMS λαμβάνοντας υπόψιν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των συστημάτων αυτών αλλά και των χρηστών - εκπαιδευόμενων που τα χρησιμοποιούν. Το δεύτερο κομμάτι της εργασίας αποτελείται από την ανάπτυξη μιας διαδικτυακής εφαρμογής η οποία χρησιμοποιεί το ερωτηματολόγιο που αναπτύχθηκε ως πρότυπο για την μέτρηση της ευχρηστίας από τους δυνητικούς χρήστες του συστήματος αλλά παρέχει και την δυνατότητα της δημιουργίας νέου ερωτηματολογίου ανάλογα με την εκάστοτε ανάγκη των χρηστών. Τέλος η εφαρμογή παρέχει την δυνατότητα παρακολούθησης των ενεργών ερευνών του κάθε χρήστη μέσω της χρήσης διαφορετικών τύπου report που παράγονται από αυτή για κάθε έρευνα που είναι σε εξέλιξη. Η παρούσα εφαρμογή που αναπτύχθηκε στα πλαίσια αυτής της εργασίας αποτελεί ένα χρήσιμο εργαλείο τόσο για τους σχεδιαστές των εφαρμογών διαχείρισης ηλεκτρονικής μάθησης, των διαχειριστών της. Τα συστήματα ηλεκτρονικής μάθησης αναπτύσσονται ραγδαία τα τελευταία χρόνια όπως αυξάνονται επίσης και οι χρήστες που το χρησιμοποιούν κάνουν αυτή την εργασία αρκετά σημαντική καθώς η ευχρηστία είναι σημαντικός παράγοντας στην επιτυχία τους.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/3783
    Collections
    • Πληροφοριακά και Επικοινωνιακά Συστήματα (ΜΕΤ)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013