Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Πληροφοριακά και Επικοινωνιακά Συστήματα (ΕΛΛ) / Information and Communication Systems (in Greek)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Πληροφοριακά και Επικοινωνιακά Συστήματα (ΕΛΛ) / Information and Communication Systems (in Greek)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Αναπαράσταση δεδομένων σε περιβάλλοντα οπτικού προγραμματισμού για τη διδασκαλία κώδικα στο Λύκειο

    Thumbnail
    View/Open
    ΠΕΣ-2017-00265.pdf (2.801Mb)
    Date
    2017-07-27
    Author
    Ρόζου, Μαρία
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Στόχος αυτής της μεταπτυχιακής διατριβής είναι να διερευνήσει τον βαθμό κατανόησης και εμπέδωσης των δεδομένων και των τρόπων αναπαράστασής τους μέσα σε προγράμματα (αλγόριθμος + δεδομένα), απαιτεί από τον δημιουργό του την κατάλληλη αναπαράσταση των δεδομένων, για να καταστεί λειτουργικό, οδηγώντας από τον κόσμο των αφηρημένων εννοιών στην πραγματικότητα. Στα υπάρχοντα Προγράμματα Σπουδών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην Ελλάδα και στα αντίστοιχα εκπαιδευτικά εγχειρίδια ο ρόλος των δεδομένων παρουσιάζεται υποβαθμισμένος, οπότε ήταν αναμενόμενος ο βαθμός δυσκολίας που θα συναντούσαν οι μαθητές. Για την απάντηση των ερευνητικών ερωτημάτων της μεταπτυχιακής διατριβής μελετήσαμε προγράμματα κατασκευασμένα από μαθητές, ενώ από βιβλιογραφική επισκόπηση καταγράφηκε μία ποικιλία δυσκολιών που αντιμετωπίζουν οι μαθητές στη διδασκαλία του Προγραμματισμού, ανεξαρτήτως του υπό χρήση προγραμματιστικού περιβάλλοντος. Με βάση τα συμπεράσματα που προέκυψαν σχεδιάστηκε μία πειραματική διδακτική παρέμβαση με στόχο την εξεύρεση τρόπων υπέρβασης των μαθητικών δυσκολιών. Καταγράφηκαν τα στατιστικά αποτελέσματα της πιλοτικής διδασκαλίας και αναδείχθηκε η ανάγκη βελτίωσης και προσαρμογής του τρόπου διδασκαλίας των δεδομένων και της αναπαράστασής τους και ο επανασχεδιασμός του Προγράμματος Σπουδών της Πληροφορικής στην προοπτική της ανάπτυξης της υπολογιστικής σκέψης του μαθητή.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/2936
    Collections
    • Πληροφοριακά και Επικοινωνιακά Συστήματα (ΕΛΛ) / Information and Communication Systems (in Greek)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013