Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English): Recent submissions
Now showing items 781-800 of 1092
-
Marketing plan. Elea Golf Club
(2015-07-21)Στην παρούσα εργασία αρχικά γίνεται αναφορά στη βαρυσήμαντη προσφορά του Τουρισμού στην οικονομία της Κύπρου. Ο Τουρισμός είναι η «ατμομηχανή» της οικονομίας του νησιού και μπορεί να βοηθήσει τον τόπο να ξεπεράσει την ... -
Διοίκηση ολικής ποιότητας και εκπαίδευση προσωπικού: Η περίπτωση της εταιρίας Netlink SA: Συστήματα παροχής υπηρεσιών και πληροφορικής
(2015-07-21)Μέσα σε κάθε νομικό πρόσωπο οι ανθρώπινοι πόροι, χρήζουν ιδιαίτερης σημασίας. Αυτό μπορεί να αποδοθεί στο γεγονός ότι το ανθρώπινο κεφάλαιο είναι άστατο, αντιφατικό και απρόβλεπτο σε αντίθεση με τις μηχανές και τα υλικά. ... -
Database marketing στις κυπριακές εταιρίες τηλεπικοινωνιών. Η περίπτωση της εταιρείας τηλεπικοινωνιών Primetel
(2015-07-21)Το θέμα της παρούσας διατριβής είναι η μελέτη του Database Marketing στις κυπριακές εταιρίες τηλεπικοινωνιών. Παράλληλα μελετάται η περίπτωση της εταιρείας τηλεπικοινωνιών PrimeTel. Κύριος σκοπός της παρούσας διατριβής ... -
Οι στρατηγικές μάρκετινγκ που χρησιμοποιούν οι εταιρίες για προϊόντα που απευθύνονται σε παιδιά: Πετυγχαίνουν τους στόχους τους;
(2015-07-21)Τα παιδιά αποτελούν ένα πολύ σημαντικό κομμάτι της οικονομίας, αφού ολόκληρες βιομηχανίες κτίζονται γύρω από αυτά. Από πολύ μικρές ηλικίες ακόμη υποσυνείδητα επηρεάζονται από τις διαφημίσεις αλλά και από άλλες τεχνικές ... -
Παράγοντες που επηρεάζουν την ικανοποίηση και παρακίνηση των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης του ιδιωτικού τομέα της Κύπρου
(2015-07-21)O σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να ερευνήσει τους παράγοντες που επηρεάζουν την επαγγελματική ικανοποίηση των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης που εργάζονται σε ιδιωτικά σχολεία της Κύπρου και να διερευνήσει το ... -
Επιχειρησιακός σχεδιασμός και εκτίμηση βιωσιμότητας καινοτόμου οικονομικής μονάδας παραγωγής και τυποποίησης ελαιολάδου
(2015-07-21)Αντικειμενικός σκοπός της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής, είναι ο επιχειρησιακός σχε-διασμός και η εκτίμηση της βιωσιμότητας μιας νέας επιχείρησης παραγωγής και τυποποίησης ελαιολάδου. Το σημαντικότερο χαρακτηριστικό ... -
Ηλεκτρονικό εμπόριο. Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ. Ποιοτική έρευνα - Μελέτη περιπτώσεων (Εννέα ελληνικών διακεκριμένων διαδικτυακών εκστρατειών) e-commerce - e-marketing case studies (Nine greek distinguished web campaigns)-
(2015-07-21)Το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ έχουν αλλάξει τις δομές εξουσίας στην αγορά. Τα στοιχεία δείχνουν μια σημαντική μετακύληση των εμπόρων από τις παραδοσιακές τεχνικές σ’ αυτές που επιτάσσει η νέα τεχνολογία, ... -
Υποκίνηση και ικανοποίηση των εργαζομένων στον κλάδο των νέων τεχνολογιών - συγκριτική ανάλυση και αξιολόγηση του βαθμού ενσωμάτωσης του εσωτερικού μάρκετινγκ στη στρατηγική των καθιερωμένων επιχειρήσεων έναντι των επιχειρήσεων αρχικών σταδίων
(2015-07-21)Η στρατηγική μάρκετινγκ της επιχείρησης -ως μέρος της ευρύτερης στρατηγικής της- έχει ως βασική αρχή και διαχρονικό της στόχο την ικανοποίηση του πελάτη, ως σταθερού συντελεστή της διαρκούς της απόδοσης. Η εστίαση της ... -
Η διοίκηση ποιότητας στα πλαίσια της διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού στον δημόσιο τομέα: Η περίπτωση της αποκεντρωμένης διοίκησης Ηπείρου - Δ. Μακεδονίας
(2015-07-21)Η μεταπτυχιακή αυτή διατριβή αποσκοπεί στην μελέτη και ανάλυση της διαδικασίας αξιολόγησης του προσωπικού στον δημόσιο τομέα της Ελλάδας στα πλαίσια της εφαρμογής της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας (ΔΟΠ). Η διατριβή προσδοκά ... -
Δημιουργία ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος μέσω της ανάπτυξης της γνώσης και των δεξιοτήτων των εργαζομένων
(2015-07-17)Σήμερα, πολύ περισσότερο από κάθε άλλη φορά, η επένδυση μέσω της κατάρτισης στο ανθρώπινο κεφάλαιο αποτελεί επιτακτική ανάγκη, γεγονός που οδηγεί την επιχείρηση που επιδιώκει την απόκτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος μέσω ... -
Restructuring public and financial organizations of Cyprus in response to global economic and financial stress
(2015-07-17)This thesis is trying to provide gadgets, tools and information so all the elected presidents, ministers and public managers even public workers and all people associated with the public and financial sectors understand ... -
Εφαρμογές του μάρκετινγκ στη σχεδίαση, εκτέλεση και προβολή του εν ειρήνη κοινωνικού έργου των Ενόπλων Δυνάμεων
(2015-07-17)Οι Ένοπλες Δυνάμεις (ΕΔ) διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο που έχει να κάνει με την παροχή κοινωνικού έργου. Κοινωνικό έργο παρέχουν όλοι οι στρατοί του κόσμου. Οι μη επικερδείς οργανισμοί εφαρμόζουν διάφορες τακτικές που ... -
Ψηφιακή στρατηγική 2020: Η περίπτωση της Κρήτης: αποτίμηση των μέχρι τώρα παρεμβάσεων της Ψηφιακής Σύγκλισης και σχεδιασμός της επόμενης προγραμματικής περιόδου: Σύνδεση με το στόχο Ευρώπη 2020
(2015-07-17)Σκοπός της παρούσας διατριβής είναι να αποτιμήσει και να αξιολογήσει τις μέχρι τώρα παρεμβάσεις της Ψηφιακής Σύγκλισης στην Περιφέρεια της Κρήτης, τις επιπτώσεις που έχουν στην καθημερινή ζωή του πολίτη αλλά και να καταγράψει ... -
Εταιρική κοινωνική ευθύνη: Η περίπτωση των συστημικών ελληνικών τραπεζών (Εθνική, Πειραιώς, AlphaBank, Eurobank)
(2015-07-17)Η παρούσα εργασία μελετά το θεωρητικό υπόβαθρο που αφορά τον ρόλο της εταιρικής ευθύνης και αναδεικνύει την θέση της στο σύγχρονο μάνατζμεντ των επιχειρήσεων, ιδιαίτερα σε ένα περιβάλλον κρίσης και αβεβαιότητας, τονίζοντας ... -
Μοντέλα πρόβλεψης βιωσιμότητας επιχείρησης και εμπειρική εφαρμογή Ελληνικής επιχείρησης
(2015-07-17)Η παρούσα εργασία έχει ως σκοπό να παρουσιάσει αναλυτικά τα υπάρχοντα μοντέλα πρόβλεψης βιωσιμότητας εταιρειών, με βάση τα οικονομικά και λογιστικά τους στοιχεία. Γίνεται αναφορά στα κυριότερα μοντέλα που έχουν χρησιμοποιηθεί ... -
Ο ρόλος του διευθυντή σχολικής μονάδας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στο πλαίσιο της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας: Η περίπτωση των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του Δήμου Αχαρνών
(2015-07-17)Το τελευταίο χρονικό διάστημα, ραγδαίες αλλαγές έχουν επέλθει στο θεσμό της ελληνικής εκπαίδευσης. Οι αυξανόμενες απαιτήσεις για παροχή βέλτιστης ποιότητας εκπαίδευσης έχουν προσθέσει περισσότερες αρμοδιότητες σε διευθυντές ... -
Η οπτική επικοινωνία ως παράμετρος εξασφάλισης συγκριτικού πλεονεκτήματος
(2015-07-17)Η παρούσα διατριβή επιχειρεί την διερεύνηση της οπτικής επικοινωνίας στη δημιουργία συγκριτικού πλεονεκτήματος. Τα βασικά ερευνητικά ερωτήματα στα οποία ανταποκρίνεται είναι η αποσαφήνιση των όρων «οπτική επικοινωνία και ... -
Οι συνεργατικοί σχηματισμοί συνεργασίας ως μοχλός ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας: μελέτη περίπτωσης Corallia Cluster
(2015-07-17)Η διεθνής οικονομική κρίση ανέδειξε την αδυναμία ανταπόκρισης της ελληνικής επιχειρηματικότητας στις νέες συνθήκες της αγοράς. Ο κύριος λόγος εντοπίζεται στην μικρή διάθεση ή την πλήρη έλλειψη χρηματοροών από αγορές του ... -
Επιχειρηματικό σχέδιο νεοσύστατης εταιρίας ηλεκτρονικής επιχειρηματικότητας
(2015-07-17)Η παρούσα εργασία αναλύει το επιχειρηματικό πλάνο μίας νεοσύστατης εταιρίας εμπορίας ειδών delicatessen η οποία θα δραστηριοποιείται στην πόλη της Αθήνας. Το επιχειρηματικό αυτό πλάνο βασίστηκε στην σχετική βιβλιογραφία, ... -
Οι προτιμήσεις και καταναλωτική συμπεριφορά του Κύπριου καταναλωτή για τα τυροκομικά προϊόντα και ιδιαίτερα για το χαλλούμι
(2015-07-17)Η παρούσα εργασία είχε ως στόχο να μελετήσει τις προτιμήσεις και την αγοραστική συμπεριφορά του Κύπριου καταναλωτή απέναντι στα τυροκομικά προϊόντα και ιδιαίτερα προς το χαλλούμι. Απώτερος σκοπός είναι να βοηθήσει τις ...