Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English): Πρόσφατες Δημοσιεύσεις
Αποτελέσματα 701-720 από 1092
-
Ο ανταγωνισμός και η επιβίωση των υπεραγορών στην Κύπρο σε περίοδο κρίσης της Κυπριακής οικονομίας
(2016-03-17)Η παγκόσμια οικονομική κρίση δημιούργησε σημαντική επιβράδυνση της παγκόσμιας οικονομικής ανάπτυξης. Η επιβράδυνση αυτή οδηγεί στη μείωση της ζήτησης των προϊόντων και των υπηρεσιών και μέσα σε αυτό το περιβάλλον, οι ... -
Ο ρόλος της παρακίνησης στη δημιουργία εργασιακής ικανοποίησης και εργασιακής δέσμευσης στους εργαζομένους του ιδιωτικού τομέα στην Κύπρο
(2016-03-16)Η εργασιακή παρακίνηση, η εργασιακή ικανοποίηση και η εργασιακή δέσμευση είναι σημαντικότατες παράμετροι σε μία σύγχρονη επιχείρηση που θέλει να παραμείνει βιώσιμη, αφού συμβάλουν στη μέγιστη αποδοτικότητα των εργαζομένων ... -
Εργασιακή ικανοποίηση και παρακίνηση
(2016-03-16)Εισαγωγή: Οι ανάγκες του ατόμου, η επιθυμία των επιχειρήσεων να κερδίσουν ένα ορισμένο μερίδιο της αγοράς, καθώς και οι σημερινές κοινωνικο-οικονομικές συνθήκες έχουν οδηγήσει τη στροφή του ενδιαφέροντος των επιχειρήσεων ... -
Δημόσιο μάρκετινγκ και ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών. Μέτρηση ικανοποίησης πολιτών απο παρεχόμενες υπηρεσίες ασφαλιστικών οργανισμών
(2016-03-16)Στα πλαίσια της εργασίας αυτής αναπτύχθηκαν έννοιες όπως το Μάρκετινγκ και Μάρκετινγκ Υπηρεσιών. Αναλύθηκε κυρίως το Δημόσιο Μάρκετινγκ, οι διαφορές του από το επιχειρηματικό μάρκετινγκ, ο ορισμός της ποιότητας και ... -
Ανάπτυξη μιας μικρομεσαίας επιχείρησης μουσικής επιμέλειας (Disc Jockey) με βάση την ανάλυση των εργαλείων μάρκετινγκ
(2016-03-16)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή έχει ως σκοπό να αναπτύξει μια επιχείρηση μουσικής επιμέλειας (Disc Jockey) μέσα από την ανάλυση και εφαρμογή των παραμέτρων του μίγματος Μάρκετινγκ (Προϊόν, Τιμολόγηση, Προώθηση, Τόπος). Η ... -
Η καταναλωτική συμπεριφορά του Κύπριου e-καταναλωτή
(2016-03-16)Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να δημιουργηθεί το προφίλ του Κύπριου eΚαταναλωτή. Δηλαδή μέσα από την παρούσα έρευνα προσδοκούμε στην καλύτερη κατανόηση του Κύπριου καταναλωτή μέσα από το διαδίκτυο και παράλληλα στον ... -
Συγκεντρωση και ανταγωνισμός. Οι συνέπειες στον κλάδο τροφίμων στην Ελλάδα με έμφαση την τοπική ανάπτυξη του Δήμου Διρφύων-Μεσσαπίων του νομού Εύβοιας
(2015-10-08)Η διατριβή αποσκοπεί στο να αναδείξει βασικές πλευρές της σχέσης συγκέντρωση – ανταγωνισμός στη διαδικασία της περιφερειοποίησης και της παγκοσμιοποίησης της οικονομίας και των θεσμών. Ο διεθνείς ανταγωνισμός, σε συνδυασμό ... -
Ο ρόλος της διοίκησης ανθρωπίνων πόρων στην ενίσχυση της επίδοσης των εργαζομένων εν μέσω οικονομικής κρίσης
(2015-10-08)Η παρούσα διατριβή εξετάζει το ζήτημα του ρόλου που καλείται να διαδραματίσει η διοίκηση ανθρώπινων πόρων στην ενίσχυση της επίδοσης του ανθρώπινου δυναμικού σε μία σύγχρονη επιχείρηση σε περιβάλλον οικονομικής κρίσης. ... -
Η χρηματοοικονομική κρίση στην Κύπρο και οι επιπτώσεις στον τομέα των ακινήτων
(2015-09-10)Η Κυπριακή οικονομία μέχρι και το 2010 κατέγραφε μεγάλους ρυθμούς ανάπτυξης και αξιόλογους μακροοικονομικούς δείκτες σε σύγκριση με τις υπόλοιπες χώρες της ΕΕ. Με την έναρξη της διεθνούς οικονομικής κρίσης το 2008, άρχισαν ... -
Με ποιό τρόπο η εταιρεία Roha, μπορεί να διαμορφώσει τη στρατηγική εξαγωγικού μάρκετινγκ της, για διείσδυση στις αγορές της Αφρικής
(2015-09-10)Οι εξαγωγές αποτελούν ένα σημαντικό παράγοντα για την ενίσχυση και την επιβίωση μια εταιρείας, κυρίως σε περιόδους οικονομικής κρίσης αφού αποτελούν μια σημαντική πηγή εσόδων για την ίδια την επιχείρηση. Οι εταιρείες στον ... -
Αξιολόγηση της απόδοσης του προσωπικού. Μελέτη περίπτωσης συγκεκριμένης επιχείρησης
(2015-09-08)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή αποσκοπεί στην αξιολόγηση του συστήματος αξιολόγησης απόδοσης που χρησιμοποιεί μια συγκεκριμένη εταιρεία που δραστηριοποιείται στην Κύπρο, προκειμένου να εντοπιστούν τα σημεία που χρήζουν ... -
Ποιότητα υπηρεσιών Αστυνομίας Κύπρου και ικανοποίηση πολιτών απο τις υπηρεσίες της
(2015-09-08)Η Αστυνομία συνιστά ένα αδιαμφισβήτητο κοινωνικό θεσμό κάθε πολιτισμένης και ευνομούμενης κοινωνίας ενώ ταυτόχρονα είναι όργανο εκτελεστικής εξουσίας. Σύμφωνα με τον Περί Αστυνομίας Νόμο (Ν.73(1)/2004), αποστολή της ... -
Στρατηγικές επικοινωνίας και προώθησης κέντρων εστίασης, τουριστικών επιχειρήσεων και προορισμών, πως επηρεάζουν οι ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης και κριτικής την αγοραστική συμπεριφορά του καταναλωτή
(2015-09-08)Αντικείμενο έρευνας της παρούσας Διατριβής αποτελεί η μελέτη και κατανόηση των στρατηγικών επικοινωνίας και προώθησης κέντρων εστίασης, τουριστικών επιχειρήσεων και προορισμών καθώς και το πως επηρεάζουν οι ιστοσελίδες ... -
Η αρνητική ασύμμετρη σχέση μεταξύ απόδοσης χρηματιστηρίου-τεκμαρτής μεταβλητότητας
(2015-10-08)Αντικείμενο της παρούσας εργασίας αποτελεί η διερεύνηση της σχέσης μεταξύ απόδοσης χρηματιστηρίου και τεκμαρτής μεταβλητότητας. Οι υποθέσεις της χρηματοοικονομικής μόχλευσης και της ανάδρασης της μεταβλητότητας έχουν ... -
Εργασιακές σχέσεις και εργασιακή ικανοποίηση στο Επαρχιακό Δικαστήριο Λευκωσίας
(2015-09-08)Η παρούσα διατριβή έχει ως θέμα τις εργασιακές σχέσεις και την εργασιακή ικανοποίηση στο Επαρχιακό Δικαστήριο Λευκωσίας. Συγκεκριμένα αναλύθηκαν οι σχέσεις των εργαζομένων με τους προϊστάμενους καθώς και η εργασιακή ... -
Industrial development and economic welfare: The case of the tile industryin the regions of Emilia Romagna (Italia) and Castellon (Spain)
(2015-09-07)Tile industry is a vital source of economic growth for both Italy and Spain but mainly for the regions of Emilia Romagna in Italy and that of Valencia, in Spain. In 2012, 267 ceramic tile, sanitary ware, tableware and ... -
Ίδρυση αγροτικού συνεταιρισμού στην Περιφέρεια Κρήτης
(2015-09-07)Ο θεσμός των συνεταιρισμών, είναι ένα θέμα που προσελκύει το ενδιαφέρον των επιστημόνων, των πολιτικών και γενικά του κόσμου είτε αυτός είναι μέλος του συνεταιρισμού, είτε όχι. Ένας αγροτικός συνεταιρισμός είναι μια ... -
Οι προσδιοριστικοί παράγοντες για την αγορά βιολογικού οίνου στην ελληνική αγορά
(2015-09-07)Στόχος της παρούσης μελέτης είναι να προσδιορίσει τους παράγοντες εκείνους που οδηγούν τους Έλληνες καταναλωτές στην αγορά βιολογικού οίνου. Η παρούσα έρευνα θα είναι επισκοπική, καθώς η ερευνήτρια θα διεξάγει πρωτογενή ... -
Η πολιτισμική προσαρμογή των πρακτικών της διοίκησης ανθρωπίνων πόρων σε πολυεθνικούς οργανισμούς. Η υπόθεση της Mondelezhellas
(2015-09-03)Αυτή η εργασία επιχειρεί να ερευνήσει το αρκετά αμφιλεγόμενο θέμα της προσαρμογής των πρακτικών της Διαχείρισης Ανθρωπίνων Πόρων των πολυεθνικών εταιριών στο υπόβαθρο της κουλτούρας των παραρτημάτων της. Ο σκοπός είναι ... -
Χρηματοοικονομική ανάλυση και πρόβλεψη βιωσιμότητας των οινοποιητικών μονάδων Τσαντάλης Α.Ε. - Μπουτάρης Α. Ε.
(2016-03-08)Τελευταίως, η επιχειρηματικότητα χαρακτηρίζεται από διαρθρωτικές αλλαγές, ως απόρροια των μεταβολών του παγκόσμιου οικονομικού γίγνεσθαι. Η πορεία του οινικού κλάδου αποδεικνύεται σε έναν εκ των σημαντικότερων παραγόντων ...