Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Οι προσδιοριστικοί παράγοντες για την αγορά βιολογικού οίνου στην ελληνική αγορά

    Thumbnail
    View/Open
    MBA-2015-00355.pdf (1.100Mb)
    Date
    2015-09-07
    Author
    Τσιμιτσέλη, Θωμαΐτσα
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Στόχος της παρούσης μελέτης είναι να προσδιορίσει τους παράγοντες εκείνους που οδηγούν τους Έλληνες καταναλωτές στην αγορά βιολογικού οίνου. Η παρούσα έρευνα θα είναι επισκοπική, καθώς η ερευνήτρια θα διεξάγει πρωτογενή ποσοτική έρευνα, στην οποία θα μελετά τις γνώσεις, τις απόψεις και τις στάσεις των ερωτώμενων πάνω στο θέμα που διερευνά. Βασικό εργαλείο της έρευνας αποτέλεσε το ερωτηματολόγιο, μέσα από το οποίο προσδοκούμε να μάθουμε κατά πόσο οι καταναλωτές είναι εξοικειωμένοι με τα βιολογικά προϊόντα και πιο συγκεκριμένα με το βιολογικό κρασί και να βρούμε τους παράγοντες που επηρεάζουν τη στάση τους. Στην παρούσα έρευνα, επιλέχθηκε ένα δείγμα ευκολίας 100 ατόμων. Τα βασικά συμπεράσματα της μελέτης έδειξαν ότι οι καταναλωτές θεωρούν το βιολογικό κρασί πιο υγιεινό, χωρίς χημικά και συντηρητικά, υψηλότερης συνολικής αξίας, αγνό, φυσικό, ακριβό για αυτό που προσφέρει, εγγυημένο, όχι ικανοποιητικά προωθημένο, όχι ευρέως διαθέσιμο και όχι απαραίτητα πιο νόστιμο. Έτσι λοιπόν το προτιμούν καθώς σε ικανοποιητικό βαθμό έχουν κίνητρα για την υγεία τους. Περισσότερο ενδιαφέρονται να διατηρήσουν τα επίπεδα υγείας σταθερά, να απολαμβάνουν τη ζωή και να έχουν καλή φυσική κατάσταση. Τέλος, η πρόθεση αγορά βιολογικού κρασιού στο μέλλον κυμάνθηκε σε ικανοποιητικά επίπεδα για το σύνολο του δείγματος.  
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/2108
    Collections
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013