Στρατηγικές επικοινωνίας και προώθησης κέντρων εστίασης, τουριστικών επιχειρήσεων και προορισμών, πως επηρεάζουν οι ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης και κριτικής την αγοραστική συμπεριφορά του καταναλωτή
Abstract
Αντικείμενο έρευνας της παρούσας Διατριβής αποτελεί η μελέτη και κατανόηση των στρατηγικών επικοινωνίας και προώθησης κέντρων εστίασης, τουριστικών επιχειρήσεων και προορισμών καθώς και το πως επηρεάζουν οι ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης και κριτικής την αγοραστική συμπεριφορά του καταναλωτή.
Ως εκ τούτου η παρούσα μελέτη διακρίνεται σε τρία κύρια μέρη/κεφάλαια. Το πρώτο κεφάλαιο σχετίζεται με τις στρατηγικές επικοινωνίας και προώθησης κέντρων εστίασης, τουριστικών επιχειρήσεων και προορισμών. Στο κεφάλαιο αυτόγίνεται σύντομη ιστορική αναδρομή στους διάφορους προσανατολισμούς της αγοράς μέχρι την τελική κατάληξη στο Marketing. Στη συνέχεια εξετάζετε πιο επισταμένα το Marketing Υπηρεσιών επικεντρώνοντας στους ταξιδιωτικούς προορισμούς, κέντρα εστίασης και χώρους αναψυχής.
Το δεύτερο κεφάλαιο αναφέρεται στο πως επηρεάζουν οι ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης και κριτικής την αγοραστική συμπεριφορά του καταναλωτή. Η επικοινωνία των επιχειρήσεων με τους καταναλωτές μέσω των κοινωνικών δικτύων φαίνεται να αποτελεί ένα καινούργιο τρόπο επικοινωνίας και αλληλεπίδρασης που απευθύνετε στον σύγχρονο καταναλωτή. Η παρατηρούμενη συνεχής πρόσβαση όλο και περισσοτέρων καταναλωτών σε ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης και ιστοσελίδες τουριστικού περιεχομένου έχουν αλλάξει καθοριστικά το χαρακτήρα του τουριστικού προϊόντος. Επιπλέον όπωςφαίνεται η πληροφόρηση/διαφήμιση από στόμα σε στόμα μέσω του διαδικτύου (ElectronicWordofMouth, e-WoM) είναι πολλές φορές πιο πειστική από την παραδοσιακή πληροφόρηση από στόμα σε στόμα και ταυτόχρονα διαχέεται γρήγορα και άμεσα μέσω των χρηστών.
Το τελευταίοκεφάλαιο αφορά την έρευνα που διεξήχθη στα πλαίσια της ολοκλήρωσης της παρούσας διατριβής. Στόχο της έρευνας αποτελούσε η μελέτη και καταγραφή της συμπεριφοράς των καταναλωτών (χρηστών κοινωνικών δικτύων) έναντι των κριτικών που βρίσκονταν διαθέσιμες σε ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης (π.χ. Facebook)ή και τουριστικούπεριεχομένου (π.χ. TripAdvisor), για κέντρα εστίασης, ταξιδιωτικούς προορισμούς και κέντρα αναψυχής. Με βάση τα συμπεράσματα που εξήχθησαν από την εν λόγω έρευνα παρέχεται η δυνατότητα στις επιχειρήσεις να βελτιώσουν τις δράσεις τους ούτως ώστε να επιτύχουν την όσο το δυνατόν καλύτερη εξυπηρέτηση των καταναλωτών.