Browsing Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English) by Title
Now showing items 1087-1092 of 1092
-
Χρηματοοικονομική Ανάλυση Του Κλάδου Των Ξενοδοχείων Στη Ρόδο Στη Διάρκεια Kαι Μετά Οικονομικής Κρίσεως (2009 - 2021) Και Ο Ρόλος Της Πανδημίας Του Covid-19
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2023-05)Η παρούσα διπλωματική διατριβή μελετά την χρηματοοικονομική ανάλυση του κλάδου των ξενοδοχείων στην Ρόδο για την χρονική Περίοδο 2009- 2021. Κατά την περίοδο αυτή η Ελλάδα αντιμετώπιζε τη διεθνή χρηματοπιστωτική κρίση που ... -
Χρηματοοικονομική ανάλυση του κλάδου των πλαστικών στην Ελλάδα
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2022-12)Στην παρούσα Διπλωματική Διατριβή επιχειρείται η χρηματοοικονομική ανάλυση των τριών μεγαλύτερων επιχειρήσεων του κλάδου Πλαστικών της χώρας μας σε όρους κύκλου εργασιών. Πρόκειται για έναν κλάδο που δέχτηκε έντονες πιέσεις ... -
Χρήση των ΑΠΕ στην παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας, οικονομική μελέτη για την βιωσιμότητα επένδυσης, κατασκευής και λειτουργίας αιολικού πάρκου και σύγκριση με άλλες μορφές ΑΠΕ
(2013-07-23)Η εργασία ασχολείται με την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας στον ελλαδικό χώρο, εστιάζοντας στη χρήση της αιολικής .Σκοπός της είναι να αξιολογήσει κατά πόσο μια επένδυση σε μονάδα τεχνολογίας ... -
Ψηφιακή στρατηγική 2020: Η περίπτωση της Κρήτης: αποτίμηση των μέχρι τώρα παρεμβάσεων της Ψηφιακής Σύγκλισης και σχεδιασμός της επόμενης προγραμματικής περιόδου: Σύνδεση με το στόχο Ευρώπη 2020
(2015-07-17)Σκοπός της παρούσας διατριβής είναι να αποτιμήσει και να αξιολογήσει τις μέχρι τώρα παρεμβάσεις της Ψηφιακής Σύγκλισης στην Περιφέρεια της Κρήτης, τις επιπτώσεις που έχουν στην καθημερινή ζωή του πολίτη αλλά και να καταγράψει ... -
Ψηφιακή στρατηγική και κερδοφορία / Ανάπτυξη επιχειρήσεων: Η περίπτωση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων (ΜΜΕ)
(2017-08-28)Στόχος της παρούσας διπλωματικής είναι να εξετάσει πώς οι ψηφιακές στρατηγικές των επιχειρήσεων βοηθούν στην κερδοφορία/ανάπτυξη τους. Για το σκοπό της διπλωματικής επιλέγεται η περίπτωση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων ... -
Ψηφιακό φαρμακευτικό μάρκετινγκ στην Ελλάδα: Χρήση και χρησιμότητα
(2016-09-08)Το φαρμακευτικό ψηφιακό μάρκετινγκ , κερδίζει συνεχώς έδαφος στο διεθνές στερέωμα. Λειτουργώντας ως ένας συμπληρωματικός βραχίονας με το παραδοσιακό φαρμακευτικό μάρκετινγκ φαίνεται ότι προσφέρει στις φαρμακευτικές ...