Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Ψηφιακή στρατηγική και κερδοφορία / Ανάπτυξη επιχειρήσεων: Η περίπτωση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων (ΜΜΕ)

    Thumbnail
    View/Open
    MBA-2017-00557.pdf (685.9Kb)
    Date
    2017-08-28
    Author
    Σιδερής, Δημήτριος
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Στόχος της παρούσας διπλωματικής είναι να εξετάσει πώς οι ψηφιακές στρατηγικές των επιχειρήσεων βοηθούν στην κερδοφορία/ανάπτυξη τους. Για το σκοπό της διπλωματικής επιλέγεται η περίπτωση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων στην Ελλάδα, οι οποίες αποτελούν και το βασικό κορμό της οικονομίας της. Η μέθοδος που ακολουθείται είναι ποσοτική, με εργαλείο το ερωτηματολόγιο, σε δείγμα 105 ΜΜΕ στην Ελλάδα και η κωδικοποίηση & ανάλυση των απαντήσεων του ερωτηματολογίου γίνεται με το στατιστικό πρόγραμμα SPSS, με χρήση εργαλείων περιγραφικής και επαγωγικής στατιστικής. Σκοπός της ποσοτικής έρευνας είναι να απαντήσει στα εξής τρία ερευνητικά ερωτήματα:  Η ψηφιακή στρατηγική των ΜΜΕ γενικώς αυξάνει την κερδοφορία αυτών.  Η αξιοποίηση των νέων ψηφιακών τεχνολογιών από τις ελληνικές ΜΜΕ, δεν είναι ιδιαίτερα ικανοποιητική, πράγμα που οδηγεί στον περιορισμό της κερδοφορίας τους.  Η συνεισφορά των ελληνικών ΜΜΕ στην Ευρώπη, ως προς τη ψηφιακή τεχνολογία, είναι χαμηλή, και αυτό δηλώνει ότι δεν εφαρμόζουν μία ολοκληρωμένη ψηφιακή στρατηγική. Αποτελέσματα: Από τα αποτελέσματα που διεξήχθησαν, διαπιστώθηκαν τα κάτωθι:  Η ψηφιακή στρατηγική των ΜΜΕ γενικώς αυξάνει την κερδοφορία αυτών.  Η αξιοποίηση των νέων ψηφιακών τεχνολογιών από τις ελληνικές ΜΜΕ είναι ιδιαίτερα ικανοποιητική, πράγμα που οδηγεί σε αύξηση της κερδοφορίας τους.  Η συνεισφορά των ελληνικών ΜΜΕ στην Ευρώπη, ως προς τη ψηφιακή τεχνολογία, είναι υψηλή αλλά αυτό δεν δηλώνει απαραίτητα ότι εφαρμόζουν μία ολοκληρωμένη ψηφιακή στρατηγική. Συνεπώς, το πρώτο από τα τρία ερευνητικά ερωτήματα φαίνεται να ικανοποιείται απόλυτα.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/3021
    Collections
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013