Περιήγηση κατά αριθμό έκδοσης
Αποτελέσματα 1-20 από 82
-
Ο ρόλος των διευθυντικών στελεχών δημοτικής εκπαίδευσης στο σχεδιασμό της σχολικής βελτίωσης
(2011-08-22)Η σχολική βελτίωση αποτελεί, μια πρωταρχικής σημασίας στρατηγική επιλογή του εκπαιδευτικού μας συστήματος η οποία περνά μέσα από το αναπτυξιακό σχέδιο βελτίωσης της κάθε σχολικής μονάδας. Πρωταρχικός σκοπός του σχεδιασμού ... -
Η αυτοαξιολόγηση ως μέσο βελτίωσης της σχολικής μονάδας: Πιλοτική εφαρμογή σε λύκειο της Κύπρου
(2011-08-03)Στην εργασία αυτή παρουσιάζεται η διαδικασία και τα αποτελέσματα της Αυτοαξιολόγησης που έγινε για πρώτη φορά σε ένα Λύκειο της Κύπρου. Η ανάληψη μιας τέτοιας έρευνας θεωρήθηκε αναγκαία εφόσον δεν υπήρχε καμιά προηγούμενη ... -
Η επίδραση της εφαρμογής του Φακέλου Επιτευγμάτων Μαθητή, ως Μέσου εναλλακτικής Αξιολόγησης: Καινοτομική εφαρμογή στην σχολική μονάδα
(2011-08-03)Στην παρούσα εργασία παρουσιάζεται η διαδικασία και τα αποτελέσματα καινοτομικής εφαρμογής του Φακέλου Επιτευγμάτων Μαθητή (ΦΕΜ) ως μέσου εναλλακτικής αξιολόγησης, σε σχολική μονάδα πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Η ανάληψη ... -
Οι αντιλήψεις των διευθυντών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης της Κύπρου για τις συγκρούσεις στους εκπαιδευτικούς οργανισμούς και το στυλ που υιοθετούν στη διαχείρισή τους
(2011-08-22)Οι συγκρούσεις στους εκπαιδευτικούς οργανισμούς και ο τρόπος διαχείρισής τους είναι ένα θέμα με διεθνές ενδιαφέρον, το οποίο έχει απασχολήσει τους ερευνητές, ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια. Ενώ το θέμα των συγκρούσεων ... -
Οι αντιλήψεις και οι απόψεις της διευθυντικής ομάδας σχολείων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Κύπρο για την ανάπτυξη σχεδίου σχολικής βελτίωσης
(2011-08-23)Η σχολική βελτίωση αποτελεί μια πρωταρχικής σημασίας στρατηγική επιλογή της επιχειρούμενης Μεταρρύθμισης του Εκπαιδευτικού Συστήματος της Κύπρου για βελτίωση της ποιότητας της μάθησης των μαθητών. Ως εκ τούτου, η ανάπτυξη ... -
Εφαρμογή και αξιολόγηση ενός προγράμματος κοινωνικοσυναισθηματικής μάθησης στο νηπιαγωγείο σε σχέση με τη ρύθμιση δυσάρεστων συναισθημάτων και την κοινωνική επάρκεια
(2013-09-03)Τα τελευταία χρόνια όλο και περισσότερα ερευνητικά πορίσματα τονίζουν την σημασία της ενίσχυσης των κοινωνικών και συναισθηματικών δεξιοτήτων των παιδιών ήδη από το νηπιαγωγείο, μέσα από προγράμματα βασισμένα στις αρχές ... -
Η εσωτερική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και του έργου τους. Απόψεις και στάσεις διευθυντών, εκπαιδευτικών και γονέων στα δημοτικά σχολεία του Ν. Κιλκίς
(2013-09-03)Με την παρούσα εργασία επιχειρείται να καταγραφούν οι απόψεις και οι στάσεις των Διευθυντών, Εκπαιδευτικών και Γονέων στα δημοτικά σχολεία του Ν. Κιλκίς για την εσωτερική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και του έργου τους. ... -
Εκπαιδευτικοί και νέο πρόγραμμα σπουδών στα μαθηματικά: Η εφαρμογή μιας μεταρρύθμισης στην ελληνική υποχρεωτική εκπαίδευση
(2014-07-23)Τα πεδία αναπλαισίωσης και ειδικότερα οι λόγοι που παράγονται σε αυτά επι-τρέπουν την κατανόηση της νοηματοδότησης που αποδίδεται σε ένα Πρόγραμμα Σπουδών (ΠΣ) από τους εκπαιδευτικούς. Σε αυτή την κατεύθυνση είναι σημαντικό ... -
Διερεύνηση του ψηφιακού προφίλ και των στάσεων των εν-ενεργεία νηπιαγωγών απέναντι στη χρήση των τεχνολογιών της πληροφορίας και των επικοινωνιών σε δραστηριότητες μάθησης
(2015-03-20)Η παρούσα έρευνα πραγματεύεται το ζήτημα του ψηφιακού προφίλ και στάσεων των εκπαιδευτικών προσχολικής αγωγής απέναντι στη χρήση των Τ.Π.Ε. στην εκπαιδευτική διαδικασία και προσπαθεί να εντοπίσει την πιθανή σχέση μεταξύ ... -
Η ευτυχία όπως προβάλλεται σε παιδικά βιβλία προσχολικής και πρώτη σχολικής ηλικίας που εκδόθηκαν στην ελληνική γλώσσα κατά την περίοδο 2000-2013
(2014-07-23)Η διερεύνηση του θέματος της Ευτυχίας των παιδιών, εν δυνάμει, μπορεί να συμβάλει στην προσπάθεια πρόληψης ψυχικών διαταραχών και προαγωγή της Ευτυχίας και βέλτιστης ανάπτυξής τους. Το παιδικό βιβλίο ως μέσο επικοινωνίας, ... -
Ανάλυση του προφίλ των ανθεκτικών μαθητών με βάση τα δεδομένα του προγράμματος PISA 2012
(2015-06-30)Σκοπός της παρούσας εργασίας συνιστά η διερεύνηση των χαρακτηριστικών που συνθέτουν το προφίλ των ανθεκτικών μαθητών με βάση τα δεδομένα του PISA. Το πρόγραμμα αποτελεί μια εκπαιδευτική έρευνα που πραγματοποιείται στο χώρο ... -
Γιατί επιλέγουμε τη δίγλωσση εκπαίδευση: Ερευνώντας ένα πρόγραμμα ελληνο-γερμανικής εκπαίδευσης μέσα απο τα μάτια των μαθητών λυκείου
(2015-04-21)Σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν να διερευνήσει τα κίνητρα φοίτησης σε συνδυασμό με τα κίνητρα εκμάθησης της γερμανικής γλώσσας των μαθητών που φοιτούν σε ένα ιδιωτικό, ελληνογερμανικό λύκειο. Για τους σκοπούς της ... -
Χαρισματικά παιδιά: Αντιλήψεις και πρακτικές των εκπαιδευτικών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση
(2011-08-03)Στην παρούσα έρευνα διερευνήθηκαν οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών Δημοτικής Εκπαίδευσης της Κύπρου για το θέμα της αναγνώρισης των χαρισματικών μαθητών/ τριών και της περαιτέρω εκπαιδευτικής στήριξής τους. Επιπλέον, ... -
Η ευτυχία όπως την αντιλαμβάνονται τα παιδιά ηλικίας 6-12 χρόνων
(2011-08-22)Η παρούσα έρευνα αποτελεί μια προσπάθεια συνεισφοράς στον επιστημονικό διάλογο σχετικά με τις παραμέτρους που φαίνεται να σχετίζονται με την Ευτυχία των παιδιών. Ο γενικός σκοπός της ήταν να διερευνήσει τις παραμέτρους ... -
Η επαγγελματική ανάπτυξη και η διαμορφωτική αξιολόγηση των καθηγητών συμβουλευτικής και επαγγελματικής αγωγής
(2011-08-03)Σκοπός αυτής της έρευνας είναι να διερευνήσει και να καταγράψει ποιες ανάγκες έχουν οι Καθηγητές Συμβουλευτικής και Επαγγελματικής Αγωγής (ΣΕΑ) για την επαγγελματική ανάπτυξη και τη διαμορφωτική τους αξιολόγηση. Είναι ... -
"Διερεύνηση της σχέσης της προσωπικότητας βοηθών διευθυντών δημοτικής εκπαίδευσης και της συμβολής τους στην ανάπτυξη του προσωπικού της σχολικής τους μονάδας
(2011-08-22)Ο σκοπός της έρευνας αυτής ήταν να διερευνήσει το ρόλο που επιτελούν οι Βοηθοί Διευθυντές (ΒΔ) ως ηγετικά στελέχη στην ανάπτυξη δράσης για προώθηση της επαγγελματικής ανάπτυξης του προσωπικού στη σχολική μονάδα, στην οποία ... -
Η διδασκαλία της ιστορίας μέσα απο αλληλοσυγκρουόμενες πηγές. Προοπτικές και πιθανά ανοίγματα
(2011-08-22)Η προσέγγιση της διδασκαλίας του μαθήματος της Ιστορίας αποτελεί τις τελευταίες δεκαετίες, τόσο σε ευρωπαϊκό όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο, ένα θέμα στο οποίο επίκεινται αλλαγές έχοντας ως σημείο εκκίνησης το ρόλο που ... -
Παράγοντες που διευκολύνουν και παράγοντες που εμποδίζουν την εφαρμογή των προγραμμάτων Αγωγής Υγείας στα σχολεία Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του Ν. Αχαϊας
(2011-08-03)Σε εφαρμογή της απόφασης των Υπουργών Παιδείας της Ευρωπαϊκής Ένωσης που υπογράφηκε από το 1988, η Αγωγή και Προαγωγή της Υγείας θεσμοθετήθηκε στην Ελλάδα το έτος 2001 στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, ως εκπαιδευτική διαδικασία ... -
Ελληνοκύπριοι και Τουρκοκύπριοι μαθητές στην αγγλική σχολή Λευκωσίας: Ειρινική και φιλική συνύπαρξη ή παράλληλοι δρόμοι
(2011-08-22)Η παρούσα εργασία εστιάζει το ενδιαφέρον της στο χώρο της Αγγλικής Σχολής Λευκωσίας, όπου συνυπάρχουν σήμερα Ελληνοκύπριοι και Τουρκοκύπριοι μαθητές. Σκοπός της είναι να διερευνήσει τους μηχανισμούς με τους οποίους η εθνική ... -
Μελέτη της κοινωνικής στρωμάτωσης του μαθητικού δυναμικού της τεχνικής επαγγελματικής εκπαίδευσης
(2011-08-22)Η εκπαίδευση, ως δομικό κομμάτι του κρατικού μηχανισμού, είναι ένας χώρος όπου εκτιμάται ότι δημιουργούνται και αναπαράγονται οι κοινωνικές ανισότητες. Το σχολείο επιβραβεύει και στηρίζει τους μαθητές που προέρχονται απο ...