Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Αρχική
  •  Πλοήγηση 
    • Κοινότητες & Συλλογές
    • Ανά ημερομηνία δημοσίευσης
    • Συγγραφείς
    • Τίτλοι
    • Λέξεις κλειδιά
    • Με αριθμό έκδοσης
  • Language elLanguage en
  •  Σύνδεση 
    • Σύνδεση
    Περιήγηση κατά αριθμό έκδοσης 
    • Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Επιστημών της Αγωγής (ΕΛΛ) / Educational Studies (in Greek)
    • Περιήγηση κατά αριθμό έκδοσης
    •   Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Επιστημών της Αγωγής (ΕΛΛ) / Educational Studies (in Greek)
    • Περιήγηση κατά αριθμό έκδοσης
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Περιήγηση κατά αριθμό έκδοσης

    • 0-9
    • A
    • B
    • C
    • D
    • E
    • F
    • G
    • H
    • I
    • J
    • K
    • L
    • M
    • N
    • O
    • P
    • Q
    • R
    • S
    • T
    • U
    • V
    • W
    • X
    • Y
    • Z
    • Α
    • Β
    • Γ
    • Δ
    • Ε
    • Ζ
    • Η
    • Θ
    • Ι
    • Κ
    • Λ
    • Μ
    • Ν
    • Ξ
    • Ο
    • Π
    • Ρ
    • Σ
    • Τ
    • Υ
    • Φ
    • Χ
    • Ψ
    • Ω

    Ταξινόμηση κατά:

    Σειρά:

    Αποτελέσματα:

    Αποτελέσματα 1-20 από 82

    • τίτλος
    • ημερομηνία δημοσίευσης
    • ημερομηνία υποβολής
    • αριθμός έκδοσης
    • αύξουσα
    • φθίνουσα
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
    • Μικρογραφία

      Ο ρόλος των διευθυντικών στελεχών δημοτικής εκπαίδευσης στο σχεδιασμό της σχολικής βελτίωσης 

      Μουστακά-Τσιολάκκη, Χριστοδούλα (2011-08-22)
      Η σχολική βελτίωση αποτελεί, μια πρωταρχικής σημασίας στρατηγική επιλογή του εκπαιδευτικού μας συστήματος η οποία περνά μέσα από το αναπτυξιακό σχέδιο βελτίωσης της κάθε σχολικής μονάδας. Πρωταρχικός σκοπός του σχεδιασμού ...
    • Μικρογραφία

      Η αυτοαξιολόγηση ως μέσο βελτίωσης της σχολικής μονάδας: Πιλοτική εφαρμογή σε λύκειο της Κύπρου 

      Χατζηιωάννου, Γεώργιος (2011-08-03)
      Στην εργασία αυτή παρουσιάζεται η διαδικασία και τα αποτελέσματα της Αυτοαξιολόγησης που έγινε για πρώτη φορά σε ένα Λύκειο της Κύπρου. Η ανάληψη μιας τέτοιας έρευνας θεωρήθηκε αναγκαία εφόσον δεν υπήρχε καμιά προηγούμενη ...
    • Μικρογραφία

      Η επίδραση της εφαρμογής του Φακέλου Επιτευγμάτων Μαθητή, ως Μέσου εναλλακτικής Αξιολόγησης: Καινοτομική εφαρμογή στην σχολική μονάδα 

      Αθανασίου, Φραντζέσκα (2011-08-03)
      Στην παρούσα εργασία παρουσιάζεται η διαδικασία και τα αποτελέσματα καινοτομικής εφαρμογής του Φακέλου Επιτευγμάτων Μαθητή (ΦΕΜ) ως μέσου εναλλακτικής αξιολόγησης, σε σχολική μονάδα πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Η ανάληψη ...
    • Μικρογραφία

      Οι αντιλήψεις των διευθυντών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης της Κύπρου για τις συγκρούσεις στους εκπαιδευτικούς οργανισμούς και το στυλ που υιοθετούν στη διαχείρισή τους 

      Παναγιώτου-Χαριλάου, Αφροδίτη (2011-08-22)
      Οι συγκρούσεις στους εκπαιδευτικούς οργανισμούς και ο τρόπος διαχείρισής τους είναι ένα θέμα με διεθνές ενδιαφέρον, το οποίο έχει απασχολήσει τους ερευνητές, ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια. Ενώ το θέμα των συγκρούσεων ...
    • Μικρογραφία

      Οι αντιλήψεις και οι απόψεις της διευθυντικής ομάδας σχολείων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Κύπρο για την ανάπτυξη σχεδίου σχολικής βελτίωσης 

      Παπανικόλα, Ελένη (2011-08-23)
      Η σχολική βελτίωση αποτελεί μια πρωταρχικής σημασίας στρατηγική επιλογή της επιχειρούμενης Μεταρρύθμισης του Εκπαιδευτικού Συστήματος της Κύπρου για βελτίωση της ποιότητας της μάθησης των μαθητών. Ως εκ τούτου, η ανάπτυξη ...
    • Μικρογραφία

      Εφαρμογή και αξιολόγηση ενός προγράμματος κοινωνικοσυναισθηματικής μάθησης στο νηπιαγωγείο σε σχέση με τη ρύθμιση δυσάρεστων συναισθημάτων και την κοινωνική επάρκεια 

      Παπαδημητρίου, Ειρήνη (2013-09-03)
      Τα τελευταία χρόνια όλο και περισσότερα ερευνητικά πορίσματα τονίζουν την σημασία της ενίσχυσης των κοινωνικών και συναισθηματικών δεξιοτήτων των παιδιών ήδη από το νηπιαγωγείο, μέσα από προγράμματα βασισμένα στις αρχές ...
    • Μικρογραφία

      Η εσωτερική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και του έργου τους. Απόψεις και στάσεις διευθυντών, εκπαιδευτικών και γονέων στα δημοτικά σχολεία του Ν. Κιλκίς 

      Βαβουλίδου, Μαρία (2013-09-03)
      Με την παρούσα εργασία επιχειρείται να καταγραφούν οι απόψεις και οι στάσεις των Διευθυντών, Εκπαιδευτικών και Γονέων στα δημοτικά σχολεία του Ν. Κιλκίς για την εσωτερική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και του έργου τους. ...
    • Μικρογραφία

      Εκπαιδευτικοί και νέο πρόγραμμα σπουδών στα μαθηματικά: Η εφαρμογή μιας μεταρρύθμισης στην ελληνική υποχρεωτική εκπαίδευση 

      Κλώθου, Άννα (2014-07-23)
      Τα πεδία αναπλαισίωσης και ειδικότερα οι λόγοι που παράγονται σε αυτά επι-τρέπουν την κατανόηση της νοηματοδότησης που αποδίδεται σε ένα Πρόγραμμα Σπουδών (ΠΣ) από τους εκπαιδευτικούς. Σε αυτή την κατεύθυνση είναι σημαντικό ...
    • Μικρογραφία

      Διερεύνηση του ψηφιακού προφίλ και των στάσεων των εν-ενεργεία νηπιαγωγών απέναντι στη χρήση των τεχνολογιών της πληροφορίας και των επικοινωνιών σε δραστηριότητες μάθησης 

      Κεσίσογλου, Βικτώρια (2015-03-20)
      Η παρούσα έρευνα πραγματεύεται το ζήτημα του ψηφιακού προφίλ και στάσεων των εκπαιδευτικών προσχολικής αγωγής απέναντι στη χρήση των Τ.Π.Ε. στην εκπαιδευτική διαδικασία και προσπαθεί να εντοπίσει την πιθανή σχέση μεταξύ ...
    • Μικρογραφία

      Η ευτυχία όπως προβάλλεται σε παιδικά βιβλία προσχολικής και πρώτη σχολικής ηλικίας που εκδόθηκαν στην ελληνική γλώσσα κατά την περίοδο 2000-2013 

      Νεάρχου, Ανδρούλα (2014-07-23)
      Η διερεύνηση του θέματος της Ευτυχίας των παιδιών, εν δυνάμει, μπορεί να συμβάλει στην προσπάθεια πρόληψης ψυχικών διαταραχών και προαγωγή της Ευτυχίας και βέλτιστης ανάπτυξής τους. Το παιδικό βιβλίο ως μέσο επικοινωνίας, ...
    • Μικρογραφία

      Ανάλυση του προφίλ των ανθεκτικών μαθητών με βάση τα δεδομένα του προγράμματος PISA 2012 

      Χρυσάνη, Αθηνά (2015-06-30)
      Σκοπός της παρούσας εργασίας συνιστά η διερεύνηση των χαρακτηριστικών που συνθέτουν το προφίλ των ανθεκτικών μαθητών με βάση τα δεδομένα του PISA. Το πρόγραμμα αποτελεί μια εκπαιδευτική έρευνα που πραγματοποιείται στο χώρο ...
    • Μικρογραφία

      Γιατί επιλέγουμε τη δίγλωσση εκπαίδευση: Ερευνώντας ένα πρόγραμμα ελληνο-γερμανικής εκπαίδευσης μέσα απο τα μάτια των μαθητών λυκείου 

      Καρατζά, Σοφία (2015-04-21)
      Σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν να διερευνήσει τα κίνητρα φοίτησης σε συνδυασμό με τα κίνητρα εκμάθησης της γερμανικής γλώσσας των μαθητών που φοιτούν σε ένα ιδιωτικό, ελληνογερμανικό λύκειο. Για τους σκοπούς της ...
    • Μικρογραφία

      Χαρισματικά παιδιά: Αντιλήψεις και πρακτικές των εκπαιδευτικών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση 

      Νικολάου-Στυλιανίδου, Παναγιώτα (2011-08-03)
      Στην παρούσα έρευνα διερευνήθηκαν οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών Δημοτικής Εκπαίδευσης της Κύπρου για το θέμα της αναγνώρισης των χαρισματικών μαθητών/ τριών και της περαιτέρω εκπαιδευτικής στήριξής τους. Επιπλέον, ...
    • Μικρογραφία

      Η ευτυχία όπως την αντιλαμβάνονται τα παιδιά ηλικίας 6-12 χρόνων 

      Θεοδότου, Σταυρούλα (2011-08-22)
      Η παρούσα έρευνα αποτελεί μια προσπάθεια συνεισφοράς στον επιστημονικό διάλογο σχετικά με τις παραμέτρους που φαίνεται να σχετίζονται με την Ευτυχία των παιδιών. Ο γενικός σκοπός της ήταν να διερευνήσει τις παραμέτρους ...
    • Μικρογραφία

      Η επαγγελματική ανάπτυξη και η διαμορφωτική αξιολόγηση των καθηγητών συμβουλευτικής και επαγγελματικής αγωγής 

      Αντωνίου, Αντώνης (2011-08-03)
      Σκοπός αυτής της έρευνας είναι να διερευνήσει και να καταγράψει ποιες ανάγκες έχουν οι Καθηγητές Συμβουλευτικής και Επαγγελματικής Αγωγής (ΣΕΑ) για την επαγγελματική ανάπτυξη και τη διαμορφωτική τους αξιολόγηση. Είναι ...
    • Μικρογραφία

      "Διερεύνηση της σχέσης της προσωπικότητας βοηθών διευθυντών δημοτικής εκπαίδευσης και της συμβολής τους στην ανάπτυξη του προσωπικού της σχολικής τους μονάδας 

      Κουνναπή Γ., Κλεονίκη (2011-08-22)
      Ο σκοπός της έρευνας αυτής ήταν να διερευνήσει το ρόλο που επιτελούν οι Βοηθοί Διευθυντές (ΒΔ) ως ηγετικά στελέχη στην ανάπτυξη δράσης για προώθηση της επαγγελματικής ανάπτυξης του προσωπικού στη σχολική μονάδα, στην οποία ...
    • Μικρογραφία

      Η διδασκαλία της ιστορίας μέσα απο αλληλοσυγκρουόμενες πηγές. Προοπτικές και πιθανά ανοίγματα 

      Καμπάνη, Φρόσω (2011-08-22)
      Η προσέγγιση της διδασκαλίας του μαθήματος της Ιστορίας αποτελεί τις τελευταίες δεκαετίες, τόσο σε ευρωπαϊκό όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο, ένα θέμα στο οποίο επίκεινται αλλαγές έχοντας ως σημείο εκκίνησης το ρόλο που ...
    • Μικρογραφία

      Παράγοντες που διευκολύνουν και παράγοντες που εμποδίζουν την εφαρμογή των προγραμμάτων Αγωγής Υγείας στα σχολεία Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του Ν. Αχαϊας 

      Χολέβας, Νικόλαος (2011-08-03)
      Σε εφαρμογή της απόφασης των Υπουργών Παιδείας της Ευρωπαϊκής Ένωσης που υπογράφηκε από το 1988, η Αγωγή και Προαγωγή της Υγείας θεσμοθετήθηκε στην Ελλάδα το έτος 2001 στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, ως εκπαιδευτική διαδικασία ...
    • Μικρογραφία

      Ελληνοκύπριοι και Τουρκοκύπριοι μαθητές στην αγγλική σχολή Λευκωσίας: Ειρινική και φιλική συνύπαρξη ή παράλληλοι δρόμοι 

      Καμέρη, Νεοφύτα (2011-08-22)
      Η παρούσα εργασία εστιάζει το ενδιαφέρον της στο χώρο της Αγγλικής Σχολής Λευκωσίας, όπου συνυπάρχουν σήμερα Ελληνοκύπριοι και Τουρκοκύπριοι μαθητές. Σκοπός της είναι να διερευνήσει τους μηχανισμούς με τους οποίους η εθνική ...
    • Μικρογραφία

      Μελέτη της κοινωνικής στρωμάτωσης του μαθητικού δυναμικού της τεχνικής επαγγελματικής εκπαίδευσης 

      Τσάλμα, Μαρία (2011-08-22)
      Η εκπαίδευση, ως δομικό κομμάτι του κρατικού μηχανισμού, είναι ένας χώρος όπου εκτιμάται ότι δημιουργούνται και αναπαράγονται οι κοινωνικές ανισότητες. Το σχολείο επιβραβεύει και στηρίζει τους μαθητές που προέρχονται απο ...
    • «
    • »

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013

     

    Πλοήγηση

    Όλο το ΑποθετήριοΚοινότητες & ΣυλλογέςΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσηςΑυτή η συλλογήΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσης

    Ο λογαριασμός μου

    ΣύνδεσηΕγγραφή

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013