Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Επιστημών της Αγωγής (ΕΛΛ) / Educational Studies (in Greek)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Επιστημών της Αγωγής (ΕΛΛ) / Educational Studies (in Greek)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Διερεύνηση του ψηφιακού προφίλ και των στάσεων των εν-ενεργεία νηπιαγωγών απέναντι στη χρήση των τεχνολογιών της πληροφορίας και των επικοινωνιών σε δραστηριότητες μάθησης

    Thumbnail
    View/Open
    ΕΠΑ-2015-00033.pdf (1.651Mb)
    Date
    2015-03-20
    Author
    Κεσίσογλου, Βικτώρια
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Η παρούσα έρευνα πραγματεύεται το ζήτημα του ψηφιακού προφίλ και στάσεων των εκπαιδευτικών προσχολικής αγωγής απέναντι στη χρήση των Τ.Π.Ε. στην εκπαιδευτική διαδικασία και προσπαθεί να εντοπίσει την πιθανή σχέση μεταξύ αυτών και της συχνότητας χρήσης των Τ.Π.Ε. σε δραστηριότητες μάθησης μέσα στην τάξη. Το δείγμα της έρευνας, η επιλογή του οποίου έγινε με βολική δειγματοληψία, αποτέλεσαν 82 γυναίκες νηπιαγωγοί, που εργάζονταν σε δημόσια και κοινοτικά νηπιαγωγεία της επαρχίας Λευκωσίας κατά τη σχολική χρονιά 2013-2014. Η συλλογή των δεδομένων έγινε με ανώνυμο ερωτηματολόγιο, το οποίο κατασκευάστηκε από την ερευνήτρια και αποτελεί μια σύνθεση άλλων ερωτηματολογίων και προσαρμογής αυτών στο θέμα της εν λόγω έρευνας. Το ερωτηματολόγιο στάλθηκε ταχυδρομικώς στο επιλεγμένο δείγμα συνοδευόμενο από επιστολή που επιβεβαίωνε την ανωνυμία και εμπιστευτικότητα των στοιχείων των συμμετεχόντων. Τα αποτελέσματα από την έρευνα έδειξαν ότι οι συμμετέχοντες έχουν θετικές στάσεις απέναντι στη χρήση των Τ.Π.Ε. στην εκπαιδευτική διαδικασία αν και η συχνότητα χρήσης τους παρουσιάζεται κάπως χαμηλότερη. Κυριότερο συμπέρασμα της έρευνας είναι ότι υπάρχει στατιστικά σημαντική μέτρια θετική συσχέτιση μεταξύ των στάσεων των εκπαιδευτικών (συγκεκριμένα της μεταβλητής που αφορά στις αντιλήψεις των νηπιαγωγών αναφορικά με την αποτελεσματικότητα της μάθησης με τη χρήση των Τ.Π.Ε. σε σχέση με τις αναπτυξιακές ανάγκες των παιδιών προσχολικής ηλικίας) και της συχνότητας με την οποία οι εκπαιδευτικοί κάνουν χρήση των Τ.Π.Ε. στη διδασκαλία τους. Να επισημανθεί ωστόσο ότι, τα αποτελέσματα της έρευνας δεν είναι γενικεύσιμα στο σύνολο των εκπαιδευτικών προσχολικής αγωγής της Κύπρου και ισχύουν μόνο για το συγκεκριμένο δείγμα.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/1794
    Collections
    • Επιστημών της Αγωγής (ΕΛΛ) / Educational Studies (in Greek)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013