Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    Browsing Επιστημών της Αγωγής (ΕΛΛ) / Educational Studies (in Greek) by Title 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Επιστημών της Αγωγής (ΕΛΛ) / Educational Studies (in Greek)
    • Browsing Επιστημών της Αγωγής (ΕΛΛ) / Educational Studies (in Greek) by Title
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Επιστημών της Αγωγής (ΕΛΛ) / Educational Studies (in Greek)
    • Browsing Επιστημών της Αγωγής (ΕΛΛ) / Educational Studies (in Greek) by Title
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Browsing Επιστημών της Αγωγής (ΕΛΛ) / Educational Studies (in Greek) by Title

    • 0-9
    • A
    • B
    • C
    • D
    • E
    • F
    • G
    • H
    • I
    • J
    • K
    • L
    • M
    • N
    • O
    • P
    • Q
    • R
    • S
    • T
    • U
    • V
    • W
    • X
    • Y
    • Z
    • Α
    • Β
    • Γ
    • Δ
    • Ε
    • Ζ
    • Η
    • Θ
    • Ι
    • Κ
    • Λ
    • Μ
    • Ν
    • Ξ
    • Ο
    • Π
    • Ρ
    • Σ
    • Τ
    • Υ
    • Φ
    • Χ
    • Ψ
    • Ω

    Sort by:

    Order:

    Results:

    Now showing items 1-20 of 77

    • title
    • issue date
    • submit date
    • issue number
    • ascending
    • descending
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
    • Exploring otherness within and between "Us" and "Them" through critical empathy in Petrovits-Androutsopoulou's "the Monsters of the Hill" and Yusafzai and Mc Cormick's "I am Malala". 

      Παπαδοπούλου, Ευαγγελία (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-12)
      The purpose of this dissertation is to explore otherness in the books “The monsters of the hill” by Loty Petrovits-Androutsopoulou, and “I am Malala” by Malala Yusafzai and Patricia Mc Cormick, which delve into nationalist ...
    • Teaching first and second / Foreign language vocabulary to students with learning disabilities: A review of the research 

      Kotsoni, Panagiota (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-01)
      The process of language learning is a challenging process for students with Learning Disabilities. As regards second/foreign language acquisition, LD students seem to fall behind compared to their peers and usually give ...
    • Ανάλυση του προφίλ των ανθεκτικών μαθητών με βάση τα δεδομένα του προγράμματος PISA 2012 

      Χρυσάνη, Αθηνά (2015-06-30)
      Σκοπός της παρούσας εργασίας συνιστά η διερεύνηση των χαρακτηριστικών που συνθέτουν το προφίλ των ανθεκτικών μαθητών με βάση τα δεδομένα του PISA. Το πρόγραμμα αποτελεί μια εκπαιδευτική έρευνα που πραγματοποιείται στο χώρο ...
    • Αντιλήψεις εκπαιδευτικών και γονέων σχετικά με το ρόλο της γονεϊκής εμπλοκής στη διαχείριση προβλημάτων συμπεριφοράς στο πλαίσιο του ενιαίου σχολείου 

      Κυριάκογλου, Χριστίνα (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-05)
      Η παρούσα έρευνα φιλοδοξεί να αποτυπώσει και να συνδυάσει τις απόψεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και γονέων παιδιών που παρουσιάζουν προβλήματα συμπεριφοράς σχετικά με τη σημασία της γονεϊκής εμπλοκής στη ...
    • Αντιλήψεις παιδιών σχολικής ηλικίας για τα παιδιά με διαταραχή αυτιστικού φάσματος και οι κοινωνικές τους σχέσεις: Μια μελέτη περίπτωσης 

      Τράικου, Φανή (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-12)
      Σκοπός της παρούσας ποιοτικής μελέτης (μελέτη περίπτωσης) είναι να διερευνηθούν οι αντιλήψεις των τυπικά αναπτυσσόμενων παιδιών μιας τάξης δημοτικού σχολείου, καθώς και οι κοινωνικές τους σχέσεις με έναν συμμαθητή τους ...
    • Αποτελεσματική ηγεσία στην προσχολική εκπαίδευση: Μελετώντας την ακτίνα δράσης ηγεσίας σε σχέση με την αυτο-αποτελεσματικότητα των εκπαιδευτικών 

      Κασκούτη, Θεοδώρα (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-06)
      Η αποτελεσματική ηγεσία στην προσχολική εκπαίδευση αποτελεί το κύριο σημείο διερεύνησης της παρούσας μελέτης. Η ενασχόληση με το θέμα προκύπτει αφενός, ως ανάγκη διερεύνησης των ηγετικών πρακτικών που χρησιμοποιούν οι ...
    • Απόψεις εκπαιδευτικών προσχολικής εκπαίδευσης σχετικά με την επιπλοκή μεταναστών γονέων/κηδεμόνων στην εκπαιδευτική διαδικασία. 

      Λαμπρακοπούλου, Φωτεινή (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2020-05)
      Τα τελευταία χρόνια το ζήτημα της εμπλοκής των μεταναστών οικογενειών στην εκπαιδευτική διαδικασία αποτελεί αντικείμενο έντονου επιστημονικού ενδιαφέροντος, λαμβάνοντας υπόψη τον πολυπολιτισμικό χαρακτήρα των σύγχρονων ...
    • Γιατί επιλέγουμε τη δίγλωσση εκπαίδευση: Ερευνώντας ένα πρόγραμμα ελληνο-γερμανικής εκπαίδευσης μέσα απο τα μάτια των μαθητών λυκείου 

      Καρατζά, Σοφία (2015-04-21)
      Σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν να διερευνήσει τα κίνητρα φοίτησης σε συνδυασμό με τα κίνητρα εκμάθησης της γερμανικής γλώσσας των μαθητών που φοιτούν σε ένα ιδιωτικό, ελληνογερμανικό λύκειο. Για τους σκοπούς της ...
    • Διερεύνηση των αντιλήψεων φοιτητών ανοικτού εξ αποστάσεως πανεπιστημίου για την αξιολόγηση τους 

      Σιδηροπούλου, Πελαγία (2012-12-13)
      Η αξιολόγηση των φοιτητών είναι μια σημαντική διαδικασία του πυρήνα των σπουδών της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Ανάλογα με το σκοπό που επιτελεί διακρίνεται: α) στην τελική, όταν έμφαση δίνεται στη μέτρηση της επίδοσης ...
    • Διερεύνηση της επαγγελματικής επάρκειας των νεοπροαχθέντων διευθυντών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Κύπρο, και της στήριξης τους απο θεσμοθετημένους φορείς 

      Ανδρέου, Ιωάννης (2011-08-22)
      Η παρούσα έρευνα έχει ως κύριο σκοπό της τη διερεύνηση των απόψεων των νεοπροαχθέντων διευθυντών σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας εκπαιδευσης σχετικά με την επαγγελματική τους επάρκεια και στήριξη απο θεσμοθετημένους φορείς. ...
    • "Διερεύνηση της σχέσης της προσωπικότητας βοηθών διευθυντών δημοτικής εκπαίδευσης και της συμβολής τους στην ανάπτυξη του προσωπικού της σχολικής τους μονάδας 

      Κουνναπή Γ., Κλεονίκη (2011-08-22)
      Ο σκοπός της έρευνας αυτής ήταν να διερευνήσει το ρόλο που επιτελούν οι Βοηθοί Διευθυντές (ΒΔ) ως ηγετικά στελέχη στην ανάπτυξη δράσης για προώθηση της επαγγελματικής ανάπτυξης του προσωπικού στη σχολική μονάδα, στην οποία ...
    • Διερεύνηση του άγχους γονέων παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες 

      Πουρνάρα, Μαρία (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-06)
      Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να διερευνήσει το άγχος και τις δυσκολίες των γονέων που προκύπτουν από την ανατροφή και τη φροντίδα του παιδιού τους με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, στη χώρα μας. Συγκεκριμένα, οι επιμέρους ...
    • Διερεύνηση του ψηφιακού προφίλ και των στάσεων των εν-ενεργεία νηπιαγωγών απέναντι στη χρήση των τεχνολογιών της πληροφορίας και των επικοινωνιών σε δραστηριότητες μάθησης 

      Κεσίσογλου, Βικτώρια (2015-03-20)
      Η παρούσα έρευνα πραγματεύεται το ζήτημα του ψηφιακού προφίλ και στάσεων των εκπαιδευτικών προσχολικής αγωγής απέναντι στη χρήση των Τ.Π.Ε. στην εκπαιδευτική διαδικασία και προσπαθεί να εντοπίσει την πιθανή σχέση μεταξύ ...
    • Διερεύνηση των αναγκών ανάπτυξης των νεοδιορίστων εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Κύπρο 

      Πέτρου, Άντρη (2011-09-05)
      Κύριος σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να ανιχνεύσει μέσα απο τις απόψεις των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών α) τις αρχικές ανησυχίες, ανάγκες, προβλήματα και προβληματισμούςτους κατλα την πρώτη φάση επαγγελματικής σταδιοδρομίας ...
    • Διερεύνηση των στάσεων και των απόψεων των εκπαιδευτικών γενικής αγωγής σχετικά με τον σχολικό εκφοβισμό που βιώνουν οι μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή και αναπηρίες 

      Ιωαννίδου, Ελισσάβετ (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-05)
      Σκοπός της μεταπτυχιακής διατριβής είναι η παρουσίαση των στάσεων των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας δημοτικής εκπαίδευσης γενικής αγωγής σχετικά με τις εμπειρίες και παρεμβάσεις τους σε περιστατικά σχολικού εκφοβισμού και ...
    • Εκπαιδευτικοί και νέο πρόγραμμα σπουδών στα μαθηματικά: Η εφαρμογή μιας μεταρρύθμισης στην ελληνική υποχρεωτική εκπαίδευση 

      Κλώθου, Άννα (2014-07-23)
      Τα πεδία αναπλαισίωσης και ειδικότερα οι λόγοι που παράγονται σε αυτά επι-τρέπουν την κατανόηση της νοηματοδότησης που αποδίδεται σε ένα Πρόγραμμα Σπουδών (ΠΣ) από τους εκπαιδευτικούς. Σε αυτή την κατεύθυνση είναι σημαντικό ...
    • Ελληνοκύπριοι και Τουρκοκύπριοι μαθητές στην αγγλική σχολή Λευκωσίας: Ειρινική και φιλική συνύπαρξη ή παράλληλοι δρόμοι 

      Καμέρη, Νεοφύτα (2011-08-22)
      Η παρούσα εργασία εστιάζει το ενδιαφέρον της στο χώρο της Αγγλικής Σχολής Λευκωσίας, όπου συνυπάρχουν σήμερα Ελληνοκύπριοι και Τουρκοκύπριοι μαθητές. Σκοπός της είναι να διερευνήσει τους μηχανισμούς με τους οποίους η εθνική ...
    • Εμπειρική διερεύνηση της "λιμνάζουσας φοίτησης" συναρτήσει της πρόσβασης στην ανώτατη εκπαίδευση και κοινωνικών χαρακτηριστικών των φοιτητών 

      Κάραλη, Αικατερίνη (2016-07-15)
      Η διεύρυνση της Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης με τη δυναμική συμμετοχή αριθμού φοιτητών από τα μεσαία και κατώτερα κοινωνικά στρώματα, αποτέλεσε κύριο μέλημα του εκδημοκρατισμού της εκπαίδευσης που αντιτίθεται στους μηχανισμούς ...
    • Εξερευνώντας τα όρια μεταξύ στρατηγικής και ευσπλαχνικής ενσυναίσθησης υπό το φιλοσοφικό πρίσμα της μπατλερικής ηθικής της ευθύνης 

      Ζουρλίδου, Στεφανία (2016-03-29)
      Η Στρατηγική Ενσυναίσθηση ως Συμφιλιωτική και Αντιρατσιστική Παιδαγωγική απευ- θύνεται σε ομάδες που βρίσκονται σε ρήξη εξαιτίας κάποιου κοινού τραύματος, με την μία ομάδα να παρουσιάζει ρατσιστική στάση απέναντι στην ...
    • Επαγγελματική ανάπτυξη, επαγγελματική ταυτότητα και κίνητρα για την αποτελεσματικότητα των εκπαιδευτικών της αγγλικής ως ξένης γλώσσας στη δημόσια εκπαίδευση στην Ελλάδα 

      Λαβράνου, Γεωργία Κωνσταντίνα (2016-07-06)
      Οι συνθήκες που επικρατούν στην παγκόσμια κοινότητα καθιστούν την εκπαίδευση απαραίτητο εργαλείο για τον μέσο άνθρωπο. Συνεπώς, η βελτίωση της ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης και η αύξηση της αποτελεσματικότητας των ...
    • «
    • »

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013