Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Αρχική
  •  Πλοήγηση 
    • Κοινότητες & Συλλογές
    • Ανά ημερομηνία δημοσίευσης
    • Συγγραφείς
    • Τίτλοι
    • Λέξεις κλειδιά
    • Με αριθμό έκδοσης
  • Language elLanguage en
  •  Σύνδεση 
    • Σύνδεση
    Πλοήγηση Επιστημών της Αγωγής (ΕΛΛ) / Educational Studies (in Greek) ανά ημερομηνία δημοσίευσης 
    • Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Επιστημών της Αγωγής (ΕΛΛ) / Educational Studies (in Greek)
    • Πλοήγηση Επιστημών της Αγωγής (ΕΛΛ) / Educational Studies (in Greek) ανά ημερομηνία δημοσίευσης
    •   Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Επιστημών της Αγωγής (ΕΛΛ) / Educational Studies (in Greek)
    • Πλοήγηση Επιστημών της Αγωγής (ΕΛΛ) / Educational Studies (in Greek) ανά ημερομηνία δημοσίευσης
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Πλοήγηση Επιστημών της Αγωγής (ΕΛΛ) / Educational Studies (in Greek) ανά ημερομηνία δημοσίευσης

    Ταξινόμηση κατά:

    Σειρά:

    Αποτελέσματα:

    Αποτελέσματα 1-20 από 77

    • τίτλος
    • ημερομηνία δημοσίευσης
    • ημερομηνία υποβολής
    • αριθμός έκδοσης
    • αύξουσα
    • φθίνουσα
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
    • Η αυτοαξιολόγηση ως μέσο βελτίωσης της σχολικής μονάδας: Πιλοτική εφαρμογή σε λύκειο της Κύπρου 

      Χατζηιωάννου, Γεώργιος (2011-08-03)
      Στην εργασία αυτή παρουσιάζεται η διαδικασία και τα αποτελέσματα της Αυτοαξιολόγησης που έγινε για πρώτη φορά σε ένα Λύκειο της Κύπρου. Η ανάληψη μιας τέτοιας έρευνας θεωρήθηκε αναγκαία εφόσον δεν υπήρχε καμιά προηγούμενη ...
    • Η επίδραση της εφαρμογής του Φακέλου Επιτευγμάτων Μαθητή, ως Μέσου εναλλακτικής Αξιολόγησης: Καινοτομική εφαρμογή στην σχολική μονάδα 

      Αθανασίου, Φραντζέσκα (2011-08-03)
      Στην παρούσα εργασία παρουσιάζεται η διαδικασία και τα αποτελέσματα καινοτομικής εφαρμογής του Φακέλου Επιτευγμάτων Μαθητή (ΦΕΜ) ως μέσου εναλλακτικής αξιολόγησης, σε σχολική μονάδα πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Η ανάληψη ...
    • Χαρισματικά παιδιά: Αντιλήψεις και πρακτικές των εκπαιδευτικών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση 

      Νικολάου-Στυλιανίδου, Παναγιώτα (2011-08-03)
      Στην παρούσα έρευνα διερευνήθηκαν οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών Δημοτικής Εκπαίδευσης της Κύπρου για το θέμα της αναγνώρισης των χαρισματικών μαθητών/ τριών και της περαιτέρω εκπαιδευτικής στήριξής τους. Επιπλέον, ...
    • Η επαγγελματική ανάπτυξη και η διαμορφωτική αξιολόγηση των καθηγητών συμβουλευτικής και επαγγελματικής αγωγής 

      Αντωνίου, Αντώνης (2011-08-03)
      Σκοπός αυτής της έρευνας είναι να διερευνήσει και να καταγράψει ποιες ανάγκες έχουν οι Καθηγητές Συμβουλευτικής και Επαγγελματικής Αγωγής (ΣΕΑ) για την επαγγελματική ανάπτυξη και τη διαμορφωτική τους αξιολόγηση. Είναι ...
    • Παράγοντες που διευκολύνουν και παράγοντες που εμποδίζουν την εφαρμογή των προγραμμάτων Αγωγής Υγείας στα σχολεία Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του Ν. Αχαϊας 

      Χολέβας, Νικόλαος (2011-08-03)
      Σε εφαρμογή της απόφασης των Υπουργών Παιδείας της Ευρωπαϊκής Ένωσης που υπογράφηκε από το 1988, η Αγωγή και Προαγωγή της Υγείας θεσμοθετήθηκε στην Ελλάδα το έτος 2001 στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, ως εκπαιδευτική διαδικασία ...
    • Το απλό αναγνωστικό μοντέλο στην ελληνική 

      Κατζοπούλου, Μαρία (2011-08-03)
      Σκοπός της παρούσης έρευνας είναι να διερευνήσει τη γλωσσική ανάπτυξη των παιδιών στο Νηπιαγωγείο σύμφωνα με το Απλό Μοντέλο Ανάγνωσης στην Ελληνική(Α.Μ.Α.). Τις τελευταίες δεκαετίες στην Αμερική και στον Καναδά είχε ...
    • Ο "εθνικός εαυτός" και ο "εθνικός άλλος" μέσα από το "αποσυρθέν" βιβλίο ιστορίας της Στ' δημοτικού: Ανάλυση περιεχομένου υπό το πόρισμα της κριτικής παιδαγωγικής και της παιδαγωγικής της ειρήνης 

      Μιχαηλίδου, Άντρη (2011-08-03)
      Η παρούσα εργασία διερευνά την εικόνα του «εθνικού εαυτού» (εδώ του Έλληνα) και την εικόνα του «εθνικά άλλου» (εδώ του Τούρκου), έτσι όπως προβάλλεται μέσα από το βιβλίο Ιστορίας της Στ΄ Δημοτικού Στα νεότερα χρόνια, των ...
    • Ο ρόλος των διευθυντικών στελεχών δημοτικής εκπαίδευσης στο σχεδιασμό της σχολικής βελτίωσης 

      Μουστακά-Τσιολάκκη, Χριστοδούλα (2011-08-22)
      Η σχολική βελτίωση αποτελεί, μια πρωταρχικής σημασίας στρατηγική επιλογή του εκπαιδευτικού μας συστήματος η οποία περνά μέσα από το αναπτυξιακό σχέδιο βελτίωσης της κάθε σχολικής μονάδας. Πρωταρχικός σκοπός του σχεδιασμού ...
    • Οι αντιλήψεις των διευθυντών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης της Κύπρου για τις συγκρούσεις στους εκπαιδευτικούς οργανισμούς και το στυλ που υιοθετούν στη διαχείρισή τους 

      Παναγιώτου-Χαριλάου, Αφροδίτη (2011-08-22)
      Οι συγκρούσεις στους εκπαιδευτικούς οργανισμούς και ο τρόπος διαχείρισής τους είναι ένα θέμα με διεθνές ενδιαφέρον, το οποίο έχει απασχολήσει τους ερευνητές, ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια. Ενώ το θέμα των συγκρούσεων ...
    • Η ευτυχία όπως την αντιλαμβάνονται τα παιδιά ηλικίας 6-12 χρόνων 

      Θεοδότου, Σταυρούλα (2011-08-22)
      Η παρούσα έρευνα αποτελεί μια προσπάθεια συνεισφοράς στον επιστημονικό διάλογο σχετικά με τις παραμέτρους που φαίνεται να σχετίζονται με την Ευτυχία των παιδιών. Ο γενικός σκοπός της ήταν να διερευνήσει τις παραμέτρους ...
    • "Διερεύνηση της σχέσης της προσωπικότητας βοηθών διευθυντών δημοτικής εκπαίδευσης και της συμβολής τους στην ανάπτυξη του προσωπικού της σχολικής τους μονάδας 

      Κουνναπή Γ., Κλεονίκη (2011-08-22)
      Ο σκοπός της έρευνας αυτής ήταν να διερευνήσει το ρόλο που επιτελούν οι Βοηθοί Διευθυντές (ΒΔ) ως ηγετικά στελέχη στην ανάπτυξη δράσης για προώθηση της επαγγελματικής ανάπτυξης του προσωπικού στη σχολική μονάδα, στην οποία ...
    • Η διδασκαλία της ιστορίας μέσα απο αλληλοσυγκρουόμενες πηγές. Προοπτικές και πιθανά ανοίγματα 

      Καμπάνη, Φρόσω (2011-08-22)
      Η προσέγγιση της διδασκαλίας του μαθήματος της Ιστορίας αποτελεί τις τελευταίες δεκαετίες, τόσο σε ευρωπαϊκό όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο, ένα θέμα στο οποίο επίκεινται αλλαγές έχοντας ως σημείο εκκίνησης το ρόλο που ...
    • Ελληνοκύπριοι και Τουρκοκύπριοι μαθητές στην αγγλική σχολή Λευκωσίας: Ειρινική και φιλική συνύπαρξη ή παράλληλοι δρόμοι 

      Καμέρη, Νεοφύτα (2011-08-22)
      Η παρούσα εργασία εστιάζει το ενδιαφέρον της στο χώρο της Αγγλικής Σχολής Λευκωσίας, όπου συνυπάρχουν σήμερα Ελληνοκύπριοι και Τουρκοκύπριοι μαθητές. Σκοπός της είναι να διερευνήσει τους μηχανισμούς με τους οποίους η εθνική ...
    • Μελέτη της κοινωνικής στρωμάτωσης του μαθητικού δυναμικού της τεχνικής επαγγελματικής εκπαίδευσης 

      Τσάλμα, Μαρία (2011-08-22)
      Η εκπαίδευση, ως δομικό κομμάτι του κρατικού μηχανισμού, είναι ένας χώρος όπου εκτιμάται ότι δημιουργούνται και αναπαράγονται οι κοινωνικές ανισότητες. Το σχολείο επιβραβεύει και στηρίζει τους μαθητές που προέρχονται απο ...
    • Διερεύνηση της επαγγελματικής επάρκειας των νεοπροαχθέντων διευθυντών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Κύπρο, και της στήριξης τους απο θεσμοθετημένους φορείς 

      Ανδρέου, Ιωάννης (2011-08-22)
      Η παρούσα έρευνα έχει ως κύριο σκοπό της τη διερεύνηση των απόψεων των νεοπροαχθέντων διευθυντών σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας εκπαιδευσης σχετικά με την επαγγελματική τους επάρκεια και στήριξη απο θεσμοθετημένους φορείς. ...
    • Οι αντιλήψεις και οι απόψεις της διευθυντικής ομάδας σχολείων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Κύπρο για την ανάπτυξη σχεδίου σχολικής βελτίωσης 

      Παπανικόλα, Ελένη (2011-08-23)
      Η σχολική βελτίωση αποτελεί μια πρωταρχικής σημασίας στρατηγική επιλογή της επιχειρούμενης Μεταρρύθμισης του Εκπαιδευτικού Συστήματος της Κύπρου για βελτίωση της ποιότητας της μάθησης των μαθητών. Ως εκ τούτου, η ανάπτυξη ...
    • Η χρήση της μητρικής γλώσσας των δίγλωσσων παιδιών ως μέσο μετάβασής τους στην ελληνική: Μια διδακτική παρέμβαση 

      Θεοδοσιάδου, Μαρία (2011-08-23)
      Η αποτελεσματική διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας σε δίγλωσσα παιδιά όταν ο δάσκαλος είναι μονόγλωσσος, είναι υπαρκτο πρόβλημα στα κυπριακά σχολεία σήμερα. Οι έρευνες διεθνώς συγκλίνουν στο ότι μια δευτερη γλώσσα διδάσκεται ...
    • Διερεύνηση των αναγκών ανάπτυξης των νεοδιορίστων εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Κύπρο 

      Πέτρου, Άντρη (2011-09-05)
      Κύριος σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να ανιχνεύσει μέσα απο τις απόψεις των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών α) τις αρχικές ανησυχίες, ανάγκες, προβλήματα και προβληματισμούςτους κατλα την πρώτη φάση επαγγελματικής σταδιοδρομίας ...
    • Μοντέλα ηγεσίας διευθυντών και προσέγγιση διαπολιτισμικής αγωγής σε δημοτικά σχολεία της Κύπρου 

      Ιάσονος, Σωτηρούλα (2011-09-05)
      Κύριος σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η διερεύνηση της προσέγγισης της διαπολιτισμικής αγωγής που ακολουθούν οι διευθυντές/τριες σε κάποια δημοτικά σχολεία της επαρχίας Λευκωσίας. Παράλληλα, επιδιώκεται η διερεύνηση του ...
    • Ηγετικό στύλ διευθυντών και επαγγελματικό άγχος εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Κύπρο 

      Πέτρου-Νεοκλέους, Ελένη (2011-09-07)
      Το άγχος αποτελέι μια φυσιολογική λειτουργία του ανθρώπινου οργανισμού καθώς θεωρείται αποτέλεσμα της αλληλεπίδρασης ατόμου-περιβάλλοντος. Στη σύγχρονη εποχή η εμφάνιση όλο και περισσότερων ασθενειών έχει συσχετιστείμε την ...
    • «
    • »

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013

     

    Πλοήγηση

    Όλο το ΑποθετήριοΚοινότητες & ΣυλλογέςΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσηςΑυτή η συλλογήΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσης

    Ο λογαριασμός μου

    ΣύνδεσηΕγγραφή

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013