Browsing Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus) by Author "Νικολάου, Ντάϊνα"
Now showing items 37-51 of 51
-
Νέες τεχνολογίες στο μάρκετινγκ και πως αυτές επηρεάζουν τον τραπεζικό τομέα. Μελέτη περίπτωσης της ποιότητας των ηλεκτρονικών υπηρεσιών της Τράπεζας Κύπρου
Κεττής, Βασίλης (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-01)Η τεχνολογία συνεχώς εξελίσσεται και μαζί της ο τρόπος που κάνουμε απλά καθημερινά πράγματα και εργασίες. Οι επιχειρήσεις και ειδικότερα οι τράπεζες θα πρέπει να αφουγκραστούν και να αναλύσουν αυτές τις αλλαγές για να ... -
Ο Οργανισμός Γεωργικής Ασφάλισης στην Κύπρο: Προβλήματα, Λύσεις, Μετεξέλιξη
Νεοφύτου, Κωνσταντίνος (2015-08-31)Σε ολόκληρο τον κόσμο σήμερα η Γεωργική Ασφάλιση αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους πυλώνες για την αειφόρο ανάπτυξη της γεωργίας. Τα ακραία καιρικά φαινόμενα και γενικά οι αλλαγές στις μετεωρολογικές συνθήκες της γης, ... -
Ο ρόλος των νέων εργαλείων επικοινωνίας στο μάρκετινγκ υπηρεσιών. Συγκριτική μελέτη στον τραπεζικό κλάδο
Γρηγοριάδης, Βασίλειος (2016-03-31)Ένα από τα σημαντικότερα εργαλεία για την υιοθέτηση μιας νέας ταυτότητας και ενός νέου οράματος είναι η εταιρική επικοινωνία τόσο στο εσωτερικό του οργανισμού που δημιουργείται όσο και στην εξωτερική επικοινωνία με πελάτες ... -
Οι διάφορες διαστάσεις του ψηφιακού μάρκετινγκ και η χρήση του απο τις εταιρείες τηλεπικοινωνιών στην Κύπρο
Αντρέου, Άντρη (2016-09-08)Οι νέες τεχνολογίες της πληροφορικής και των τηλεπικοινωνιών και κυρίως οι τεχνολογίες του διαδικτύου, έχουν αλλάξει δραματικά όχι μόνο τους παραδοσιακούς τρόπους επιχειρείν, αλλά και γενικότερα τις περισσότερες από τις ... -
Οι παράγοντες που επηρεάζουν την δημιουργία και την ανάπτυξη μιας επιχείρησης
Δημητρίου, Ειρήνη (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2023-06)Η παρούσα διατριβή διερεύνησε τους παράγοντες που επηρεάζουν τη δημιουργία και την ανάπτυξη επιχειρήσεων, ιδιαίτερα στο πλαίσιο της Κύπρου. Στην εργασία αυτή, καλύψαμε διάφορους εσωτερικούς και εξωτερικούς παράγοντες που ... -
Ποιότητα υπηρεσιών Αστυνομίας Κύπρου και ικανοποίηση πολιτών απο τις υπηρεσίες της
Πάρη, Κυριακή (2015-09-08)Η Αστυνομία συνιστά ένα αδιαμφισβήτητο κοινωνικό θεσμό κάθε πολιτισμένης και ευνομούμενης κοινωνίας ενώ ταυτόχρονα είναι όργανο εκτελεστικής εξουσίας. Σύμφωνα με τον Περί Αστυνομίας Νόμο (Ν.73(1)/2004), αποστολή της ... -
Ποιότητα υπηρεσιών της κοινοτικής αστυνόμευσης και ικανοποίηση πολιτών από τις υπηρεσίες της
Ευτυχίου, Αντώνης (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-05)Οι παγκόσμιες κοινωνικές αλλαγές αναγκάζουν την αστυνομία να μετεξελιχτεί σε ένα ανθρωποκεντρικό οργανισμό. Το πιο πάνω γεγονός επιβάλλει όπως η αστυνομία παρέχει όχι μόνο υπηρεσίες αστυνόμευσης αλλά και κοινωνικές υπηρεσίες. ... -
Προσεγγίζοντας το στρατηγικό σχεδιασμό μάρκετινγκ του χειμερινού τουρισμού - Αγία Νάπα
Χριστοφή, Χριστιάνα (2017-08-08)Η παρούσα διατριβή διενεργείται στα πλαίσια ολοκλήρωσης σπουδών στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα Διοίκηση, Τεχνολογία και Ποιότητα του Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου. Η επιλογή του θέματος έγινε µε κριτήριο το προσωπικό ενδιαφέρον ... -
Πως η εταιρική κοινωνική ευθύνη επηρεάζει τη συμπεριφορά των καταναλωτών. Πόσο επηρεάζει τη συμπεριφορά του Κύπριου καταναλωτή
Χριστοδούλου, Ελένη (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-05)Αρχικά θέσαμε το οικοσύστημα μέσα στο οποίο υπάρχουν επιχειρήσεις, κράτος και καταναλωτές θέλοντας να δώσουμε μια εικόνα του πως συνυπάρχουν, δραστηριοποιούνται και αλληλεπιδρούν μεταξύ τους. Αφού ορίσαμε τι είναι ΕΚΕ ... -
Στρατηγική ανάπτυξη για μετεξέλιξη του ΑΠΚΥ ως ένα πρότυπο ηλεκτρονικό πανεπιστήμιο (e-university) - MOOCs
Καπιρής, Άδωνης (2015-03-20)Η μελέτη αυτή αφορά στην ενίσχυση του Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Α.Π.ΚΥ.) για την παροχή υπηρεσιών δια βίου μάθησης μέσω της ανάπτυξης και ενσωμάτωσης καινοτόμων τεχνολογιών και ευέλικτων πρακτικών στην λειτουργία ... -
Σύγκριση του βαθμού ικανοποίησης των χρηστών στις βιβλιοθήκες κρατικών και ιδιωτικών πανεπιστημίων της Λευκωσίας
Βασιλειάδου, Βασιλική (2017-02-14)Ο R. David Lankes είχε πει: “Bad libraries build collections, good libraries build services, great libraries build communities”, που μπορεί να μεταφραστεί ως «οι κακές βιβλιοθήκες χτίζουν συλλογές, οι καλές δημιουργούν ... -
Τακτικές μάρκετινγκ για απογείωση της ικανοποίησης των πελατών της εταιρείας Cyprus Airports Duty Free
Μιχαήλ, Παναγιώτα (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-12)Όπως δεν μπορεί να υπάρξει ζωή χωρίς νερό, έτσι δεν μπορεί να υπάρξει μια επιχείρηση χωρίς Μάρκετινγκ! Το Μάρκετινγκ είναι το άλφα και το ωμέγα για μια εταιρεία καθώς κατέχει καθοριστικό ρόλο στην ικανοποίηση των πελατών ... -
Το μάρκετινγκ καταναλωτικών αγαθών ταχείας διακίνησης (FMCG) και πως εφαρμόζεται στον τομέα ποτών: Μελέτη KEO PLC
Ξενή, Άριστος (2014-07-31)Η εργασία επιχειρεί να προσδιορίσει τα βασικά χαρακτηριστικά των στρατηγικών μάρκετινγκ προϊόντων ταχείας διακίνησης στον κλάδο των ποτών. Σκοπός της εργασίας είναι η διερεύνηση των βασικών χαρακτηριστικών της καταναλωτικής ... -
Το πολιτικό μάρκετινγκ και οι εκλογές του 2015 στην Ελλάδα
Κουτσομητροπούλου, Δέσποινα (2015-08-21)Η μεγάλη τιμωρία. Αυτός θα μπορούσε να ήταν ο εναλλακτικός τίτλος της παρούσας εργασίας καθώς αντανακλά την κατάρρευση των κυρίαρχων κομμάτων της μεταπολίτευσης όπως αποτυπώθηκε με ημερομηνία ορόσημο την 25η Ιανουαρίου ... -
Το φαινόμενο της νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες δραστηριότητες στις Κυπριακές τράπεζες και η αντιμετώπιση του
Κωνσταντινίδης, Κωνσταντίνος (2017-08-28)Η νομιμοποίηση εσόδων από παράνομες δραστηριότητες ή διαφορετικά το ξέπλυμα βρώμικου χρήματος και η χρηματοδότηση της τρομοκρατίας, αποτελούν πολύ σημαντικά προβλήματα, που απειλούν ολόκληρο τον κόσμο και πιο συγκεκριμένα ...