Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Προσεγγίζοντας το στρατηγικό σχεδιασμό μάρκετινγκ του χειμερινού τουρισμού - Αγία Νάπα

    Thumbnail
    View/Open
    ΔΤΠ-2017-00048.pdf (1.583Mb)
    Date
    2017-08-08
    Author
    Χριστοφή, Χριστιάνα
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Η παρούσα διατριβή διενεργείται στα πλαίσια ολοκλήρωσης σπουδών στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα Διοίκηση, Τεχνολογία και Ποιότητα του Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου. Η επιλογή του θέματος έγινε µε κριτήριο το προσωπικό ενδιαφέρον της συγγραφέως-ερευνήτριας αναφορικά µε το στρατηγικό σχεδιασμό μάρκετινγκ του χειμερινού τουρισμού με μελέτη περίπτωσης την Αγία Νάπα. Σκοπός της διατριβής είναι, μέσα από την καταγραφή του παλμού των απόψεων των άμεσα εμπλεκομένων με το θέμα του χειμερινού τουρισμού του προορισμού (χειμερινοί επισκέπτες και φορείς του τουρισμού), να αναζητήσει την ταυτότητα του χειμερινού τουριστικού προϊόντος ως μια αρχική προσπάθεια αντιμετώπισης της εποχικής τουριστικής νοσηρότητας με αποτέλεσμα ο προορισμός να καταστεί ολόχρονος. Επιχειρείται να προσεγγιστεί ο στρατηγικός σχεδιασμός μάρκετινγκ του χειμερινού τουρισμού της περιοχής σε μια απόπειρα να δοθεί το στίγμα για την επανατοποθέτησή του στην οποία θα μπορούσε να στηριχτεί μια πιο εκτενή μελλοντική μελέτη. Η εκμαίευση του κοινού οράματος, των στόχων υλοποίησης του και η προσπάθεια διατύπωσης ενός brand name στο οποίο θα εμπεριέχεται αυτή η ταυτότητα αποτελούν τους στόχους της παρούσας διατριβής. Μέσω της βιβλιογραφικής επισκόπησης, της μελέτης περίπτωσης (case study) και της έρευνας πεδίου επιχειρήθηκε η προσέγγιση του θέματος το οποίο κατέληξε σε σημαντικά συμπεράσματα τα οποία εξήχθησαν μέσα από τις δύο παράλληλες έρευνες πεδίου (χειμερινών επισκεπτών και φορέων τουρισμού του προορισμού). Τα συμπεράσματα αφορούν το κοινό όραμα των φορέων του τουρισμού καθώς και στους στόχους που πρέπει να υλοποιηθούν για την πραγματοποίησή του. Το ουσιώδες συμπέρασμα της έρευνας είναι ότι ο προορισμός Αγία Νάπα θα πρέπει να αφήσει πίσω του το ξεπερασμένο πλέον μότο «Ήλιος – Θάλασσα» και να προσφέρει τη δυνατότητα εμπλουτισμού των εμπειριών του σύγχρονου και απαιτητικού πλέον επισκέπτη μέσα από ένα κράμα διαφορετικών αναπάντεχα ευχάριστων εμπειριών. Εμπειρίες οι οποίες θα γίνουν ένα με το όνομα του προορισμού και θα εμπεριέχονται στην ταυτότητά του η οποία θα πρέπει να είναι ξεκάθαρη και ευδιάκριτη στο κοινό – στόχο. Η ταυτότητα «μωσαϊκό εμπειριών» εμπεριέχει 7 στοιχεία – εμπειρίες «Αθλητισμός – Συνέδρια – Γάμοι – Γαστρονομία – Πολιτισμός – Δραστηριότητες (στεριάς – θαλάσσης) - Υγεία» και καλεί το κοινό-στόχο να την εξερευνήσει μιας και ο προορισμός αλλάζει πλέον όψη και δε μένει στη στασιμότητα του παρελθόντος.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/2996
    Collections
    • Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013