Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Ο ρόλος των νέων εργαλείων επικοινωνίας στο μάρκετινγκ υπηρεσιών. Συγκριτική μελέτη στον τραπεζικό κλάδο

    Thumbnail
    View/Open
    ΔΤΠ-2016-00002.pdf (989.9Kb)
    Date
    2016-03-31
    Author
    Γρηγοριάδης, Βασίλειος
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Ένα από τα σημαντικότερα εργαλεία για την υιοθέτηση μιας νέας ταυτότητας και ενός νέου οράματος είναι η εταιρική επικοινωνία τόσο στο εσωτερικό του οργανισμού που δημιουργείται όσο και στην εξωτερική επικοινωνία με πελάτες και συνεργάτες. Εστιάζοντας κυρίως στον τραπεζικό κλάδο στον οποίο πραγματοποιήθηκαν ραγδαίες αλλαγές, όπως συγχωνεύσεις και εξαγορές, συνθήκες capital control, περιορισμοί στη χορήγηση δανείων και αυστηρότερες πολιτικές είσπραξης δανείων, αλλά και η ευρύτερη χρήση της ηλεκτρονικής τραπεζικής, πραγματοποιήθηκε έρευνα ώστε να καταγραφούν οι βέλτιστες πρακτικές εξωτερικής επικοινωνίας που ακολουθούν οι τέσσερις μεγαλύτερες ελληνικές τράπεζες. Μετά από μια εκτενή και σε βάθος επισκόπηση σε ελληνική και διεθνή βιβλιογραφία, ακολουθήθηκε η μέθοδος της ανάλυσης περίπτωσης για καθένα από τους εξεταζόμενους τραπεζικούς οργανισμούς. Μετά την καταγραφή και αξιολόγηση των επικοινωνιακών εργαλείων, ακολουθεί και η αξιολόγηση της εφαρμογής στρατηγικής των ολοκληρωμένων επικοινωνιών μάρκετινγκ και του branding. Αξιολογώντας τα αποτελέσματα, συμπεραίνουμε πως ο τραπεζικός κλάδος έχει ενσωματώσει τα ψηφιακά εργαλεία επικοινωνίας, διατηρώντας ταυτόχρονα και τις παραδοσιακές δομές ως προς την εξωτερική επικοινωνία με τους εμπλεκόμενους. Έτσι πραγματοποιείται μια συνολική προσπάθεια για πιο ποιοτική και αμφίδρομη επικοινωνία με απώτερο σκοπό τη δημιουργία μακροχρόνιων και αξιόπιστων πελατειακών σχέσεων.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/2289
    Collections
    • Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013