Browsing Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus) by Title
Now showing items 949-968 of 4377
-
Διαδίκτυο Πραγμάτων (Internet of things -loT) και η εφαρμογή καινοτομιών στην εφοδιαστική αλυσίδα - στον τραπεζικό τομέα για την παροχή χρηματοοικονομικών υπηρεσιών. Προστασία της ιδιωτικότητας στο Διαδίκτυο των πραγμάτων
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2022-05)Η παρούσα μελέτη ασχολήθηκε με το ζήτημα του Διαδίκτυο πραγμάτων (IOT) και την εφαρμογή καινοτομιών στον τραπεζικό τομέα για την παροχή χρηματοοικονομικών υπηρεσιών. προστασία της ιδιωτικότητας στο διαδίκτυο των πραγμάτων. ... -
Διαδικασία αξιολόγησης του ανθρώπινου δυναμικού
(2013-07-02)Ο παγκόσμιος συσχετισμός οικονομικών, κοινωνικών και πολιτικών δυνάμεων επηρεάζει τις σημερινές οικονομίες και τις αγορές, με σημαντικές επιπτώσεις στην επιλογή και αξιολόγηση προσωπικού . Με τις επεκτεινόμενες αγορές, τις ... -
-
Διαδικασίες επιλογής προσωπικού σε ναυτιλιακές επιχειρήσεις της Κύπρου:Θεωρία και Πράξη
(2011-09-06)Η εργασία αυτή διερευνά τη θεωρία και την πρακτική σχετικά με τον τρόπο που οι ναυτιλιακές εταιρείες στην Κύπρος επιλέξουν το προσωπικό τους. Επεκτείνεται, επίσης, σε θέματα όπως εφαρμόζονται τα κριτήρια επιλογής και η ... -
Διαδικασίες ισοπέδωσης στη γλωσσική ποικιλία των Κοκκινοχωρίων
(2015-02-12)Στόχος της παρούσας μελέτης είναι η αξιολόγηση τεσσάρων διαλεκτικών χαρακτηριστικών της γλωσσικής ποικιλίας των Κοκκινοχωρίων ως προς την διαδικασία της ισοπέδωσης (levelling). Οι μεταβλητές που εξετάζονται μπορούν να ... -
Διαδικασίες προσέγγισης αεροδρομίων μέσω GNSS και δημιουργία μοντέλου επίγειου σταθμού GBAS
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-05)Η παρούσα εργασία πραγματεύεται ζητήματα εναέριας κυκλοφορίας που σχετίζονται με το Παγκόσμιο Δορυφορικό Σύστημα Πλοήγησης (GNSS). Οι νέες διαδικασίες αεροναυτιλίας, όπως διαδικασίες πλοήγησης και προσέγγισης αεροδρομίου ... -
Διαδικτυακές και διαδραστικές εφαρμογές πολιτισμού: Η συμβολή των μεθόδων έρευνας εμπειρίας του χρήστη (UX)
(2017-09-06)Στόχος της μεταπτυχιακής διατριβής είναι η διερεύνηση της συμβολής των μεθόδων έρευνας εμπειρίας χρήστη (UX) στο χώρο των διαδικτυακών και των διαδραστικών εφαρμογών πολιτισμού, μέσα από τη μελέτη τεσσάρων χαρακτηριστικών ... -
Διαδικτυακές συνεργατικές εφαρμογές με χρήση γεωγραφικών δεδομένων θέσης
(2012-03-09)Στην παρούσα διατριβή θα παρουσιάσουμε την ανάλυση, σχεδίαση και ανάπτυξη ενός πληρο-φοριακού συστήματος το οποίο θα συνδυάζει και θα διασύνδεει ήδη υπάρχουσες υπηρεσίες δια-δικτύου που λειτουργούν αυτόνομα και σε μεγάλη ... -
Διαδικτυακή επικοινωνία ατόμων με αναπηρία (ΑμεΑ): Μια ποιοτική αξιολόγηση της επικοινωνίας μέσω Facebook
(2016-09-20)Στην παρούσα ερευνητική εργασία θα μελετηθεί η σχέση της χρήσης του μέσου κοινωνικής δικτύωσης του Facebook με το περιεχόμενο/ποιότητα της ανταλλαγής των πληροφοριών και των συζητήσεων των ατόμων-ομάδων με αναπηρία (ΑμεΑ) ... -
Διαδικτυακή επικοινωνία πολιτιστικών οργανισμών. Η περίπωση του τεχνολογικού μουσείου Νόησις στη Θεσσαλονίκη
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-05)Η παρούσα πτυχιακή διατριβή πραγματεύεται τη διαδικτυακή επικοινωνία στους πολιτιστικούς οργανισμούς. Στο πλαίσιό της, μελετούμε τα εργαλεία που προσφέρει το διαδίκτυο, όπως ο ιστότοπος και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ... -
Διαδικτυακή επικοινωνία των ακαδημαϊκών βιβλιοθηκών. Η αξιοποίηση των εφαρμογών web 2.0 από τη βιβλιοθήκη και κέντρο πληροφόρησης ΑΠΘ.
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2020-05)Η παρούσα διατριβή αποσκοπεί στην εξαγωγή συμπερασμάτων που αφορούν την εφαρμογή του διαδικτυακού μάρκετινγκ, στο πλαίσιο μιας ανθρωποκεντρικής προσέγγισης από την Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης του Αριστοτελείου ... -
Διαδικτυακό μάρκετινγκ πολιτιστικού οργανισμού. Μελέτη περίπτωσης: Μουσείο Μπενάκη
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-05)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή πραγματεύεται το διαδικτυακό μάρκετινγκ των πολιτιστικών οργανισμών, που αποτελεί σημαντικό εργαλείο για την ανάπτυξη μεθοδικής επικοινωνιακής στρατηγικής. Παρουσιάζονται οι βασικές ... -
Διαδικτυακό μάρκετινγκ πολιτιστικών οργανισμών. Μελέτη περίπτωσης: CVAR
(2017-09-06)Η παρούσα εργασία πραγματεύεται το διαδικτυακό μάρκετινγκ στους πολιτιστικούς οργανισμούς. Στο πλαίσιο αυτό, εξετάζουμε τις δυνατότητες που παρέχει το διαδίκτυο και συγκεκριμένα ο παγκόσμιος ιστός, με τους διαδικτυακούς ... -
Διαδικτυακό μάρκετινγκ των μουσείων στην Κύπρο: Η περίπτωση του Instagram
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-01)Η παρούσα εργασία θα προσπαθήσει να ερευνήσει τις νέες τεχνολογίες και τη ενσωμάτωση των κοινωνικών δικτύων στα σύγχρονα μουσεία. Ακόμη, θα μελετήσουμε το τρόπο με τον οποίο πολιτιστικοί οργανισμοί όπως τα μουσεία δημιουργούν ... -
Διαδικτυακός εκφοβισμός (cyberbulling): Σύγχρονα τεχνικά, νομικά, κανονιστικά και ηθικά θέματα
(2014-07-07)Η αυξανόμενη χρήση του Διαδικτύου από παιδιά και νέους, έχει ως αποτέλεσμα την άνθιση ενός νέου φαινόμενου με διεθνείς διαστάσεις. Ο όρος cyberbullying αναφέρεται στο σύνολο των ενεργειών που αποσκοπούν στην παρενόχληση, ... -
Διαδραστικές δραστηριότητες για την υποστήριξη της διδασκαλίας μαθημάτων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-05)Η μεταπτυχιακή διατριβή αυτή έχει ως στόχο την ανάπτυξη ενός συνόλου δραστηριοτήτων η οποία θα χρησιμοποιείται για την κατανόηση εννοιών σε μαθήματα όπου διδάσκονται τα παιδιά στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση της Κύπρου. ... -
Διαδραστική πολυμεσική διαδικτυακή εφαρμογή για τη μετεγχειρητική αποκατάσταση ατόμων που έχουν υποβληθεί σε επέμβαση για εμφύτευση κοχλιακού εμφυτεύματος
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2017-12)Το κοχλιακό εμφύτευμα αποτελεί μία σχετικά πρόσφατη και πολλά υποσχόμενη τε-χνολογία για την αντιμετώπιση της κώφωσης και της βαρηκοΐας, δυο διαταραχών του αι-σθητήριου οργάνου της ακοής που δυσκολεύουν πολύ τη ζωή των ... -
Διαδραστική πολυμεσική εφαρμογή για τη βελτίωση δεξιοτήτων θεωρίας του νού σε παιδιά με διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-12)Άτομα με Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές (ΔΑΔ) εμφανίζουν σημαντικές διαταραχές στις κοινωνικές δεξιότητες και στη Θεωρία του Νου (ΘτΝ). Με τη ΘτΝ μπορούμε να αντιληφθούμε το πλήρες φάσμα των νοητικών καταστάσεων ... -
Διαδραστικότητα επιχείρησης-κοινού μέσω εργαλείων κοινωνικής δικτύωσης: Ορισμός, μέτρηση και βέλτιστες πρακτικές για τις κυπριακές επιχειρήσεις
(2016-04-08)Η παρούσα διατριβή πραγματεύεται τη χρησιμότητα των κοινωνικών δικτύων· τη νέα γενιά του Web η οποία έχει δημιουργήσει καινούργια εργαλεία και μικροεφαρμογές για την προβολή, Μάρκετινγκ και Επικοινωνία μιας επιχείρησης. ... -
Διαμοίραση μαθησιακών αντικειμένων τύπου SCORM σε ΣΔΜ
(2015-02-05)Στην παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή ερευνούνται τα υφιστάμενα πρότυπα μαθησιακών αντικειμένων ως προς τα χαρακτηριστικά τους, δίνοντας έμφαση στο πρότυπο SCORM. Περιγράφεται το πρότυπο SCORM αναφορικά με τις επιμέρους ...