Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Πολιτιστική Πολιτική και Ανάπτυξη (ΕΛΛ) / Cultural Policy and Development (in Greek)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Πολιτιστική Πολιτική και Ανάπτυξη (ΕΛΛ) / Cultural Policy and Development (in Greek)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Διαδικτυακό μάρκετινγκ πολιτιστικών οργανισμών. Μελέτη περίπτωσης: CVAR

    Thumbnail
    View/Open
    ΠΠΑ-2017-00028.pdf (4.393Mb)
    Date
    2017-09-06
    Author
    Σφυρίδου, Ελένη
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Η παρούσα εργασία πραγματεύεται το διαδικτυακό μάρκετινγκ στους πολιτιστικούς οργανισμούς. Στο πλαίσιο αυτό, εξετάζουμε τις δυνατότητες που παρέχει το διαδίκτυο και συγκεκριμένα ο παγκόσμιος ιστός, με τους διαδικτυακούς τόπους και τα αναδυόμενα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media) ως απαραίτητα συστατικά ενός νέου μείγματος μάρκετινγκ για τους πολιτιστικούς οργανισμούς. Μέσα από την ανασκόπηση της βιβλιογραφίας που σχετίζεται με το διαδικτυακό μάρκετινγκ και ένα σύνολο επιστημονικών μελετών σχετικά με την χρήση των ιστοτόπων και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τους πολιτιστικούς οργανισμούς, διερευνούμε τον τρόπο με τον οποίο αυτά τα εργαλεία εντάσσονται στη στρατηγική μάρκετινγκ ενός πολιτιστικού οργανισμού, ποιες ανάγκες του καλύπτουν, ποια πλεονεκτήματα του προσφέρουν και ποιοι παράγοντες δυσχεραίνουν την αποτελεσματική εφαρμογή τους. Ως μελέτη περίπτωσης εξετάζουμε το Κέντρο Εικαστικών Τεχνών και Έρευνας του Ιδρύματος Σεβέρη (CVAR). Επιχειρούμε να διερευνήσουμε τη διαδικτυακή επικοινωνιακή πολιτική που ακολουθεί το CVAR, αξιολογώντας τον ιστότοπό του με βάση καθιερωμένες αρχές ποιότητας πολιτιστικών ιστοτόπων και την παρουσία του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Διερευνούμε τέλος τον τρόπο με τον οποίο θα μπορούσε να επανασχεδιαστεί το διαδικτυακό μάρκετινγκ του οργανισμού ώστε να συμβάλει στην προσέλκυση ευρύτερου κοινού και στην αύξηση της αναγνωρισιμότητάς του (brand awareness). Τα συμπεράσματα που προκύπτουν από τη μελέτη του CVAR για την αναγκαιότητα της χρήσης των διαδικτυακών μέσων με ένα στρατηγικό τρόπο, μπορούν να συμβάλουν στην αναμόρφωση της διαδικτυακής παρουσίας των πολιτιστικών οργανισμών.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/3062
    Collections
    • Πολιτιστική Πολιτική και Ανάπτυξη (ΕΛΛ) / Cultural Policy and Development (in Greek)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013