Show simple item record

dc.contributor.advisorΠαπαϊωάννου, Γεώργιος
dc.contributor.authorΣφυρίδου, Ελένη
dc.contributor.otherSfyridou, Eleni
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2017-09-06
dc.date.accessioned2017-09-06T08:54:00Z
dc.date.available2017-09-06T08:54:00Z
dc.date.copyright2017-05
dc.date.issued2017-09-06
dc.identifier.otherΠΠΑ/2017/00028el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/3062
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία πραγματεύεται το διαδικτυακό μάρκετινγκ στους πολιτιστικούς οργανισμούς. Στο πλαίσιο αυτό, εξετάζουμε τις δυνατότητες που παρέχει το διαδίκτυο και συγκεκριμένα ο παγκόσμιος ιστός, με τους διαδικτυακούς τόπους και τα αναδυόμενα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media) ως απαραίτητα συστατικά ενός νέου μείγματος μάρκετινγκ για τους πολιτιστικούς οργανισμούς. Μέσα από την ανασκόπηση της βιβλιογραφίας που σχετίζεται με το διαδικτυακό μάρκετινγκ και ένα σύνολο επιστημονικών μελετών σχετικά με την χρήση των ιστοτόπων και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τους πολιτιστικούς οργανισμούς, διερευνούμε τον τρόπο με τον οποίο αυτά τα εργαλεία εντάσσονται στη στρατηγική μάρκετινγκ ενός πολιτιστικού οργανισμού, ποιες ανάγκες του καλύπτουν, ποια πλεονεκτήματα του προσφέρουν και ποιοι παράγοντες δυσχεραίνουν την αποτελεσματική εφαρμογή τους. Ως μελέτη περίπτωσης εξετάζουμε το Κέντρο Εικαστικών Τεχνών και Έρευνας του Ιδρύματος Σεβέρη (CVAR). Επιχειρούμε να διερευνήσουμε τη διαδικτυακή επικοινωνιακή πολιτική που ακολουθεί το CVAR, αξιολογώντας τον ιστότοπό του με βάση καθιερωμένες αρχές ποιότητας πολιτιστικών ιστοτόπων και την παρουσία του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Διερευνούμε τέλος τον τρόπο με τον οποίο θα μπορούσε να επανασχεδιαστεί το διαδικτυακό μάρκετινγκ του οργανισμού ώστε να συμβάλει στην προσέλκυση ευρύτερου κοινού και στην αύξηση της αναγνωρισιμότητάς του (brand awareness). Τα συμπεράσματα που προκύπτουν από τη μελέτη του CVAR για την αναγκαιότητα της χρήσης των διαδικτυακών μέσων με ένα στρατηγικό τρόπο, μπορούν να συμβάλουν στην αναμόρφωση της διαδικτυακής παρουσίας των πολιτιστικών οργανισμών.el_GR
dc.format.extentxiv, 140 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΔιαδικτυακό μάρκετινγκ -- Πολιτιστικοί οργανισμοίel_GR
dc.subjectInternet marketing -- Cultural organizationsel_GR
dc.titleΔιαδικτυακό μάρκετινγκ πολιτιστικών οργανισμών. Μελέτη περίπτωσης: CVARel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThis master thesis deals with online marketing in cultural organizations. In this context, we check the capabilities which are provided by the internet, namely the global web, with social media sites and emerging social media as essential components of a new marketing mix for cultural organizations. Through the review of literature on online marketing and a set of scientific studies on the use of websites and social media by cultural organizations, we are exploring how these tools are part of the cultural organization's marketing strategy, what needs of the organization cover, what benefits it offers and what factors make it difficult to be applied effectively. As a case study, we look at the Center of Visual Arts and Research of the Severis Foundation (CVAR). We try to explore the online communications policy of the CVAR by reviewing its website based on well-established quality principles for cultural websites and its presence on social media. Finally, we investigate how the organization's online marketing could be redesigned to attract a wider audience and increase brand awareness. The conclusions of the CVAR study on the necessity of using the online media in a strategic way can help to re-shape the online presence of cultural organizations.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record