Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές
    • Πολιτιστική Πολιτική και Ανάπτυξη (ΜΕΤ)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές
    • Πολιτιστική Πολιτική και Ανάπτυξη (ΜΕΤ)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Διαδικτυακό μάρκετινγκ πολιτιστικού οργανισμού. Μελέτη περίπτωσης: Μουσείο Μπενάκη

    Thumbnail
    View/Open
    ΠΠΑ-2018-00057.pdf (738.0Kb)
    Date
    2018-05
    Author
    Μαθιόπουλος, Κωνσταντίνος
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή πραγματεύεται το διαδικτυακό μάρκετινγκ των πολιτιστικών οργανισμών, που αποτελεί σημαντικό εργαλείο για την ανάπτυξη μεθοδικής επικοινωνιακής στρατηγικής. Παρουσιάζονται οι βασικές αρχές του διαδικτυακού μάρκετινγκ, τα πλεονεκτήματα της εφαρμογής του στους ιστότοπους και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, που προσφέρουν την άμεση και οικονομική προβολή και προώθηση των υπηρεσιών των πολιτιστικών οργανισμών και την δυνατότητα πρόσβασης σε διάφορες κατηγορίες κοινού. Το διαδικτυακό μάρκετινγκ συμβάλει στην ανάπτυξη του κοινού, στην ενδυνάμωση της σχέσης με το υφιστάμενο κοινό και στην συγκρότηση της κοινότητας των φίλων και υποστηρικτών των πολιτιστικών οργανισμών, που ενισχύουν το έργο και την δράση τους ποικιλοτρόπως. Ως μελέτη περίπτωσης εξετάζεται και αξιολογείται το υφιστάμενο διαδικτυακό μάρκετινγκ του μουσείου Μπενάκη, όπως εφαρμόζεται μέσω του κεντρικού ιστότοπου του μουσείου, ο προσανατολισμός του ιστότοπου που αποτελεί και μέσο πολιτιστικής διάχυσης, το περιεχόμενο, ο σχεδιασμός, οι υπηρεσίες και οι λειτουργίες του, το διαδικτυακό περιβάλλον επικοινωνίας και διάδρασης με τον επισκέπτη και όπως εφαρμόζεται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπου το μουσείο διατηρεί λογαρισμούς, η διαχείριση των λογαριασμών, το περιεχόμενο, ο βαθμός επικοινωνίας και αλληλεπίδρασης με τον χρήστη. Στη συνέχεια παρουσιάζεται η μελέτη ανασχεδιασμού και ανάπτυξης του διαδικτυακού μάρκετινγκ του μουσείου Μπενάκη, με τις απαραίτητες διορθωτικές κινήσεις που πρέπει να εφαρμοστούν στον κεντρικό του ιστότοπο και στη διαχείριση των λογαριασμών του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, προκειμένου να βελτιστοποιηθεί το διαδικτυακό περιβάλλον επικοινωνίας και αλληλεπίδρασης με τον επισκέπτη και να δημιουργείται η εξατομικευμένη σχέση του με το μουσείο. Η αποτελεσματικότητα του διαδικτυακού μάρκετινγκ που εφαρμόζει το μουσείο Μπενάκη θα συμβάλει στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας του, στην διατήρηση στην επικαιρότητα και στην διαχείριση της φήμης του, με στόχο την υλοποίηση της κοινωνικής και πολιτιστικής αποστολής του.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/3654
    Collections
    • Πολιτιστική Πολιτική και Ανάπτυξη (ΜΕΤ)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013