Browsing Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus) by Author "Νικολάου, Ντάϊνα"
Now showing items 6-25 of 51
-
The impact of higher education digital marketing strategies on prospective university students
Hadjigeorgiou, Androulla (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2021-05)The purpose of this dissertation was to examine the impact of Higher Education Digital Marketing Strategies on prospective university students. More specifically, an attempt was made in order to identify the perceptions ... -
The importance of internal marketing through internal communications and human resource management
Chalntoupi, Maro (2017-08-04)A position stated to be “luxury” for a company to occupy, especially on a crisis period, is that of the Human resource manager. It is an extra cost to employ people in charge of making sure the employees are happy, motivated ... -
Ανάλυση της στάσης και της συμπεριφοράς των Κυπρίων καταναλωτών απέναντι στη διαδικτυακή διαφήμιση
Ασπρομάλλη, 'Ελενα (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-06)Στις μέρες μας οι τεχνολογικές εξελίξεις είναι ραγδαίες όπως ραγδαία είναι και η χρήση των νέων τεχνολογιών για διαφημιστικούς σκοπούς. Γι’ αυτό η όλο αυξανόμενη χρήση των διαφημίσεων, οι οποίες βασίζονται στις νέες ... -
Ανάπτυξη μιας μικρομεσαίας επιχείρησης μουσικής επιμέλειας (Disc Jockey) με βάση την ανάλυση των εργαλείων μάρκετινγκ
Ορφανού, Κατερίνα (2016-03-16)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή έχει ως σκοπό να αναπτύξει μια επιχείρηση μουσικής επιμέλειας (Disc Jockey) μέσα από την ανάλυση και εφαρμογή των παραμέτρων του μίγματος Μάρκετινγκ (Προϊόν, Τιμολόγηση, Προώθηση, Τόπος). Η ... -
Ανασκόπηση για το πως οι σημερινές εταιρείες χρησιμοποιούν την καινούργια τεχνολογία του blockchain και κατά πόσο δέχονται cryptocurrencies ως μέσο πληρωμής στην παροχή των υπηρεσιών/αγαθών τους
Πλουτάρχου, Παναγιώτης (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2020-12)Τα τελευταία χρόνια έχουμε προσέξει ότι η «φούσκα» του blockchain και cryptocurrency μεγαλώνει εκθετικά με όλο και περισσότερες εταιρείες να εντάσσονται στο τομέα αυτό. Η τεχνολογίες αυτές εξελίσσονται ταχεία με ολοένα και ... -
Αξιολόγηση και σχεδιασμός καινοτόμων προϊόντων και υπηρεσιών κατά τη φάση της προ-ανάπτυξης "Fuzzy-Front-End"
Θεοδώρου, Ορέστης (2016-09-20)Στόχος της παρούσας ερευνητικής εργασίας είναι να εστιάσει στη φάση της προ‐ανάπτυξης προϊόντων, γνωστή και ως φάση Fuzzy Front End, και να παρακολουθήσει από κοντά τις μεθόδους και τακτικές που χρησιμοποιούν οι εταιρείες ... -
Ένα σχέδιο μάρκετινγκ για τη διάδοση της φωτοβολταϊκής τεχνολογίας στην οικιακή αγορά στην Κύπρο
Αντωνίου, Παναγιώτης (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2021-12)Σε μια προσπάθεια αντιμετώπισης των αυξανόμενων προκλήσεων της κλιματικής αλλαγής και της εξάρτησης από τις εισαγωγές πετρελαίου, η Κύπρος θα πρέπει να αγκαλιάσει εναλλακτικές τεχνολογίες παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας, ... -
Ελληνική ασφαλιστική αγορά και συμπεριφορά καταναλωτή ως προς την απόκτηση ασφάλισης αυτοκινήτου
Βολωνάκης, Βασίλειος (2015-09-03)Στις μέρες μας, η απόκτηση ενός αυτοκινήτου είναι μία σχετικά απλή υπόθεση. Ωστόσο, με την αγορά του αυτοκινήτου, ο ιδιοκτήτης του καλείται να διαχειριστεί μια σειρά από σημαντικούς κινδύνους. Οι κίνδυνοι αυτοί εντάσσονται ... -
Επιχειρηματικό πλάνο: Feed the animals through recycling
Ασσιώτη, Πωλίνα (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2021-05)Η ύπαρξη ενός άρτιου και ρεαλιστικού επιχειρηματικού πλάνου αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση οποιασδήποτε επιχειρηματικής πρωτοβουλίας. Κάθε επιχείρηση, είτε πρόκειται για μια μικρή βιομηχανία είτε για μια μεγάλη πολυεθνική, ... -
Έρευνα παροχής ποιοτικών υπηρεσιών στο Συνεργατικό Ταμιευτήριο Εκπαιδευτικών Κύπρου Λτδ.
Παναγιώτου, Χρύστια (2015-07-07)Η ποιότητα των υπηρεσιών και η ικανοποίηση των πελατών είναι πολύ σημαντικές έννοιες που οι τράπεζες πρέπει να κατανοήσουν, προκειμένου να παραμείνουν ανταγωνιστικές στον τραπεζικό κλάδο. Είναι πολύ σημαντικό για τους ... -
Εταιρική κοινωνική ευθύνης και η εφαρμογή της στην Τράπεζα Κύπρου
Νικηφόρου, Νίκη (2014-08-27)Εισαγωγή: Πρακτικές εταιρικής κοινωνικής Ευθύνης (ΕΚΕ) θα πρέπει να υιοθετούνται από κάθε επιχείρηση που θέλει να είναι βιώσιμη και ανταγωνιστική. Μέσω τον πρακτικών αυτών μπορούν να οδηγηθούν στην μείωση των λειτουργικών ... -
Εφαρμογές του μάρκετινγκ στη σχεδίαση, εκτέλεση και προβολή του εν ειρήνη κοινωνικού έργου των Ενόπλων Δυνάμεων
Κουλέτσης, Δημήτριος (2015-07-17)Οι Ένοπλες Δυνάμεις (ΕΔ) διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο που έχει να κάνει με την παροχή κοινωνικού έργου. Κοινωνικό έργο παρέχουν όλοι οι στρατοί του κόσμου. Οι μη επικερδείς οργανισμοί εφαρμόζουν διάφορες τακτικές που ... -
Εφαρμογή σχεδίου μάρκετινγκ χρησιμοποιώντας τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την προώθηση μιας εφαρμογής νεοφυούς επιχείρησης που αφορά πολιτιστικές εκδηλώσεις
Αρχαίου, Ρέα (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-12)Η παρούσα Μεταπτυχιακή Διατριβή επιχειρεί να παρουσιάσει ένα ολοκληρωμένο σχέδιο μάρκετινγκ για μια νεοφυή επιχείρηση που δραστηριοποιείται στον κλάδο του πολιτισμού. Πιο συγκεκριμένα πρόκειται για μια ψηφιακή εφαρμογή η ... -
Η αποδοχή των πράσινων προϊόντων στην Κύπρο μέσω του Πράσινου Μάρκετινγκ (Green Marketing)
Κωνσταντίνου, Μιχάλης (2017-08-29)Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του Μεταπτυχιακού Προγράμματος στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) της σχολής Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης του Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου. Σε πρώτο επίπεδο, ... -
Η επίδραση των social media στο digital marketing στις σημερινές νεοφυείς επιχειρήσεις.
Χατζηαναστάση, Πιερής (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2020-05)Η διαρκής ανάπτυξη των Social Media τα τελευταία χρόνια έχει επιφέρει σημαντικές αλλαγές σε πολλούς τομείς της κοινωνίας και κυρίως στον τρόπο επικοινωνίας μας. Η ταχεία αυτή εξέλιξη και η συνεχής αύξηση των χρηστών τους ... -
Η επίτευξη των στρατηγικών στόχων του τμήματος τελωνείων σε περίοδο οικονομικής κρίσης. Ο ρόλος της παρακίνησης του προσωπικού
Κουνναφής, Κωνσταντίνος (2016-07-19)Η παρούσα διατριβή έχει ως στόχο να μελετήσει την περίπτωση του προσωπικού του Τμήματος Τελωνείων ως προς το βαθμό κατανόησης της σημασίας του στρατηγικού προγραμματισμού σε ένα οργανισμό και το βαθμό αφοσίωσης του στην ... -
Η εταιρική κοινωνική ευθύνη και η εφαρμογή της στην στρατηγική της εταιρείας ΟΠΑΠ Α.Ε.
Χήρα, Ευαγγελία (2014-07-14)Η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (ΕΚΕ), ορίζεται ως «η οικειοθελής δέσμευση των επιχειρήσεων για ένταξη στις επιχειρηματικές τους πρακτικές, κοινωνικών, περιβαλλοντικών και πολιτισμικών δράσεων, που είναι πέρα και πάνω από όσα ... -
Η ικανοποίηση των πελατών του ομίλου G.A.P. Vassilopoulos. Πόσο σημαντική είναι η προσωπική πώληση για την ικανοποίηση των πελατών
Πέτρου, Κλειώ (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-05)Η μέτρηση της ικανοποίησης των πελατών είναι πλέον μια σημαντική μέθοδος η οποία εφαρμόζεται σε πολλές επιχειρήσεις με στόχο την βελτίωσή τους και τον εντοπισμό των μειονεκτημάτων. Σκοπό της έρευνας αποτέλεσε η ικανοποίηση ... -
Η καταναλωτική συμπεριφορά ως προς την επιλογή καταναλωτικών προϊόντων ταχείας κατανάλωσης (FMCG' s) στην αγορά της Κύπρου σε περίοδο οικονομικής κρίσης
Παναγιώτου, Παναγιώτης (2015-07-15)Η συμπεριφορά καταναλωτή, ως αναπόσπαστο κομμάτι του μάρκετινγκ, μελετά τους τρόπους με τους οποίους τα άτομα, οι ομάδες και οι οργανώσεις επιλέγουν, αγοράζουν, χρησιμοποιούν και διαθέτουν εμπειρίες, ιδέες, και υπηρεσίες ... -
Η ποιότητα των υπηρεσιών και η ικανοποίηση των εσωτερικών πελατών στα μουσικά σχολεία της Κύπρου
Μιχαηλίδου-Αριστείδου, Μαρία (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-06)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή επιχειρεί να προσεγγίσει το θέμα της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών και της ικανοποίησης των εσωτερικών πελατών των Μουσικών Σχολείων της Κύπρου, μέσα από δύο βασικούς άξονες: την ...