Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Εφαρμογή σχεδίου μάρκετινγκ χρησιμοποιώντας τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την προώθηση μιας εφαρμογής νεοφυούς επιχείρησης που αφορά πολιτιστικές εκδηλώσεις

    Thumbnail
    View/Open
    MBA-2018-00660.pdf (1.239Mb)
    Date
    2018-12
    Author
    Αρχαίου, Ρέα
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Η παρούσα Μεταπτυχιακή Διατριβή επιχειρεί να παρουσιάσει ένα ολοκληρωμένο σχέδιο μάρκετινγκ για μια νεοφυή επιχείρηση που δραστηριοποιείται στον κλάδο του πολιτισμού. Πιο συγκεκριμένα πρόκειται για μια ψηφιακή εφαρμογή η οποία αφορά θέατρα, φεστιβάλ και άλλα πολιτιστικά γεγονότα που λαμβάνουν μέρος στην Κύπρο, τα οποία μπορεί να παρακολουθεί κάποιος εξ αποστάσεως αρκεί να είναι συνδρομητής στην συγκεκριμένη εφαρμογή. Σκοπός της εργασίας είναι να αναδείξει τον τρόπο με τον οποίο επιδρούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στο μάρκετινγκ μιας επιχείρησης, καθώς και να αναδείξει τον σημαντικό ρόλο που μπορεί να διαδραματίσει το μάρκετινγκ με την χρήση μέσων κοινωνικής δικτύωσης για μια νεοφυή επιχείρηση που διαθέτει περιορισμένους πόρους. Προκειμένου το σχέδιο μάρκετινγκ να είναι όσο το δυνατόν περισσότερο αποτελεσματικό, διεξάγεται εμπειρική έρευνα στην Κύπρο, καλύπτοντας σχεδόν όλο το πεδίο ενδιαφέροντος σε δείγμα 177 ατόμων, έτσι ώστε να διαπιστωθούν οι τάσεις και οι συνήθειες τους, ως προς το αντικείμενο που εξετάζεται, για να αποφασιστούν και οι πλέον κατάλληλες στρατηγικές που θα επιφέρουν τα αναμενόμενα αποτελέσματα στην νεοφυή επιχείρηση.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/3910
    Collections
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013