Εφαρμογή σχεδίου μάρκετινγκ χρησιμοποιώντας τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την προώθηση μιας εφαρμογής νεοφυούς επιχείρησης που αφορά πολιτιστικές εκδηλώσεις
Abstract
Η παρούσα Μεταπτυχιακή Διατριβή επιχειρεί να παρουσιάσει ένα ολοκληρωμένο σχέδιο μάρκετινγκ για μια νεοφυή επιχείρηση που δραστηριοποιείται στον κλάδο του πολιτισμού. Πιο συγκεκριμένα πρόκειται για μια ψηφιακή εφαρμογή η οποία αφορά θέατρα, φεστιβάλ και άλλα πολιτιστικά γεγονότα που λαμβάνουν μέρος στην Κύπρο, τα οποία μπορεί να παρακολουθεί κάποιος εξ αποστάσεως αρκεί να είναι συνδρομητής στην συγκεκριμένη εφαρμογή. Σκοπός της εργασίας είναι να αναδείξει τον τρόπο με τον οποίο επιδρούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στο μάρκετινγκ μιας επιχείρησης, καθώς και να αναδείξει τον σημαντικό ρόλο που μπορεί να διαδραματίσει το μάρκετινγκ με την χρήση μέσων κοινωνικής δικτύωσης για μια νεοφυή επιχείρηση που διαθέτει περιορισμένους πόρους. Προκειμένου το σχέδιο μάρκετινγκ να είναι όσο το δυνατόν περισσότερο αποτελεσματικό, διεξάγεται εμπειρική έρευνα στην Κύπρο, καλύπτοντας σχεδόν όλο το πεδίο ενδιαφέροντος σε δείγμα 177 ατόμων, έτσι ώστε να διαπιστωθούν οι τάσεις και οι συνήθειες τους, ως προς το αντικείμενο που εξετάζεται, για να αποφασιστούν και οι πλέον κατάλληλες στρατηγικές που θα επιφέρουν τα αναμενόμενα αποτελέσματα στην νεοφυή επιχείρηση.