Browsing by Title
Now showing items 558-577 of 5556
-
Ανάπτυξη μεθοδολογιών για τις τεχνοοικονομικές πλευρές, των συστημάτων Information and Communications Technology (ICT)
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-06)Από την πρώτη στιγμή που εμφανίστηκαν οι υπολογιστές και τα συστήματα Πληροφορικής, η νέα τεχνολογία παρουσιάστηκε σαν ένα θαύμα, μία τεχνολογία που θα άλλαζε τον κόσμο, η 5η Τεχνολογική Επανάσταση. Ήταν απόλυτα λογικό οι ... -
Ανάπτυξη μεθόδου αξιολόγησης για την εμπειρία χρήστη (UX) σε MOOC (Massive Open Online Courses) μαθησιακά περιβάλλοντα
(2017-02-21)Από το 2008 που έγινε η πρώτη πειραματική εφαρμογή των ΜοοCs σαν ένα φαινόμενο διαδικτυακής μάθησης έχει περάσει σχεδόν μια δεκαετία. Παρουσίασαν μια τεράστια άνθηση κερδίζοντας την προσοχή όλων εκείνων που εμπλέκονταν ... -
Ανάπτυξη μεθόδου για την αξιολόγηση ευχρηστίας ψηφιακών παιχνιδιών
(2015-02-12)It is generally accepted that the aesthetics, functionality, easy navigation, ergonomics and short loading time are some of the key features of any system. Of course these features are often in conflict, like an impressive ... -
Ανάπτυξη μιας εφαρμογής για την υποστήριξη της διαδικασίας επιλογής μεθόδου αξιολόγησης εμπειρίας χρήστη (UX evaluation method)
(2016-03-16)Ο σκοπός της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής είναι ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη μιας εφαρμογής για την υποστήριξη της σύνθετης διαδικασίας επιλογής μεθόδου αξιολόγησης εμπειρίας χρήστη – user experience (UX). Η web εφαρμογή ... -
Ανάπτυξη μιας εφαρμογής διαδικτυακού παιχνιδιού με εκπαιδευτικά χαρακτηριστικά σε πλατφόρμα κινητού υπολογισμού και αξιολόγηση της
(2016-04-08)Τα παιδιά σήμερα από την προσχολική ηλικία και κατά τη διάρκεια όλης της σχολικής τους περιόδου, έχουν πρόσβαση στη χρήση ψηφιακών εργαλείων και τεχνολογίας ως σημαντικό μέρος της καθημερινής τους ζωής. Κατά συνέπεια ... -
Ανάπτυξη μιας μικρομεσαίας επιχείρησης μουσικής επιμέλειας (Disc Jockey) με βάση την ανάλυση των εργαλείων μάρκετινγκ
(2016-03-16)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή έχει ως σκοπό να αναπτύξει μια επιχείρηση μουσικής επιμέλειας (Disc Jockey) μέσα από την ανάλυση και εφαρμογή των παραμέτρων του μίγματος Μάρκετινγκ (Προϊόν, Τιμολόγηση, Προώθηση, Τόπος). Η ... -
Ανάπτυξη μουσειοπαιδαγωγικού προγράμματος για το Αρχαιολογικό Μουσείο Ηρακλείου: "Ανακαλύπτω το κόσμημα στην Κρήτη την εποχή του χαλκού"
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-05)Το μουσείο του 21ου αιώνα καλείται με ελκυστικό τρόπο να διευρύνει το κοινό του, να ενδυναμώσει τον κοινωνικό του χαρακτήρα και να αναδειχθεί ως χώρος ψυχαγωγίας. Σε αυτό το πλαίσιο, η Μουσειοπαιδαγωγική αναδεικνύεται ως ... -
Ανάπτυξη νέας υπηρεσίας και διείσδυση σε διεθνείς αγορές. Μελέτη περίπτωσης κυπριακής ιδιωτικής επιχείρησης.
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2021-02-02)Η παγκοσμιοποίηση των αγορών οδηγεί ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις στην απόφαση για διεθνή δραστηριοποίηση. Η επέκταση μιας επιχείρησης στο εξωτερικό μπορεί να επιφέρει υψηλότερα κέρδη, κρύβει όμως και πολλούς κινδύνους ... -
Ανάπτυξη νέων υπηρεσιών υγείας στην Κύπρο: Τμήμα διατροφής, υπηρεσία διαιτολογίας και ο ρόλος του διαιτολόγου στο δημόσιο νοσοκομείο
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2020-05)Ο σκοπός της έρευνας αφορά σε ζητήματα του κλάδου των διαιτολόγων – διατροφολόγων σε ενδονοσοκομειακό επίπεδο αλλά και στην Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας μιας και σε πολλά επίπεδα εμφανίζεται η ελλιπής αναφορά της ειδικότητας ... -
Ανάπτυξη οδικού χάρτη διαδικτυακού μάρκετινγκ και πολιτιστικής επικοινωνίας με το κοινό για μουσεία και πολιτιστικούς οργανισμούς μικρής εμβέλειας
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-12)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή φιλοδοξεί να καλύψει ένα κενό που υπάρχει στην ελληνική βιβλιογραφία για τους πολιτιστικούς οργανισμούς μικρής εμβέλειας, να συμβάλει με επαγγελματικό τρόπο στην στήριξή τους και να ... -
Ανάπτυξη πλατφόρμας προσφοράς και ζήτησης υπηρεσιών επιστημονικής έρευνας με τεχνολογίες σημασιολογικού ιστού
(2013-11-27)Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η ανάπτυξη μιας διαδικτυακής πλατφόρμας που στόχο έχει να φέρει σε επαφή μεταξύ τους, φορείς του ιδιωτικού τομέα, φυσικά πρόσωπα, καθώς επίσης και ερευνητικούς και ακαδημαϊκούς ... -
Ανάπτυξη πλήρους μεθοδολογίας για την αποκατάσταση ΧΑΔΑ (Χώροι Ανεξέλεγκτης Διάθεσης Αποβλήτων) σε νησιώτικες περιοχές
(2014-07-30)Η τελική διάθεση των ανεπεξέργαστων αποβλήτων, αποτελεί την πιο διαδεδομένη διεθνώς μέθοδο διαχείρισης των αποβλήτων. Η μέθοδος αυτή δεν αποτελεί μέρος ενός ολοκληρωμένου συστήματος διαχείρισης, αφού τα απόβλητα μπορούν ... -
Ανάπτυξη πληροφοριακού συστήματος για την τεχνική στήριξη του μηχανογραφικού εξοπλισμού των δημοσίων σχολείων της Κύπρου, με ταχεία ανάπτυξη και επαναχρησιμοποίηση λογισμικού (Rapid Software Development and Software Reuse)
(2012-06-20)Η ταχεία ανάπτυξη και παράδοση είναι πλέον, ίσως η πιο σημαντική απαίτηση στην ανάπτυξη λογισμικού. Οι διαδικασίες ταχείας ανάπτυξης λογισμικού έχουν σχεδιαστεί για να παράγουν χρήσιμο λογισμικό γρήγορα. Η ταχεία παράδοση ... -
Ανάπτυξη πολυκριτηριακού συστήματος αξιολόγησης εδαφών για τη διάθεση των αποβλήτων οινοποίησης.
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2020-05)Τα απόβλητα της οινοποίησης, τα φυσικοχημικά χαρακτηριστικά των οποίων ενδέχεται να επηρεάσουν αρνητικά τα εδάφη στα οποία γίνεται η διάθεσή τους, καθώς η αειφόρος διαχείριση των αποβλήτων δεν είναι πάντα δεδομένη πρακτική. ... -
Ανάπτυξη προγράμματος και σημασία του Internal Marketing σε Ο.Τ.Α. Η περίπτωση του Δήμου Νοτίου Πηλίου
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-05)Σκοπός της επικείμενης μελέτης είναι η έννοια του εσωτερικού μάρκετινγκ σε δημόσιους οργανισμούς και συγκεκριμένα στο Δήμο Νοτίου Πηλίου. Θα αναλύσουμε βασικές έννοιες του μάρκετινγκ σε γενικό πλαίσιο, στην πορεία θα ... -
Ανάπτυξη στρατηγικής διαδικτυακής επικοινωνίας. Η περίπτωση του Κυπριακού Μουσείου
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-05)Σκοπός της παρούσας διατριβής είναι η διερεύνηση του ρόλου του μάρκετινγκ στα σύγχρονα μουσεία, με τη παραδοχή ότι η υιοθέτηση και εφαρμογή σύγχρονων μεθόδων και εργαλείων μάρκετινγκ αποτελεί πλέον αναπόσπαστο συστατικό ... -
Ανάπτυξη στρατηγικής πρότασης καθορισμού κριτηρίων. Αξιολόγησης έξυπνων πόλεων.
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2020-05)Κοινωνικά φαινόμενα όπως η αστικοποίηση, η μεγάλη αύξηση του πληθυσμού, η ανάπτυξη της τεχνολογίας και των κοινωνικών δικτύων είναι μερικά από τα πολλά που χαρακτηρίζουν τη σύγχρονη εποχή. Καθώς οι σημερινές πόλεις λειτουργούν ... -
Ανάπτυξη στρατηγικού προγράμματος μάρκετινγκ κομπόστας ροδακίνου στην Ε.Α.Σ. Γιαννιτσών
(2013-07-25)Η βιομηχανία κονσερβοποίησης ροδάκινου είναι από τους ανταγωνιστικότερους παραγωγικούς κλάδους της Ελλάδας, αφού περίπου το 98% της παραγωγής εξάγεται στις διεθνείς αγορές και μάλιστα με μεγάλη γεωγραφική διασπορά. Η ΕΑΣ ... -
Ανάπτυξη στρατηγικού σχεδίου μάρκετινγκ επιχείρησης που ασχολείται με την παρασκευή κυπριακών παραδοσιακών γαλακτοκομικών προϊόντων για διείσδυση στην αγορά της Νοτίου Αφρικής
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-05)Οι εξαγωγές αποτελούν τον καταλληλότερο τρόπο για μια εταιρεία για να διεισδύσει σε μια ξένη αγορά στα πλαίσια της ανάπτυξης και της επιβίωσης της στο ανταγωνιστικό περιβάλλον. Στις εξαγωγές οι πωλήσεις πραγματοποιούνται ...