Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Πολιτιστική Πολιτική και Ανάπτυξη (ΕΛΛ) / Cultural Policy and Development (in Greek)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Πολιτιστική Πολιτική και Ανάπτυξη (ΕΛΛ) / Cultural Policy and Development (in Greek)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Ανάπτυξη στρατηγικής διαδικτυακής επικοινωνίας. Η περίπτωση του Κυπριακού Μουσείου

    Thumbnail
    View/Open
    ΠΠΑ-2019-00100.pdf (997.4Kb)
    Date
    2019-05
    Author
    Νικολάου, Ανδρέας
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Σκοπός της παρούσας διατριβής είναι η διερεύνηση του ρόλου του μάρκετινγκ στα σύγχρονα μουσεία, με τη παραδοχή ότι η υιοθέτηση και εφαρμογή σύγχρονων μεθόδων και εργαλείων μάρκετινγκ αποτελεί πλέον αναπόσπαστο συστατικό στην λειτουργία του σύγχρονου μουσείου. Δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στο διαδικτυακό μάρκετινγκ και πιο ειδικά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το ρόλο που μπορούν να επιτελέσουν προς όφελος της επικοινωνιακής πολιτικής ενός μουσείου. Θέτοντας ως μελέτη περίπτωσης το Κυπριακό Μουσείο, επιχειρείται μια έρευνα συλλογής ποσοτικών δεδομένων σχετικά με το ρόλο των εφαρμογών κοινωνικής δικτύωσης που διαθέτει το Μουσείο και του βαθμού που αυτό αλληλοεπιδρά με το διαδικτυακού κοινό του. Στη βάση αυτή πραγματοποιείται η δόμηση ενός στρατηγικού σχεδιασμού, με στόχο την αξιολόγηση και αναβάθμιση της διαδικτυακής επικοινωνίας του Κυπριακού Μουσείου. Για τις ανάγκες της παρούσας έρευνας έχουμε προβεί σε επισκόπηση ελληνικής και ξενόγλωσσης βιβλιογραφίας σχετικής με θέματα διαδικτυακού μάρκετινγκ, νέων τεχνολογιών, μέσων κοινωνικής δικτύωσης, στρατηγικού σχεδιασμού και μουσειακού μάρκετινγκ. Μέσω ημι-δομημένων συνεντεύξεων με μουσειακούς λειτουργούς και τη συλλογή ποσοτικών δεδομένων, αξιολογήθηκε ο βαθμός αλληλεπίδρασης που αναπτύσσουν οι εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης του μουσείου μεταξύ των χρηστών τους. Τα εξαχθείσα στοιχεία σε συνδυασμό με την εσωτερική και εξωτερική ανάλυση της υφιστάμενης κατάστασης, χρησιμοποιήθηκαν ως βάση για διατύπωση προτάσεων και δράσεων με στόχο τη βελτίωση της διαδικτυακής επικοινωνίας του Κυπριακού Μουσείου
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/4120
    Collections
    • Πολιτιστική Πολιτική και Ανάπτυξη (ΕΛΛ) / Cultural Policy and Development (in Greek)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013