Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Πολιτιστική Πολιτική και Ανάπτυξη (ΕΛΛ) / Cultural Policy and Development (in Greek)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Πολιτιστική Πολιτική και Ανάπτυξη (ΕΛΛ) / Cultural Policy and Development (in Greek)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Ανάπτυξη οδικού χάρτη διαδικτυακού μάρκετινγκ και πολιτιστικής επικοινωνίας με το κοινό για μουσεία και πολιτιστικούς οργανισμούς μικρής εμβέλειας

    Thumbnail
    View/Open
    ΠΠΑ-2018-00088.pdf (2.911Mb)
    Date
    2018-12
    Author
    Κριθινάκη, Αικατερίνη
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή φιλοδοξεί να καλύψει ένα κενό που υπάρχει στην ελληνική βιβλιογραφία για τους πολιτιστικούς οργανισμούς μικρής εμβέλειας, να συμβάλει με επαγγελματικό τρόπο στην στήριξή τους και να ευαισθητοποιήσει το κοινό για τη σημασία τους. Αν και η παρουσία των πολιτιστικών οργανισμών μικρής εμβέλειας στο ψηφιακό περιβάλλον θεωρείται πλέον αναγκαιότητα, διαπιστώνεται πως στην Ελλάδα χαρακτηρίζεται ακόμη από μια σχετική καθυστέρηση και ότι δεν γίνεται με τον ίδιο τρόπο ούτε με τους ίδιους στόχους ή αποτελέσματα. Απέναντι σε αυτό το ρευστό τοπίο, η παρούσα διατριβή επικεντρώνεται στην παρουσίαση ενός Οδικού Χάρτη για το στρατηγικό σχεδιασμό και την εφαρμογή μορφών διαδικτυακού μάρκετινγκ στους πολιτιστικούς οργανισμούς μικρής εμβέλειας, οι οποίοι αποτελούν ξεχωριστή περίπτωση λόγω των χαρακτηριστικών και των λειτουργικών τους δυνατοτήτων και απαιτούν μια ποιοτική διάκριση των συστάσεων που προτείνονται. Συγκεκριμένα, παρουσιάζονται οι δυνατότητες και η αξία των ψηφιακών εργαλείων στην επικοινωνία των οργανισμών αυτών με τις διάφορες ομάδες κοινού τόσο ως μέσο προώθησης και προβολής, όσο και ως απαραίτητο στοιχείο ενός αποτελεσματικού μείγματος μάρκετινγκ. Περαιτέρω, παρουσιάζονται τα σημεία, θετικά και αρνητικά, που η πρακτική σε διεθνές επίπεδο ανέδειξε τα τελευταία χρόνια. Ως μελέτη περίπτωσης εξετάζεται το Μουσείο Σπυρόπουλου. Τα συμπεράσματα που προκύπτουν από τη μελέτη περίπτωσης μας οδήγησαν σε προτάσεις για την θετική αναμόρφωση της διαδικτυακής παρουσίας του μουσείου με επαγωγική αξία για όλους τους πολιτιστικούς οργανισμούς μικρής εμβέλειας.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/3933
    Collections
    • Πολιτιστική Πολιτική και Ανάπτυξη (ΕΛΛ) / Cultural Policy and Development (in Greek)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013