Πλοήγηση ανά Τίτλο
Αποτελέσματα 5216-5235 από 5556
-
Τεχνολογίες πληροφοριών και επικοινωνιών και σχολική ηγεσία: Παρεχόμενες δυνατότητες, ψηφιακές δεξιότητες και ο ρόλος του φύλου στην αξιοποίηση τους στην καθημερινή εκπαιδευτική πρακτική
(2017-08-04)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή πραγματεύεται τη διερεύνηση του ζητήματος των Τεχνολογιών Πληροφοριών και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην άσκηση εκπαιδευτικής ηγεσίας των διευθυντών/ντριών Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Πιο συγκεκριμένα, ... -
Τεχνολογίες της πληροφορίας και της επικοινωνίας (ΤΠΕ) και η χρήση τους για την ανάδειξη πολιτιστικών τουριστικών προορισμών
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2021-05)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή έχει ως σκοπό την εξέταση της συνεισφοράς των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) για την ανάδειξη πολιτιστικών τουριστικών προορισμών όπως η Πάφος, μια από τις επαρχίες της Κύπρου, ... -
Τεχνολογικά υποστηριζόμενη ανεστραμμένη και διαφοροποιημένη τάξη (Flipped and Differentiated classroom) : Μελέτη περίπτωσης για το Επαγγελματικό Λύκειο
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-12)Η παραδοσιακή δασκαλοκεντρική διδασκαλία απευθύνεται στο «μέτριο» σε σχολικές επιδόσεις μαθητή, αγνοώντας τις ιδιαίτερες μαθησιακές ανάγκες των μαθητών μιας τάξης μικτής ικανότητας. Το μεγαλύτερο μέρος του διδακτικού χρόνου ... -
Τεχνολογικά υποστηριζόμενη μάθηση κλασικού αθλητισμού στο πλαίσιο του μαθήματος της φυσικής αγωγής στην πρωτοβάθμια & δευτεροβάθμια εκπαίδευση
(2016-04-08)Πρόσφατες έρευνες δείχνουν ότι το μαθητικό δυναμικό της Ελλάδας, στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση, χαρακτηρίζεται από υψηλά ποσοστά παχυσαρκίας και χαμηλά επίπεδα φυσικής άσκησης. Σε συνδυασμό με την υποβάθμιση ... -
Τεχνολογικά υποστηριζόμενη συνδιδασκαλία: Διερεύνηση του συνεργατικού παράγοντα της επικοινωνίας
(2017-02-13)Η επικοινωνία είναι ο κυριότερος συνεργατικός παράγοντας ο οποίος επηρεάζει θετικά ή αρνητικά την αποτελεσματικότητα της συνδιδασκαλίας. Ειδικά στη φάση του συνεργατικού σχεδιασμού διευκολύνει να εντοπίζονται τα συστατικά ... -
Τηλεακτινολογία: Ο Ρόλος της στην Πανδημία του κορωνοϊού
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2022-06)Εισαγωγή: Η συνεχιζόμενη πανδημία του κορωνοϊού (Covid-19) έχει επιφέρει άνευ προηγουμένου απαιτήσεις στα συστήματα υγειονομικής περίθαλψης παγκοσμίως και έχει επίσης αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι λαμβάνουν ... -
Τηλεϊατρική και εφαρμογές ρομποτικής χειρουργικής με την χρήση υπολογιστικής όρασης [Ερευνητική]
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-12)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή πραγματοποιήθηκε με σκοπό την διερεύνηση εφαρμογών ρομποτικής χειρουργικής, οι οποίες χρησιμοποιούνται σήμερα για την εξ αποστάσεως διεξαγωγή χειρουργικών επεμβάσεων. Επιπλέον, πραγματοποιήθηκε ... -
Τηλεργασία στον ΟΑΥ - Αντιλήψεις και προθέσεις
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2023-05)Η εφαρμογή της τηλεργασίας συνιστά στις ημέρες μας ένα από τα σημαντικότερα ζητήματα που οι Διοικήσεις των Οργανισμών καλούνται να αντιμετωπίσουν. Σκοπός της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής είναι να εξεταστούν οι αντιλήψεις ... -
Τι είναι πιστωτικός κίνδυνος, ο ρόλος τους στις πρόσφατες χρηματοοικονομικές κρίσεις και η εφαρμογή νέων μέτρων για τον περιορισμό του
(2015-09-10)Στόχος της παρούσας διπλωματικής είναι η εξέταση του πιστωτικού κινδύνου, των μεθόδων μέτρησης αυτού καθώς και η διερεύνηση των επιπτώσεων που έχει στις οικονομίες η λανθασμένη εκτίμησή του. Θα εξετάσουμε πως επηρέασε αυτό ... -
Τιμή αγοράς και συμπεριφορά καταναλωτή: Εμπειρική σύγκριση διαφορετικών πρακτικών
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2021-12)Στα πλαίσια εκπόνησης της πτυχιακής διατριβής μου για το Μεταπτυχιακό πρόγραμμα Σπουδών «Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)», του Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου, πραγματοποιήθηκε η παρούσα έρευνα. Σε αυτή εξετάζεται και παρουσιάζεται ... -
Τιμολογιακή πολιτική ενός προϊόντος στην αγορά. Μελέτη προϊόντος ελαιών Χαλκιδικής γεμιστές με μπλέ τυρί της επιχείρησης Bretas ΕΠΕ.
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-06)Το θέμα το οποίο θα μας απασχολήσει και θα εξετάσουμε στη μεταπτυχιακή διατριβή είναι η τιμολογιακή πολιτική αγαθών. Τα 4 Ps του marketing (product, price, promotion, place) χρησιμοποιούνται από επιχειρήσεις σε όλο τον ... -
Τίτλοι παραστατικών δικαιωμάτων κτήσης μετοχών (Warrants) σαν εργαλείο αύξησης μετοχικού κεφαλαίου και η σύγχρονη εφαρμογή τους στην ελληνική οικονομία
(2014-06-27)Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η ανάλυση των παραστατικών δικαιωμάτων κτήσης μετοχών (warrants) σαν εργαλείο. Στην εργασία αυτή περιλαμβάνεται η θεωρητική ανάλυση των παραστατικών δικαιωμάτων, οι ... -
Τμηματοποίηση αγοράς και καταναλωτική συμπεριφορά. Επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης στη συμπεριφορά των καταναλωτών στην Περιφέρεια Αττικής
(2013-07-25)Τα τελευταία χρόνια βιώνουμε μια νέα πραγματικότητα, χαρακτηριζόμενη από συνεχείς αλλαγές και αστάθεια, εξαιτίας της αβεβαιότητας που δημιουργεί η οικονομική κρίση. Μέσα σε αυτό το περιβάλλον, οι επιχειρήσεις πρέπει να ... -
Το "Θέατρο της Κοινότητας" και συνεισφορά του: Πρακτικές, παραδείγματα. Ανάλυση και καταγραφή θεατρικών ομάδων της Θεσσαλονίκης
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2022-12)Στην παρακάτω μεταπτυχιακή διατριβή επιχειρείται μια ενδελεχής ανάλυση του Θεάτρου της Κοινότητας. Καταρχάς, αναλύεται εννοιολογικά και παρουσιάζεται η διάκριση στα είδη που υπάρχουν σχετικά με αυτό. Ακολούθως, μια μικρή ... -
Το Bancassurance στην Ελλάδα και οφέλη από τη λειτουργία του. Η περίπτωση της Τράπεζας Πειραιώς
(2017-09-18)Στα πλαίσια βελτίωσης των προσφερόμενων υπηρεσιών στον πελάτη και ενίσχυσης της μακροχρόνιας σχέσης μαζί του, τραπεζικά ιδρύματα και ασφαλιστικές εταιρείες συνεργάζονται για το σχεδιασμό και την προώθηση σύγχρονων ... -
Το Bancassurance στην Ελλάδα. Μελέτη περίπτωσης της Τράπεζας Πειραιώς
(2015-08-26)Η παρούσα μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία, έχει ως στόχο να παρουσιάσει τον θεσμό του «Bancassurance» ολιστικά, από την έννοια και την λεπτομερή λειτουργία του, τους λόγους που αναπτύχθηκε και τις προοπτικές εξέλιξής του ... -
Το branding των καλλιτεχνών στη σύγχρονη αγορά τέχνης και η σημασία του για την προώθηση του καλλιτεχνικού έργου. Μελέτη περίπτωσης: Η δημιουργία "Επώνυμης Ταυτότητας" σε εικαστικούς καλλιτέχνες έως 35 ετών στην Ελλάδα
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2021-05)Μία από τις σημαντικότερες παραμέτρους για την καταξίωση των καλλιτεχνών στον χώρο της τέχνης είναι η αναγνώριση της αξίας του έργου τους τόσο ως προς την εικαστική αισθητική αξία του όσο και σε όρους αγοράς. ... -
Το CRM (customer relationship management) και η εφαρμογή του στον τραπεζικό χώρο. Μελέτες περίπτωσης στον ελληνικό και στο διεθνή τραπεζικό χώρο
(2012-08-09)Η ραγδαία μεταβολή του ανταγωνιστικού περιβάλλοντος που συντελέστηκε κατά τις τελευταίες δυο δεκαετίες λόγω της παγκοσμιοποίησης, της όξυνσης του ανταγωνισμού και της ανάπτυξης του διαδικτύου, δημιούργησε στον επιχειρηματικό ... -
Το digital marketing στο χώρο της εστίασης εν καιρώ πανδημίας
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2022-05)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή έχει σκοπό να αναλύσει τις πρακτικές μάρκετινγκ που χρησιμοποιήθηκαν εν καιρώ πανδημίας στο χώρο της εστίασης και να ανακαλύψει τις πιο αποτελεσματικές πρακτικές ψηφιακού μάρκετινγκ που ... -
Το e-business στην Ελλάδα: Μια ανάλυση των συγκριτικών στοιχείων 2007-2012
(2013-08-01)Το ηλεκτρονικό εμπόριο τα τελευταία χρόνια έχει αναπτυχθεί σημαντικά και έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη των εταιριών και των αγοραστών. Αντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι η συγκριτική αναφορά των διαφορών μεταξύ του ...