Search
Now showing items 1-10 of 13
Διερεύνηση της σχέσης μεταξύ της αντιλαμβανόμενης ποιότητας υπηρεσιών και της αφοσίωσης των καταναλωτών σε καταστήματα ηλεκτρονικών αγορών
(2014-04-08)
Η παρούσα εργασία ασχολείται με τη διερεύνηση της σχέσης μεταξύ της αντιλαμβανόμενης ποιότητας υπηρεσιών, της ικανοποίησης των καταναλωτών και της καταναλωτικής αφοσίωσης εξετάζοντας την περίπτωση των καταστημάτων ηλεκτρονικών ...
Η χρήση του διαδικτύου για αγορές προϊόντων: προσδιοριστικοί παράγοντες και ανάλυση της συμπεριφοράς του έλληνα καταναλωτή
(2014-04-08)
Ένας ιστότοπος έχει γίνει μια από τις υψηλότερες προτεραιότητες για μια επιχείρηση καθώς
έχει αναδειχθεί σε ένα σημαντικό εργαλείο ανταγωνισμού και αναγνώρισης. Σε κάποιες
περιπτώσεις μάλιστα, ο ιστότοπος είναι η μόνη ...
Ηλεκτρονικό εμπόριο. Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ. Ποιοτική έρευνα - Μελέτη περιπτώσεων (Εννέα ελληνικών διακεκριμένων διαδικτυακών εκστρατειών) e-commerce - e-marketing case studies (Nine greek distinguished web campaigns)-
(2015-07-21)
Το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ έχουν αλλάξει τις δομές εξουσίας στην αγορά. Τα στοιχεία δείχνουν μια σημαντική μετακύληση των εμπόρων από τις παραδοσιακές τεχνικές σ’ αυτές που επιτάσσει η νέα τεχνολογία, ...
Αγορές στο διαδίκτυο-Μελέτη περίπτωσης online καταστήματος της Amazon
(2016-03-31)
Η παρούσα μελέτη ασχολήθηκε με το ζήτημα του ηλεκτρονικού εμπορίου σε σχέση με το διαδίκτυο, τις on line αγορές και γενικότερα την ικανοποίηση του καταναλωτή. Η εργασία ολοκληρώθηκε μέσα από εννέα κεφάλαια, όπου αναλυτικά ...
Στρατηγικές διεθνούς ηλεκτρονικού εμπορίου: μια συγκριτική ανάλυση.
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-05)
Στόχος μεταπτυχιακής διατριβής: Η μεταπτυχιακή διατριβή έχει στόχο μέσα από την συλλογή και ανάλυση δεδομένων τον προσδιορισμό παραγόντων και στρατηγικών που επηρεάζουν την ηλεκτρονική αγορά προϊόντων και την ανάπτυξη ...
Πράσινη επιχειρηματικότητα και ηλεκτρονικό εμπόριο. Μελέτη περίπτωσης η αγορά της Κίνας.
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-05)
Η μεταπτυχιακή διατριβή στοχεύει στην παρουσίαση του ηλεκτρονικού εμπορίου και της πράσινης επιχειρηματικότητας, έχοντας ως σημείο αναφοράς της αγορά της Κίνας η οποία λειτουργεί ως μελέτη περίπτωσης. Θα πρέπει να αναφερθεί ...
Ηλεκτρονικό εμπόριο και ηλεκτρονικό μάρκετινγκ μελέτη περίπτωσης: Οργανισμού Κώστα Παπαέλληνα
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-06)
Η συνεχείς ανάπτυξη της τεχνολογίας αποτελεί πρόκληση για τις επιχειρήσεις που είχε σαν αποτέλεσμα την δημιουργία της αγοράς του ηλεκτρονικού εμπορίου. Στην παρούσα διατριβή κληθήκαμε να απαντήσουμε αν οι κυπριακές ...
The impact of e-commerce on the sales of small enterprises
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2020-12)
Small enterprises are struggling to be heard and convince customers to purchase their promising services and solutions. Liaise with customer’s expectations and offer suitable services and solutions is an issue to address. ...
Ηλεκτρονικό εμπόριο και κερδοφορία
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2020)
Το ηλεκτρονικό εμπόριο αποτελεί μια σύγχρονη μορφή της αγοράς που μέσω της ραγδαίας εξέλιξης της τεχνολογίας έχει επεκταθεί σε όλο τον κόσμο ακόμα και στις πιο απομακρυσμένες περιοχές, εκμηδενίζοντας τις όποιες αποστάσεις ...
Η επίδραση της πανδημίας του Covid-19 στο ηλεκτρονικό εμπόριο – Η περίπτωση των προϊόντων ένδυσης
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2023-06)
Η πανδημία του COVID-19 είχε βαθύ αντίκτυπο στις επιχειρήσεις και τους κλάδους σε όλο τον κόσμο. Οι πελάτες έγιναν πιο δύσπιστοι για την επίσκεψη τους στα φυσικά καταστήματα και επιχειρήσεις για την πραγματοποίηση αγορών ...