Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Η χρήση του διαδικτύου για αγορές προϊόντων: προσδιοριστικοί παράγοντες και ανάλυση της συμπεριφοράς του έλληνα καταναλωτή

    Thumbnail
    View/Open
    MBA-2014-00185.pdf (1.833Mb)
    Date
    2014-04-08
    Author
    Φραγκουλόπουλος, Εμμανουήλ
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Ένας ιστότοπος έχει γίνει μια από τις υψηλότερες προτεραιότητες για μια επιχείρηση καθώς έχει αναδειχθεί σε ένα σημαντικό εργαλείο ανταγωνισμού και αναγνώρισης. Σε κάποιες περιπτώσεις μάλιστα, ο ιστότοπος είναι η μόνη πηγή εσόδων για μια επιχείρηση καθώς τα ηλεκτρονικά καταστήματα συχνά αποδεικνύονται πιο κερδοφόρα σε σύγκριση με τα παραδοσιακά. Η γνώση του τι μπορεί να οδηγήσει ή να αποτρέψει τον επισκέπτη στο να χρησιμοποιήσει ένα ηλεκτρονικό κατάστημα παραμένει ένα σημαντικό ερώτημα για πολλούς επαγγελματίες, τόσο για εκείνους που καθορίζουν τη στρατηγική και το μάρκετινγκ μιας επιχείρησης όσο και για εκείνους που υλοποιούν ηλεκτρονικά καταστήματα μέσω μοντέρνων ηλεκτρονικών πλατφορμών. Η ευχρηστία, η χρηστικότητα και η αισθητική έχουν αποκτήσει ένα κεντρικό ρόλο αναφορικά με την ποιότητα ενός ιστοχώρου. Ποιες είναι όμως οι παράμετροι που οδηγούν τους χρήστες στην πραγματική χρήση; Η πραγματική χρήση εξαρτάται από τη στάση που έχει ο χρήστης για να εκμεταλλευτεί τα χαρακτηριστικά του ιστοτόπου. Επιπλέον, η στάση εξαρτάται από τους παρακάτω παράγοντες:  Ευκολία  Χρησιμότητα  Ευχαρίστηση  Ελκυστικότητα Στην ερευνά μας μελετούμε τους παράγοντες αυτούς και τη συσχέτισή τους με τη συμπεριφορά του επισκέπτη. Ο στόχος μας είναι να επιβεβαιώσουμε ή να καταρρίψουμε κάποιες κοινές υποθέσεις σχετικά μεξ τη συμπεριφορά του καταναλωτή και να βρούμε τι έχει σημασία για αυτόν ώστε να χρησιμοποιήσει το ηλεκτρονικό εμπόριο. Για να μελετήσουμε τη συμπεριφορά του Έλληνα καταναλωτή στο Διαδίκτυο, επιλέξαμε να χρησιμοποιήσουμε το Μοντέλο Αποδοχής Τεχνολογίας.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/1498
    Collections
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013