Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Ηλεκτρονικό εμπόριο και ηλεκτρονικό μάρκετινγκ μελέτη περίπτωσης: Οργανισμού Κώστα Παπαέλληνα

    Thumbnail
    View/Open
    MBA-2018-00585.pdf (818.3Kb)
    Date
    2018-06
    Author
    Γρηγορίου, Ηρακλειάνα
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Η συνεχείς ανάπτυξη της τεχνολογίας αποτελεί πρόκληση για τις επιχειρήσεις που είχε σαν αποτέλεσμα την δημιουργία της αγοράς του ηλεκτρονικού εμπορίου. Στην παρούσα διατριβή κληθήκαμε να απαντήσουμε αν οι κυπριακές επιχειρήσεις μπορούν να ανταπεξέλθουν στην νέα αυτή αγορά και αν μπορούν να αυξήσουν την αναγνωρισιμότητα τους και τις πωλήσεις τους με τα εργαλεία του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ. Στα πλαίσια της μελέτης αναλύθηκαν άρθρα της ξένης και της τοπικής βιβλιογραφίας και στην συνέχεια αναλύθηκαν έννοιες όπως αυτή του ηλεκτρονικού εμπορίου και του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ. Η μεθοδολογία η οποία χρησιμοποιήθηκε για σκοπούς της έρευνας είναι η μελέτη περίπτωσης του οργανισμού Κώστα Παπαέλληνα. Η έρευνα έγινε με την συμπλήρωσης ερωτηματολόγιου από καταναλωτές έτσι ώστε να βοηθήσει την απόφαση του οργανισμού για την δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος αρωμάτων και καλλυντικών. Τα συμπεράσματα από την έρευνα είναι ότι το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ αποτελεί πολύ σημαντικό στοιχείο στα χέρια των κυπριακών επιχειρήσεων για σκοπούς προώθησης και διαφήμισης των προϊόντων τους. Από την άλλη ένα ηλεκτρονικό κατάστημα το οποίο δραστηριοποιείται στην τοπική αγορά δεν αναμένεται να έχει ιδιαίτερες πωλήσεις αλλά παρόλα αυτά μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε συνδυασμό με αλλά προωθητικά μέσα σαν διαφήμιση για την επιχείρηση
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/3504
    Collections
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013