Πλοήγηση Πληροφοριακά και Επικοινωνιακά Συστήματα (ΕΛΛ) / Information and Communication Systems (in Greek) ανά Συγγραφέα "Ζαχαρίας, Παναγιώτης"
Αποτελέσματα 1-20 από 21
-
Development and evaluation of a 3D game for the museum of marble crafts of Tinos
Evagorou, Andreas (2016-03-30)Museums and galleries offer a wide variety of learning experiences with a unique contribution; work with real objects that emphasize sensory awareness [30]. In some occasions the enhancement of the interest and engagement ... -
Ανάπτυξη διαδικτυακού συστήματος για την αξιολόγηση ευχρηστίας εφαρμογών ηλεκτρονικής μάθησης
Λούτας, Ευάγγελος (2013-06-28)Σκοπός της εργασίας είναι: Η Ανάπτυξη μεθόδου αξιολόγησης ευχρηστίας e-learning βασισμένη σε ερωτηματολόγια – κατασκευή ενός διαδικτυακού συστήματος της μεθόδου Η παραγωγή αναφορών από το σύστημα αξιολόγησης μέσα από ... -
Ανάπτυξη διαδικτυακού συστήματος για την αξιολόγηση ευχρηστίας συστημάτων ηλεκτρονικής μάθησης
Βιδάκη, Γαρυφαλιά (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-05)Στόχος της παρούσας εργασίας αποτελεί η δημιουργία ενός ερωτηματολογίου για την μέτρηση της ευχρηστίας στα συστήματα διαχείρισης ηλεκτρονικής μάθησης (LMS) αλλά και η ανάπτυξη μιας διαδικτυακής εφαρμογής μέσω της οποίας ... -
Ανάπτυξη διαδραστικών εργαλείων συνεργατικής μάθησης σε ψηφιακούς εικονικούς κόσμους
Κορδολέμη, Φωτεινή (2013-07-01)Η παρούσα Μεταπτυχιακή Διατριβή ερευνά την εφαρμογή της εκπαιδευτικής προσέγγισης Μάθηση Βασισμένη σε Πρόβλημα (Problem Based Learning) στον εικονικό κόσμο Second Life και την ενίσχυση της διαδικασίας αυτής με κατάλληλα ... -
Ανάπτυξη ενός εκπαιδευτικού ψηφιακού παιχνιδιού για εκμάθηση κοινωνικών δεξιοτήτων και Anti-Bullying συμπεριφορών σε σχολεία
Κυριαζής, Νικόλαος (2015-06-22)Με την έννοια Serious Game αναφερόμαστε στα παιχνίδια σοβαρού σκοπού. Πρόκειται για παιχνίδια στα οποία η ψυχαγωγία δεν είναι ο βασικός τους σκοπός αλλά έχουν χαρακτήρα εκπαιδευτικό και συγχρόνως ψυχαγωγικό. Η δημιουργία ... -
Ανάπτυξη ενός συστήματος Gamification και εφαρμογή του στην πλατφόρμα Moodle
Τζουβάρα, Κωνσταντίνα (2014-06-16)Με την έννοια gamification αναφερόμαστε στη χρήση και ενσωμάτωση διαφόρων τεχνολογιών, μηχανισμών και χαρακτηριστικών που συναντάμε στο σχεδιασμό των παιχνιδιών σε διάφορες δραστηριότητες, μέσω της αξιοποίησής τους ως ... -
Ανάπτυξη ενός τρισδιάστατου ηλεκτρονικού εκπαιδευτικού παιχνιδιού ως εργαλείο για οργανωσιακή μάθηση και διαχείριση γνώσης
Μούζουρος, Δημήτριος (2012-11-02)Η παρούσα Μεταπτυχιακή Διατριβή ερευνά τη χρήση Ηλεκτρονικών Εκπαιδευτικών Παιχνιδιών σε επιχειρηματικό περιβάλλον ως εργαλείο για οργανωσιακή μάθηση και διαχείριση γνώσης. Σε μια προσπάθεια εξαγωγής καταλλήλων συμπερασμάτων ... -
Ανάπτυξη ενός ψηφιακού παιχνιδιού σε Android τεχνολογία για πολιτιστικούς χώρους
Παπαδάκη, Δημητρούλα (2014-06-24)Η ραγδαία αύξηση των νέων τεχνολογιών έχει φέρει μεγάλες αλλαγές και στους πολιτιστικούς χώρους. Σκοπός της μεταπτυχιακής διατριβής ήταν να εξετάσει ποια είναι η επίδραση της χρήσης ενός ψηφιακού παιχνιδιού στην αποτελεσματική ... -
Ανάπτυξη μεθόδου αξιολόγησης για την εμπειρία χρήστη (UX) σε MOOC (Massive Open Online Courses) μαθησιακά περιβάλλοντα
Βουτσάς, Παντελεήμων (2017-02-21)Από το 2008 που έγινε η πρώτη πειραματική εφαρμογή των ΜοοCs σαν ένα φαινόμενο διαδικτυακής μάθησης έχει περάσει σχεδόν μια δεκαετία. Παρουσίασαν μια τεράστια άνθηση κερδίζοντας την προσοχή όλων εκείνων που εμπλέκονταν ... -
Ανάπτυξη μεθόδου για την αξιολόγηση ευχρηστίας ψηφιακών παιχνιδιών
Αθηνή, Αντώνης (2015-02-12)It is generally accepted that the aesthetics, functionality, easy navigation, ergonomics and short loading time are some of the key features of any system. Of course these features are often in conflict, like an impressive ... -
Ανάπτυξη μιας εφαρμογής για την υποστήριξη της διαδικασίας επιλογής μεθόδου αξιολόγησης εμπειρίας χρήστη (UX evaluation method)
Αμαξόπουλος, Ευθύμιος (2016-03-16)Ο σκοπός της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής είναι ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη μιας εφαρμογής για την υποστήριξη της σύνθετης διαδικασίας επιλογής μεθόδου αξιολόγησης εμπειρίας χρήστη – user experience (UX). Η web εφαρμογή ... -
Ανάπτυξη συστήματος παιχνιδοποίησης (Gamification in Education) στο πλαίσιο της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
Καραολή, Φανή (2016-07-11)Η νέα προσέγγιση στην εκπαιδευτική διαδικασία που αναφέρεται στην Παιχνιδοποίηση της Εκπαίδευσης, με αντικείμενο τη χρήση μηχανισμών που διέπουν τα ηλεκτρονικά παιχνίδια, έχει ως απώτερο στόχο την αύξηση του κινήτρου και ... -
Διερεύνηση παραγόντων για την υιοθέτηση και χρήση των social media στη βασική εκπαίδευση στην Ελλάδα
Γεωργάκαινας, Χαράλαμπος (2013-07-01)Τα τελευταία χρόνια, παρατηρείται μια ραγδαία πρόοδος στις τεχνολογίες του Web 2.0 και ειδικότερα στα κοινωνικά μέσα. Καθημερινά, πολλοί άνθρωποι και ιδιαίτερα νέοι, γίνονται μέλη σε δικτυακές κοινότητες με σκοπό να ... -
Κατασκευή μεθόδου αξιολόγησης εμπειρίας χρήστη σε 3D εικονικά περιβάλλοντα μάθησης
Μόσχου, Ειρήνη (2014-03-27)H χρήση διαδραστικών περιβαλλόντων μάθησης γίνεται ολοένα και πιο επιβεβλημένη στις μέρες μας. Εφαρμογές όπως ασύγχρονη και σύγχρονη ηλεκτρονική μάθηση, εικονικοί κόσμοι, ψηφιακά παιχνίδια κλπ. χρησιμοποιούνται και ... -
Μελέτη παραγόντων για την υιοθέτηση των διαδραστικών κοινωνικών μέσων/Δικτύων στην εκπαιδευτική διαδικασία
Νιώρας, Ανδρέας (2013-03-05)Σκοπός της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής είναι να εξεταστούν οι παράγοντες που προάγουν την υιοθέτηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (social media) ως μια νέα τεχνολογική και οργανωσιακή υποδομή προκειμένου να ενταχθεί ... -
Σχεδίαση Gamification συστήματος για εφαρμογές B2C (e-shops)
Γεωργόπουλος, Γεώργιος (2014-06-16)Η παρούσα διατριβή μελετά τη σχεδίαση ενός Gamification συστήματος για Εφαρμογές B2C (e-shops). Στόχος της διατριβής είναι η σχεδίαση ενός συστήματος που χρησιμοποιεί τεχνικές που προέρχονται από το χώρο των παιχνιδιών – ... -
Σχεδίαση διαδραστικού μαθησιακού περιβάλλοντος για e-books
Πανταζή, Ιωάννα (2015-02-05)Στόχος της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής είναι η σχεδίαση μιας καινοτόμας πλατφόρμας που θα δίνει τη δυνατότητα στο χρήστη να αναγνώσει ένα βιβλίο μέσα από ένα ευχάριστο και πρωτότυπο περιβάλλον. Η επισκόπηση της ... -
Σχεδίαση διαδραστικών εργαλείων για τον Online Instructor
Τρουλάκη, Στυλιανή (2016-03-11)Αντικείμενο της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής είναι η σχεδίαση διαδραστικών εργαλείων(σαν ένας εύχρηστος online wizard) τα οποία θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν από κάθε διδάσκοντα ή εκπαιδευτή που θέλει να αναπτύξει ένα ... -
Σχεδίαση διεπαφών για μαζικά ανοικτά ψηφιακά μαθήματα (Massive Open Online Courses)
Καλογεράκη, Αικατερίνη (2014-06-23)Σκοπός της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής είναι ο σχεδιασμός της διεπαφής των Μαζικών Ανοικτών Ψηφιακών Μαθήματων MOOCs (Massive Open Online Courses), βάσει των αναγκών και της εμπειρίας των εκπαιδευόμενων, συνδυάζοντας ... -
Σχεδίαση συστήματος παιχνιδοποίησης (Gamification) για την υποστήριξη των διδασκόντων / εκπαιδευτών σε Online learning περιβάλλοντα
Βλάχος, Αντώνιος (2016-03-29)Μια από τις πιο ενδιαφέρουσες και υποσχόμενες καινοτομίες που άρχισαν εφαρμόζονται, τα τελευταία χρόνια, στην εξ’αποστάσεως εκπαίδευση είναι η παιχνιδοποίηση (gamification). Βασική ιδέα της παιχνιδοποίησης είναι η εφαρμογή ...