Browsing Συνεχιζόμενη Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση (ΕΛΛ) / Continuing Education and Lifelong Learning (in Greek) by Title
Now showing items 35-47 of 47
-
Ο ρόλος των μορφωτικών συλλόγων στην παραγωγή κοινωνικού κεφαλαίου και η επίδοση που προκύπτει στους νέους. Μια μελέτη περίπτωσης από το σωματείο ΠΑΟΚ Κλήρου
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-05)Ο ρόλος του Κοινωνικού Κεφαλαίου στην ανάπτυξη συνεκτικών κοινωνιών θεωρείται βαρύνουσας σημασίας λαμβάνοντας υπόψη τη διάρρηξη των ανθρώπινων σχέσεων που προκαλείται από τη σύγχρονη κυρίαρχη τάση του άκρατου ανταγωνισμού. ... -
Οι αντιλήψεις των ειδικών παιδαγωγών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για την αυτο-αποτελεσματικότητά τους.
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2020-05)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή πραγματεύεται ζητήματα που άπτονται της αυτό-αποτελεσματικότητας των εκπαιδευτικών της Ειδικής Αγωγής, οι οποίοι υπηρετούν σε σχολεία γενικής αγωγής κι εκπαίδευσης. Πιο συγκεκριμένα, διερευνά ... -
Οι απόψεις των εκπαιδευτών ενηλίκων σχετικά με την εκπαίδευση ενηλίκων με αναπηρία: Η μελέτη περίπτωσης της δομής δια βίου εκπαίδευσης, μάθησης και φροντίδας ενηλίκων με αναπηρία στη Βόρεια Ελλάδα
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2017-12)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή αποτελεί μια εμπειρική προσέγγιση της εκπαίδευσης ενήλικων με ειδικές ανάγκες και των στοιχείων που σχετίζονται με αυτήν. Χρησιμοποιώντας ως παράδειγμα μια δομή που παρέχει φροντίδα και ... -
Οι εκπαιδευτικοί σε σχολείο δεύτερης ευκαιρίας στην Κύπρο. Προφίλ, στάσεις, αντιλήψεις, διδακτική μεθοδολογία.
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2020-05)Αναγνωρίζοντας τον σημαντικό ρόλο που μπορούν να διαδραματίσουν οι εκπαιδευτικοί ενηλίκων, στην επιτυχή έκβαση της φοίτησης των ατόμων με χαμηλά προσόντα σε δομές δεύτερης ευκαιρίας, η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή στόχευσε ... -
Οι προκλήσεις που αντιμετώπισαν οι εκπαιδευτές ενηλίκων χωρίς προηγούμενη διδακτική εμπειρία στην Εξ αποστάσεως Εκπαίδευση κατά την περίοδο της πανδημίας του Covid-19
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2022-05)Τον Μάρτιο του 2020, πολλοί εκπαιδευτές ενηλίκων βρεθήκαν μπροστά σε μία πρωτόγνωρη εμπειρία που ήταν αυτή της επείγουσας εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, λόγω της υγειονομικής κρίσης του COVID19. Οι προκλήσεις που υπήρχαν για ... -
Οι προσδιοριστικοί παράγοντες της συμμετοχής των ενηλίκων με χαμηλά εκπαιδευτικά προσόντα στη διά βίου εκπαίδευση
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2020-05)Σκοπό της παρούσης μεταπτυχιακής διατριβής αποτελεί η ερμηνεία της συμμετοχής των ενηλίκων με χαμηλά εκπαιδευτικά προσόντα στη διά βίου εκπαίδευση εμβαθύνοντας στις περιπτώσεις της Σουηδίας, του Ηνωμένου Βασιλείου, της ... -
Οργάνωση και λειτουργία επιμορφωτικών προγραμμάτων για ενήλικους στα ΑΕΙ: Η περίπτωση του Πανεπιστημίου Αιγαίου
(2016-07-05)Η επιμόρφωση αποτελεί βασικό αίτημα των σύγχρονων κοινωνιών, εξ αιτίας των αυξημένων αναγκών προσαρμογής των ανθρώπων στη ραγδαίως μεταβαλλόμενη κοινωνία. Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να διερευνήσει τα επιμορφωτικά ... -
Πιστοποίηση επαγγελματικής επάρκειας εκπαιδευτών και διασφάλιση της ποιότητας των μαθησιακών αποτελεσμάτων. Απόψεις εκπαιδευτών πάνω στις διαδικασίες της πιστοποίησης της εκπαιδευτικής επάρκειας στην Ελλάδα
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-06)Οι υψηλές προδιαγραφές που οφείλει να έχει ο σύγχρονος εκπαιδευτής ενηλίκων για να ανταποκριθεί αποτελεσματικά στο σύγχρονο ρόλο του γέννησε την ανάγκη για την εξασφάλιση της καταλληλότητας και της αποτελεσματικότητας των ... -
Πρόγραμμα δια βίου μάθησης του Πανεπιστημίου Κύπρου: Προφίλ, κίνητρα και εμπόδια στη μάθηση των ενηλίκων εκπαιδευομένων που συμμετείχαν στο πρόγραμμα κατά την περίοδο 2014-2018
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-05)Η παρούσα έρευνα στοχεύει στην ανάλυση του προφίλ, των κινήτρων και των εμποδίων μάθησης των ενηλίκων που συμμετείχαν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα Διά Βίου Μάθησης του Πανεπιστημίου Κύπρου κατά την χρονική περίοδο 2014-2018. ... -
Συνεχιζόμενη επαγγελματική εκπαίδευση: Διερεύνηση των απόψεων των συμμετεχόντων σε προγράμματα ενδοεπιχειρησιακής κατάρτισης. Μελέτη στο χρηματοπιστωτικό τομέα
(2017-07-27)Το εργασιακό περιβάλλον υφίσταται διαρκώς αλλαγές και δημιουργεί την ανάγκη για νέες γνώσεις και δεξιότητες. Δεδομένου αυτού, οι εργοδότες, επενδύουν στην κατάρτιση και ανάπτυξη των εργαζομένων, παρέχοντας τους προγράμματα ... -
Συστηματική προσέγγιση της ελκυστικότητας των προγραμμάτων επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης στο πλαίσιο της συνεχιζόμενης εκπαίδευσης / δια βίου μάθησης. Η περίπτωση των ενηλίκων μαθητών που φοιτουν στο 1ο ΕΠΑ.Λ. Κατερίνης
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-01)Η επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση αποτελεί συχνά μια ελκυστική επιλογή για τους νέους αλλά και για τους ενήλικες. Το συνολικό όραμα για την επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση το 2020 όπως αναφέρεται στην Ευρωπαϊκή ... -
Το Youthpass ως εργαλείο προσδιορισμού αποτελεσμάτων μη τυπικής και άτυπης μάθησης και ο αντίκτυπος στους κατόχους του: Η περίπτωση ενός διεθνούς Ευρωπαϊκού προγράμματος ανταλλαγής νέων Erasmus+
(2016-07-22)Η σημασία της μη τυπικής και της άτυπης μάθησης αναγνωρίζεται και εκτιμάται ολοένα και περισσότερο στη διεθνή βιβλιογραφία και σε πολιτικό επίπεδο από όργανα της Ευρωπαϊκής Ένωσης και διεθνείς φορείς. Ωστόσο, μια πρόκληση ... -
Το πανεπιστήμιο ως φορέας δια βίου μάθησης. Μελέτη περίπτωσης: Το κέντρο συνεχιζόμενης εκπαίδευσης και δια βίου μάθησης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-05)Η Μεταπτυχιακή Διατριβή έχει ως αντικείμενο τη λειτουργία του πανεπιστημίου ως φορέα συνεχιζόμενης εκπαίδευσης και δια βίου μάθησης και την επίδραση των προγραμμάτων διά βίου μάθησης σε αυτή. Ως μελέτη περίπτωσης εξετάζεται ...