Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Συνεχιζόμενη Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση (ΕΛΛ) / Continuing Education and Lifelong Learning (in Greek)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Συνεχιζόμενη Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση (ΕΛΛ) / Continuing Education and Lifelong Learning (in Greek)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Οι προκλήσεις που αντιμετώπισαν οι εκπαιδευτές ενηλίκων χωρίς προηγούμενη διδακτική εμπειρία στην Εξ αποστάσεως Εκπαίδευση κατά την περίοδο της πανδημίας του Covid-19

    Thumbnail
    View/Open
    ΣΔΜ-2022-00045.pdf (710.2Kb)
    Date
    2022-05
    Author
    Σαντά, Μαρία
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Τον Μάρτιο του 2020, πολλοί εκπαιδευτές ενηλίκων βρεθήκαν μπροστά σε μία πρωτόγνωρη εμπειρία που ήταν αυτή της επείγουσας εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, λόγω της υγειονομικής κρίσης του COVID19. Οι προκλήσεις που υπήρχαν για όλους αλλά ιδιαιτέρως για όσους δεν είχαν προηγούμενη εμπειρία από την εξ αποστάσεως διδασκαλία ήταν πολλές τόσο ως προς την οργάνωση της διδασκαλίας όσο και ως προς το περιεχόμενο αλλά και τη διαχείριση χρόνου και του μέσου κατά τη διενέργεια της διδασκαλίας. Η παρούσα εργασία προσπαθεί να αναδείξει όλες τις παραπάνω προκλήσεις και για το σκοπό αυτό διενεργήθηκε ποιοτική έρευνα με τη λήψη συνεντεύξεων από εκπαιδευτές ενηλίκων που εργάζονται ανά την ελληνική επικράτεια σε Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΙΕΚ), Επαγγελματικές Σχολές (ΕΠΑΣ), Κέντρα Δια Βίου Μάθησης (ΚΕΔΙΒΙΜ) και εσπερινά λύκεια. Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας, το αντικείμενο διδασκαλίας έπαιξε σημαντικό ρόλο στην επιτυχία της επείγουσας εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, με τους εκπαιδευτές των θεωρητικών μαθημάτων να αντιμετωπίζουν λιγότερα προβλήματα απ’ ότι των πρακτικών. Η εκπαίδευση που είχαν λάβει οι εκπαιδευτές ενηλίκων, αλλά και η βοήθεια τόσο από συναδέλφους όσο και από διαφόρους φορείς φαίνεται να παίζει καταλυτικό ρόλο. Τέλος, γίνονται προτάσεις για περαιτέρω μελέτες ούτως ώστε να μπορέσουν οι εκπαιδευτές ενηλίκων να ανταποκριθούν πιο αποτελεσματικά στην επείγουσα εξ αποστάσεως εκπαίδευση μελλοντικά, καθώς πολύ πιθανόν να χρησιμοποιηθεί εκ νέου μελλοντικά σε κάποια άλλη έκτακτη κατάσταση.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/5176
    Collections
    • Συνεχιζόμενη Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση (ΕΛΛ) / Continuing Education and Lifelong Learning (in Greek)

    Related items

    Showing items related by title, author, creator and subject.

    • Thumbnail

      Δημιουργία ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος μέσω της ανάπτυξης της γνώσης και των δεξιοτήτων των εργαζομένων 

      Ζάρκος, Βασίλειος (2015-07-17)
      Σήμερα, πολύ περισσότερο από κάθε άλλη φορά, η επένδυση μέσω της κατάρτισης στο ανθρώπινο κεφάλαιο αποτελεί επιτακτική ανάγκη, γεγονός που οδηγεί την επιχείρηση που επιδιώκει την απόκτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος μέσω ...
    • Thumbnail

      Ανώτερη εκπαίδευση και επαγγελματική ειδίκευση: διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευομένων, των εκπαιδευτών και του ναυτιλιακού επιχειρηματικού κόσμου για την σπουδαιότητα και την αποτελεσματικότητα της διδασκαλίας της Αγγλικής Ναυτικής Πρ 

      Κουτσογιάννη, Σοφία (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-06)
      Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή διαπραγματεύεται την σπουδαιότητα και την αποτελεσματικότητα – σε ουσιαστικά πρακτικό επίπεδο – της διδασκαλίας της Αγγλικής Ναυτικής ορολογίας της Ακαδημίας Εμπορικού Ναυτικού (Σχολή ...
    • Thumbnail

      Ετοιμότητα και επάρκεια εκπαιδευτών ενηλίκων στον τομέα της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης - Η περίπτωση των εκπαιδευτών του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας του Νομού Καβάλας 

      Μωυσίδου, Ελισάβετ (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-06)
      Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή ερευνά τις εκπαιδευτικές ανάγκες των εκπαιδευτών του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας του Νομού Καβάλας όσον αφορά τη διαπολιτισμικότητα. Εξετάζει το βαθμό των απαιτούμενων γνώσεων και δεξιοτήτων ...

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013