Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    Browsing Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek) by Subject 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)
    • Browsing Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek) by Subject
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)
    • Browsing Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek) by Subject
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Browsing Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek) by Subject "Ικανοποίηση πελατών"

    • 0-9
    • A
    • B
    • C
    • D
    • E
    • F
    • G
    • H
    • I
    • J
    • K
    • L
    • M
    • N
    • O
    • P
    • Q
    • R
    • S
    • T
    • U
    • V
    • W
    • X
    • Y
    • Z
    • Α
    • Β
    • Γ
    • Δ
    • Ε
    • Ζ
    • Η
    • Θ
    • Ι
    • Κ
    • Λ
    • Μ
    • Ν
    • Ξ
    • Ο
    • Π
    • Ρ
    • Σ
    • Τ
    • Υ
    • Φ
    • Χ
    • Ψ
    • Ω

    Sort by:

    Order:

    Results:

    Now showing items 1-9 of 9

    • title
    • issue date
    • submit date
    • issue number
    • ascending
    • descending
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
    • Thumbnail

      Διαπροσωπικές και επικοινωνιακές δεξιότητες ανθρώπινου δυναμικού και ικανοποίηση πελατών: Μία διερευνητική μελέτη σε επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών σωματικής ευεξίας και άθλησης 

      Κουντούρης, Ιωάννης (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-05)
      Οι επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών σωματικής ευεξίας και άσκησης (fitness) αποτελούν σήμερα έναν από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους κλάδους. Ως κλάδος των υπηρεσιών, σημαντικό στοιχείο τόσο για την παροχή ποιοτική εξυπηρέτησης ...
    • Thumbnail

      Διαχείριση ποιότητας στον δημόσιο τομέα. Μέτρηση ικανοποίησης πολιτών στο κέντρο φορολογουμένων της ενιαίας αρχής δημοσίων εσόδων. 

      Αυλωνίτη, Κορίνα (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2020-05)
      Αντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι η διαχείριση ποιότητας στον δημόσιο τομέα και η μέτρηση της ικανοποίησης των πολιτών στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων (Κ.Ε.Φ.) της Ενιαίας Αρχής Δημοσίων Εσόδων. Σκοπός της ...
    • Thumbnail

      Διερεύνηση της ποιότητας εξυπηρέτησης στην προσωπική τραπεζική και η συμβολή του στελέχους προσωπικής τραπεζικής στην αφοσίωση των πελατών. Μελέτη περίπτωσης μεγάλης ιδιωτικής τράπεζας 

      Βαρδάκη, Μαρία (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-06)
      Στα τέλη της περασμένης δεκαετίας, οι ελληνικές τράπεζες άρχισαν να εφαρμόζουν την πελατοκεντρική φιλοσοφία και κουλτούρα ως στρατηγική επιλογή στην εξυπηρέτηση του πελάτη. Επίκεντρο του πελατοκεντρικού συστήματος είναι η ...
    • Thumbnail

      Η αποτύπωση της σχέσης ικανοποίησης εργαζομένου και ικανοποίησης πελάτη στην επικοινωνία πελατών με την ξενοδοχειακή επιχείρηση στα σχόλια σε ιστοσελίδες κριτικής ξενοδοχείων 

      Γεωργίου, Χριστιάνα (2017-09-15)
      Αρκετές μελέτες προτείνουν ότι υπάρχει μία θετική σχέση μεταξύ της ικανοποίησης των εργαζόμενων και της ικανοποίησης των πελατών (Bernhardt et al., 2000; Harter et al., 2002; Koys, 2003; Tornow & Wiley, 1991; Wangenheim ...
    • Thumbnail

      Η αύξηση της ικανοποίησης των πελατών συνδυάζοντας την Διοίκηση Ολικής Ποιότητας και τη Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού στον κλάδο της φιλοηενείας. Μελέτη περίπτωσης Ξενοδοχείο Anemi Hotel & Suites (Πάφος, Κύπρος) 

      Θεοδώρου, Άντρια (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2021-05)
      Η παρούσα μεταπτυχιακή Διατριβή έχει ως στόχο να αποδείξει πόσο σημαντικό είναι για μια επιχείρηση να ακολουθεί τα μοντέλα αξιολόγησης ολικής ποιότητας ώστε να παρέχει ποιοτικές υπηρεσίες στους πελάτες της προσφέροντας ...
    • Thumbnail

      Η ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών ως απόρροια της ικανοποίησης των εσωτερικών πελατών ενός οργανισμού 

      Κυπριανού, Κυπρούλα (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-05)
      Στόχος της παρούσας διατριβής είναι η διερεύνηση των παραγόντων εκείνων που επιδρούν στην ικανοποίηση των εσωτερικών πελατών, δηλαδή των εργαζομένων, σε οργανισμούς παροχής υπηρεσιών και η συσχέτιση τους με την ποιότητα ...
    • Thumbnail

      Η συμβολή της εκπαίδευσης των εργαζομένων στην ικανοποίηση των πελατών μέσω της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών: η περίπτωση του λιανικού εμπορίου στην Κύπρου. 

      Μιχαήλ, Φλωρεντία (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2020-05)
      Η μελέτη που πραγματοποιήθηκε και ακολουθεί πιο κάτω πραγματεύεται ένα επίκαιρο θέμα και αφορά μια μικρή ανάλυση για τις εκπαιδεύσεις των ανθρώπων που εργάζονται στο λιανικό εμπόριο. Σκοπός είναι να διερευνηθεί κατά πόσο ...
    • Thumbnail

      Ο ρόλος, η ανάπτυξη και η εφαρμογή των νέων εργαλείων επικοινωνίας μάρκετινγκ στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών. Η επίδραση τους στην πιστότητα και την ικανοποίηση του πελάτη - Μελέτη περίπτωσης για την COSMOTE 

      Κουτσοχείλη, Ευγενία (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-05)
      Ο κλάδος των τηλεπικοινωνιών, στα πλαίσια της σύγχρονης εποχής, γνωρίζει ταχεία ανάπτυξη. Αξιοπρόσεκτη είναι, η αξιοποίηση των παρεχόμενων υπηρεσιών και των παραγόμενων προϊόντων, από την πλευρά των εταιρειών που ...
    • Thumbnail

      Τουρισμός και Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης: Επιπτώσεις στην ποιότητα των υπηρεσιών και στην ικανοποίηση των πελατών 

      Μήταλα, Δημούλα (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2020-12)
      Είναι γεγονός ότι οι νέες τεχνολογίες και το διαδίκτυο έχουν ήδη μπει από τις αρχές του αιώνα για τα καλά στη καθημερινότητα των πολιτών. Πλέον σχεδόν η πλειοψηφία των πολιτών ηλικίας από 12 έως και 65 τουλάχιστον ετών ...

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013