Ο ρόλος, η ανάπτυξη και η εφαρμογή των νέων εργαλείων επικοινωνίας μάρκετινγκ στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών. Η επίδραση τους στην πιστότητα και την ικανοποίηση του πελάτη - Μελέτη περίπτωσης για την COSMOTE
Abstract
Ο κλάδος των τηλεπικοινωνιών, στα πλαίσια της σύγχρονης εποχής, γνωρίζει ταχεία ανάπτυξη. Αξιοπρόσεκτη είναι, η αξιοποίηση των παρεχόμενων υπηρεσιών και των παραγόμενων προϊόντων, από την πλευρά των εταιρειών που δραστηριοποιούνται επ’ αυτού, από το ευρύτερο σύγχρονο καταναλωτικό κοινό. Στα πλαίσια της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής, αποσκοπείται η μελέτη και η κατανόηση του τύπου μάρκετινγκ που χρησιμοποιείται, από την πλευρά των εταιρειών τηλεπικοινωνίας, με σκοπό την βελτιστοποίηση του επιπέδου ικανοποίησης των πελατών τους, αλλά και την διείσδυσή τους σε ολοένα και μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς.
Η ευρεία κατεύθυνση του πραγματευόμενου θέματος της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής είναι, ο εντοπισμός και η περιγραφική αναφορά των εφαρμοζόμενων επικοινωνιακών εργαλείων μάρκετινγκ, από την πλευρά της COSMOTE, η οποία αποτελεί και την μελέτη περίπτωσής μας. Παράλληλα, επιδιώκεται ο εντοπισμός και η περιγραφή των δημοφιλέστερων μεθόδων, τύπων και στρατηγικών μάρκετινγκ στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών γενικώς.
Ο βασικότερος άξονας, επί του οποίου κινείται αφενός το βιβλιογραφικό και αφετέρου το πρακτικό σκέλος της εν λόγω διατριβής είναι, ο τρόπος με τον οποίο τα αντίστοιχα επιλαχόντα εργαλεία μάρκετινγκ ενέχουν ουσιαστική και καθοριστικής σημασίας επίδραση. Ανεξαρτήτως από το αν αυτή είναι θετική ή αρνητική, ελέγχεται και η επίδραση στην πιστότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών τους, στην αποτελεσματικότητα της βέλτιστης ικανοποίησης του πελατειακού τους κοινού, καθώς επίσης και στην πιστότητα αυτού σε συνδυασμό με το χτίσιμο σχέσεων συνεργασίας, οι οποίες χαρακτηρίζονται από το μακροπρόθεσμο χρονικό πλαίσιό τους και όχι από τον παροδικό τους χαρακτήρα.