Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Ο ρόλος, η ανάπτυξη και η εφαρμογή των νέων εργαλείων επικοινωνίας μάρκετινγκ στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών. Η επίδραση τους στην πιστότητα και την ικανοποίηση του πελάτη - Μελέτη περίπτωσης για την COSMOTE

    Thumbnail
    View/Open
    ΔΤΠ-2019-00145.pdf (494.5Kb)
    Date
    2019-05
    Author
    Κουτσοχείλη, Ευγενία
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Ο κλάδος των τηλεπικοινωνιών, στα πλαίσια της σύγχρονης εποχής, γνωρίζει ταχεία ανάπτυξη. Αξιοπρόσεκτη είναι, η αξιοποίηση των παρεχόμενων υπηρεσιών και των παραγόμενων προϊόντων, από την πλευρά των εταιρειών που δραστηριοποιούνται επ’ αυτού, από το ευρύτερο σύγχρονο καταναλωτικό κοινό. Στα πλαίσια της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής, αποσκοπείται η μελέτη και η κατανόηση του τύπου μάρκετινγκ που χρησιμοποιείται, από την πλευρά των εταιρειών τηλεπικοινωνίας, με σκοπό την βελτιστοποίηση του επιπέδου ικανοποίησης των πελατών τους, αλλά και την διείσδυσή τους σε ολοένα και μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς. Η ευρεία κατεύθυνση του πραγματευόμενου θέματος της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής είναι, ο εντοπισμός και η περιγραφική αναφορά των εφαρμοζόμενων επικοινωνιακών εργαλείων μάρκετινγκ, από την πλευρά της COSMOTE, η οποία αποτελεί και την μελέτη περίπτωσής μας. Παράλληλα, επιδιώκεται ο εντοπισμός και η περιγραφή των δημοφιλέστερων μεθόδων, τύπων και στρατηγικών μάρκετινγκ στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών γενικώς. Ο βασικότερος άξονας, επί του οποίου κινείται αφενός το βιβλιογραφικό και αφετέρου το πρακτικό σκέλος της εν λόγω διατριβής είναι, ο τρόπος με τον οποίο τα αντίστοιχα επιλαχόντα εργαλεία μάρκετινγκ ενέχουν ουσιαστική και καθοριστικής σημασίας επίδραση. Ανεξαρτήτως από το αν αυτή είναι θετική ή αρνητική, ελέγχεται και η επίδραση στην πιστότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών τους, στην αποτελεσματικότητα της βέλτιστης ικανοποίησης του πελατειακού τους κοινού, καθώς επίσης και στην πιστότητα αυτού σε συνδυασμό με το χτίσιμο σχέσεων συνεργασίας, οι οποίες χαρακτηρίζονται από το μακροπρόθεσμο χρονικό πλαίσιό τους και όχι από τον παροδικό τους χαρακτήρα.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/4235
    Collections
    • Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013