Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Η αύξηση της ικανοποίησης των πελατών συνδυάζοντας την Διοίκηση Ολικής Ποιότητας και τη Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού στον κλάδο της φιλοηενείας. Μελέτη περίπτωσης Ξενοδοχείο Anemi Hotel & Suites (Πάφος, Κύπρος)

    Thumbnail
    View/Open
    ΔΤΠ-2021-00223.pdf (1.295Mb)
    Date
    2021-05
    Author
    Θεοδώρου, Άντρια
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Η παρούσα μεταπτυχιακή Διατριβή έχει ως στόχο να αποδείξει πόσο σημαντικό είναι για μια επιχείρηση να ακολουθεί τα μοντέλα αξιολόγησης ολικής ποιότητας ώστε να παρέχει ποιοτικές υπηρεσίες στους πελάτες της προσφέροντας τους ικανοποίηση. Ερευνάει δηλαδή με ποιο τρόπο η διοίκηση ολικής ποιότητας μέσο συστημάτων αξιολόγησης, σε συνδυασμό με την διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού, συνεισφέρουν στην αυξημένη και ποιοτική ικανοποίηση των πελατών του κλάδου φιλοξενίας. Ακόμα έχει ως σκοπό την ανάλυση του τρόπου διαχείρισης του ανθρώπινου δυναμικού της συγκεκριμένης επιχείρησης και πως η διαχείριση αυτή αυξάνει την ικανοποίηση των πελατών. Η επιχείρηση που επιλέχθηκε για μελέτη περίπτωσης είναι το ξενοδοχείο ‘’Anemi Hotel & Suites’’ στην Πάφο. Αναλύονται οι αρχές ολικής ποιότητας, αλλά και οι διαστάσεις της ποιότητας όσο αφορά την προσφορά ποιοτικών υπηρεσιών από το ξενοδοχείο. Για την επίτευξη του στόχου χρησιμοποιήθηκαν το μοντέλο ποιότητας και αριστείας SERVQUAL και το εργαλείο ποιότητας το διάγραμμα Συνάφειας. Για την χρήση του SERVQUAL δόθηκαν απαντήσεις από πελάτες του ξενοδοχείου σχετικά με το πόσο ικανοποιημένοι ένιωσαν από τις υπηρεσίες που έλαβαν, αλλά και από το προσωπικό του ξενοδοχείου σχετικά με το πόσο ευχαριστημένοι πιστεύουν πως είναι οι πελάτες τους από τις υπηρεσίες που τους προσφέρουν. Για το διάγραμμα συνάφειας έγιναν ανοικτού τύπου συνεντεύξεις στα μέλη προσωπικού του Anemi Hotel & Suites. Με το τέλος της έρευνας φάνηκε πως οι πελάτες κατά την εμπειρία τους στο ξενοδοχείο δίνουν ιδιαίτερη σημασία στην απτότητα των χώρων και στην ανταπόκριση του προσωπικού. Το ξενοδοχείο Anemi Hotel & Suites σύμφωνα με τα πρότυπα ποιότητας που ακολουθεί φαίνεται να παρέχει αρκετή ικανοποίηση στους πελάτες του με κάποια περιθώρια βελτίωσης σε συγκεκριμένα θέματα τα οποία αναλύονται στο ευρύτερο μέρος της Διατριβής.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/5000
    Collections
    • Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013