Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Η ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών ως απόρροια της ικανοποίησης των εσωτερικών πελατών ενός οργανισμού

    Thumbnail
    View/Open
    ΔΤΠ-2019-00131.pdf (1.119Mb)
    Date
    2019-05
    Author
    Κυπριανού, Κυπρούλα
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Στόχος της παρούσας διατριβής είναι η διερεύνηση των παραγόντων εκείνων που επιδρούν στην ικανοποίηση των εσωτερικών πελατών, δηλαδή των εργαζομένων, σε οργανισμούς παροχής υπηρεσιών και η συσχέτιση τους με την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους εξωτερικούς πελάτες. Στο πλαίσιο της διατριβής γίνεται μια εννοιολογική προσέγγιση των εννοιών: υπηρεσίες, ικανοποίηση και ευημερία των εσωτερικών πελατών, ικανοποίηση των εξωτερικών πελατών και παρουσιάζονται μοντέλα μέτρησης τόσο της ποιότητας των υπηρεσιών όσο και της ικανοποίησης των εσωτερικών και εξωτερικών πελατών. Παράλληλα, αναλύονται παράγοντες που συμβάλουν στη στρατηγική διαχείριση των ανθρώπινων πόρων με στόχο την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών προς τους εργαζόμενους σε συνδυασμό με την οργανωσιακή κουλτούρα. Η βιβλιογραφική ανασκόπηση επιβεβαιώνει την ύπαρξη ισχυρής θετικής σχέσης μεταξύ της ικανοποίησης των εσωτερικών πελατών και της ικανοποίησης των εξωτερικών πελατών. Τέλος, προτείνεται ένα νέο θεωρητικό πλαίσιο (επέκταση) της Αλυσίδας Υπηρεσίας – Κέρδους (Service Profit Chain), το οποίο δημιουργεί σχέσεις μεταξύ της κερδοφορίας και της ανάπτυξης, της αφοσίωσης των εξωτερικών πελατών, της συνολικής ικανοποίησης των εξωτερικών πελατών, της ικανοποίησης των εργαζομένων, της αφοσίωσης και δέσμευσης των εργαζομένων και της αυξημένης παραγωγικότητας. Το νέο θεωρητικό πλαίσιο υπογραμμίζει τη σημασία του ανθρώπινου δυναμικού ως του κρισιμότερου παράγοντα στην αλυσίδα παροχής ποιοτικών υπηρεσιών προς τους εξωτερικούς πελάτες και στην επίτευξη των βραχυπρόθεσμων και μακροπρόθεσμων στόχων των οργανισμών.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/4106
    Collections
    • Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013