Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Διερεύνηση της ποιότητας εξυπηρέτησης στην προσωπική τραπεζική και η συμβολή του στελέχους προσωπικής τραπεζικής στην αφοσίωση των πελατών. Μελέτη περίπτωσης μεγάλης ιδιωτικής τράπεζας

    Thumbnail
    View/Open
    ΔΤΠ-2018-00083.pdf (725.7Kb)
    Date
    2018-06
    Author
    Βαρδάκη, Μαρία
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Στα τέλη της περασμένης δεκαετίας, οι ελληνικές τράπεζες άρχισαν να εφαρμόζουν την πελατοκεντρική φιλοσοφία και κουλτούρα ως στρατηγική επιλογή στην εξυπηρέτηση του πελάτη. Επίκεντρο του πελατοκεντρικού συστήματος είναι η άριστη εξυπηρέτηση του πελάτη με στόχο τη δημιουργία ικανοποιημένων πελατών. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, οι τράπεζες ξεκίνησαν τις πρώτες προσπάθειες σύστασης τμημάτων Προσωπικής Τραπεζικής. Οι υπηρεσίες Προσωπικής Τραπεζικής απετέλεσαν μια καινοτομία για τα τραπεζικά δεδομένα. Επίκεντρο λοιπόν των υπηρεσιών Προσωπικής Τραπεζικής είναι η άριστη εξυπηρέτηση του πελάτη μέσω παροχής υπηρεσιών υψηλής ποιότητας. Το Στέλεχος Προσωπικής Τραπεζικής είναι το άτομο εκείνο, στο πρόσωπο του οποίου μετουσιώνεται ο ανωτέρω θεσμός. Στην παρούσα διατριβή προσπαθήσαμε ν’ αποσαφηνίσουμε την έννοια της ποιότητας στις υπηρεσίες καθώς και την ανάδειξη της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας ως μια στρατηγική επιλογή, η οποία μπορεί να προσδώσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στις τράπεζες. Στη συνέχεια αναλύσαμε την έννοια του θεσμού της Προσωπικής Τραπεζικής, την πορεία της εξέλιξής του και το επαγγελματικό προφίλ του Στελέχους Προσωπικής Τραπεζικής. Τέλος, διεξήγαμε εμπειρική έρευνα μέσω ερωτηματολογίου και προσπαθήσαμε να αναδείξουμε την αντίληψη των πελατών σχετικά με τον θεσμό και τα Στελέχη Προσωπικής Τραπεζικής. Συμπερασματικά, καταλήξαμε ότι ο ακρογωνιαίος λίθος της Προσωπικής Τραπεζικής κουλτούρας στηρίζεται στην ανοικτή επικοινωνία με τους πελάτες, στη σχέση αμοιβαίας εμπιστοσύνης, στην αφιέρωση χρόνου για τη διερεύνηση των αναγκών του πελάτη, στην επίλυση των προβλημάτων και των ανησυχιών του, στην εξατομικευμένη και κατά προτεραιότητα εξυπηρέτηση μέσω των Στελεχών Προσωπικής Τραπεζικής. Τέλος, αναδείχθηκε μια σχετικά υψηλή σχέση εξάρτησης μεταξύ της ικανοποίησης των πελατών από τον Προσωπικό τους Σύμβουλο και της αφοσίωσής τους.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/3666
    Collections
    • Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013