Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Η αποτύπωση της σχέσης ικανοποίησης εργαζομένου και ικανοποίησης πελάτη στην επικοινωνία πελατών με την ξενοδοχειακή επιχείρηση στα σχόλια σε ιστοσελίδες κριτικής ξενοδοχείων

    Thumbnail
    View/Open
    ΔΤΠ-2017-00038.pdf (664.7Kb)
    Date
    2017-09-15
    Author
    Γεωργίου, Χριστιάνα
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Αρκετές μελέτες προτείνουν ότι υπάρχει μία θετική σχέση μεταξύ της ικανοποίησης των εργαζόμενων και της ικανοποίησης των πελατών (Bernhardt et al., 2000; Harter et al., 2002; Koys, 2003; Tornow & Wiley, 1991; Wangenheim et al., 2007). Εξαιτίας αυτής της υποτιθέμενης θετικής σχέσης, η ικανοποίηση των εργαζόμενων έχει λάβει σημαντική προσοχή από τους ερευνητές και έγινε θέμα συζήτησης τις τελευταίες δύο δεκαετίες (Matzler & Renzl, 2007). Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η ικανοποίηση των εργαζόμενων είναι ζωτικής σημασίας στον τομέα των υπηρεσιών λόγω της φύσης του κλάδου (Lam et al., 2001). Λόγω της παραδοχής ότι οι ικανοποιημένοι εργαζόμενοι δημιουργούν ικανοποιημένους πελάτες, σκοπός της παρούσας μελέτης είναι να μελετηθεί το κατά πόσο η ικανοποίηση του εργαζόμενου επιδρά στην ικανοποίηση του πελάτη με τον τρόπο που αυτή αποτυπώνεται στα σχόλια πελατών σε ιστοσελίδες κριτικής ξενοδοχείων όπως είναι το TripAdvisor. Για την επίτευξη του σκοπού αυτού, το Olympic Lagoon Resort επιλέχθηκε από τα 106 ξενοδοχεία που είναι εγγεγραμμένα στην ιστοσελίδα του TripAdvisor για την αγορά της Αγίας Νάπας στην Κύπρο και υιοθετήθηκε η μέθοδος ανάλυσης περιεχομένου. Τα ευρήματα της μελέτης επιβεβαιώνουν ότι υπάρχει ισχυρή θετική σχέση μεταξύ της ικανοποίησης του εργαζόμενου και της ικανοποίησης του πελάτη.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/3139
    Collections
    • Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013