Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Διαπροσωπικές και επικοινωνιακές δεξιότητες ανθρώπινου δυναμικού και ικανοποίηση πελατών: Μία διερευνητική μελέτη σε επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών σωματικής ευεξίας και άθλησης

    Thumbnail
    View/Open
    ΔΤΠ-2019-00129.pdf (808.8Kb)
    Date
    2019-05
    Author
    Κουντούρης, Ιωάννης
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Οι επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών σωματικής ευεξίας και άσκησης (fitness) αποτελούν σήμερα έναν από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους κλάδους. Ως κλάδος των υπηρεσιών, σημαντικό στοιχείο τόσο για την παροχή ποιοτική εξυπηρέτησης αλλά και την ικανοποίηση των πελατών και τη διατήρησή τους αποτελεί η διαπροσωπική επαφή μεταξύ εργαζομένων και πελατών. Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η διερεύνηση της σχέσης μεταξύ των δεξιοτήτων (τεχνικών, διαπροσωπικών/κοινωνικών και επικοινωνιακών) των απασχολούμενων στις επιχειρήσεις αυτές και των αντιλήψεων ποιότητας και στάσεων (ικανοποίηση και διατήρηση) των πελατών τους. Από την επισκόπηση της σχετικής βιβλιογραφίας προέκυψαν έξι ερευνητικές υποθέσεις οι οποίες ελέγχθηκαν με ποσοτική έρευνα μέσω ερωτηματολογίων. Το δείγμα της έρευνας είναι 197 πελάτες. Από την ανάλυση των δεδομένων επιβεβαιώθηκαν οι περισσότερες από τις αρχικές υποθέσεις της έρευνας και αναδείχθηκε ο ρόλος των διαπροσωπικών/κοινωνικών και επικοινωνιακών δεξιοτήτων των απασχολούμενων στις επιχειρήσεις σωματικής ευεξίας και άσκησης στην ποιοτική εξυπηρέτηση, ικανοποίηση και διατήρηση των πελατών τους.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/4107
    Collections
    • Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013