Browsing by Title
Now showing items 5315-5334 of 5556
-
Το μάρκετινγκ στο χώρο των ακαδημαϊκών βιβλιοθηκών: Προώθηση υπηρεσιών στη βιβλιοθήκη του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Κύπρου
(2013-08-27)Σε μια εποχή όπου η διάθεση της πληροφορίας έγινε υπόθεση όλων και δεδομένου του συνεχώς διογκούμενου και αλληλοσυγκρουόμενου πληροφοριακού περιβάλλοντος (Κωστάκη, 2001), κρίνεται απαραίτητο για τις βιβλιοθήκες να ... -
Το μάρκετινγκ στον χώρο των αερομεταφορών βοηθά στην ανάπτυξη και επέκταση των αεροπορικών εταιρειών. Πως η στρατηγική της αγοράς εταιρειών μέσω διαδικτύου επηρέασε τις κυπριακές αερογραμμές
(2014-07-24)Το μάρκετινγκ περιγράφει μια φιλοσοφία για τις επιχειρήσεις η οποία βασίζεται στην έρευνα και κατανόηση της αγοράς και την εισαγωγή προτάσεων που θα καλύπτουν τις ανάγκες των καταναλωτών. Είναι η ευθύνη της διαχείρισης ... -
Το μάρκετινγκ της συμφωνικής ορχήστρας Δήμου Αθηναίων (ΣΟΔΑ): Σημερινή κατάσταση και μελλοντική προοπτική
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-12)Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να αναδειχθεί η σημερινή κατάσταση του μάρκετινγκ της ΣΟΔΑ, να εντοπιστούν τα προβλήματα από το εσωτερικό και το εξωτερικό της περιβάλλον, ώστε από τα αποτελέσματα να ανακύψουν οι προτάσεις ... -
Το μάρκετινγκ υπηρεσιών και πως αυτό εφαρμόζεται στον τραπεζικό κλάδο:Μελέτη περίπτωσης Eurobank
(2011-08-01)Η παρούσα εργασία έχει στόχο να μελετήσει το μάρκετινγκ υπηρεσιών και τον τρόπο με τον οποίο αυτό εφαρμόζεται στον τραπεζικό κλάδο και συγκεκριμένα στην τράπεζα Eurobank. Η μεθοδολογία της εργασίας στηρίχθηκε στη συλλογή ... -
Το νέο επιχειρησιακό περιβάλλον του τμήματος τελωνείων μετά την ένταξη της Κύπρου στην Ευρωπαϊκή Ένωση: Νέες προκλήσεις ή νέες απειλές;
(2011-08-01)Το ολοένα μεταβαλλόμενο περιβάλλον ως αποτέλεσμα της ένταξης της Κυπριακής Δημοκρατίας στην Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΕ), την 1η Μαΐου 2004, έχει δημιουργήσει νέα δεδομένα μέσα στα οποία δραστηριοποιείται σήμερα το Τμήμα ... -
Το νυφικό της μνήμης”: Η μνήμη ως συντεταγμένη του χαραλαμπίδειου μύθου Οδυσσέα-Πηνελόπης
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019)Περίληψη: Το αδημοσίευτο ποίημα «Το νυφικό της μνήμης» εντάσσεται στον κύκλο των ποιημάτων του Κυριάκου Χαραλαμπίδη που αναπλάθουν και ανασημασιοδοτούν τον οδυσσειακό μύθο. Ο Οδυσσέας και η Πηνελόπη, ως αρχετυπικό ζεύγος, ... -
Το Όνειρο της Τιτίνας (Παιδικό Θεατρικό)
([19??]) -
Το παγκόσμιο τοπίο στην τριτοβάθμια εξ΄αποστάσεως εκπαίδευση.
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-04)Η γέννηση νέων τεχνολογιών, οι αξιοσημείωτες αλλαγές σε κοινωνικό, πολιτικό και οικονομικό επίπεδο και η επιθυμία για αέναη εκπαίδευση-επιμόρφωση από όλο και περισσότερους ανθρώπους δημιούργησαν μία νέα ανάγκη-πραγματικότητα: ... -
Το παγκόσμιο χρηματοπιστωτικό και τραπεζικό σύστημα, η διεθνής τραπεζική και οι οικονομικές κρίσεις της νεότερης ιστορίας
(2015-09-10)Ιστορικά, οι οικονομικές κρίσεις έχουν αποδειχτεί ότι αποτελούν κύκλους που επαναλαμβάνονται. Συνήθως με λίαν διαφορετικές αιτίες αλλά με τα ίδια οχυρά αποτελέσματα. Οδηγούν πληθώρα χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων στην πτώχευση, ... -
Το παιχνίδι ως μέσο ανάπτυξης των δεξιοτήτων παιδιών με διαταραχή αυτιστικού φάσματος: Αντιλήψεις των εκπαιδευτικών
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-06)Οι στόχοι αυτής της μελέτης ήταν να εξετάσει τις αντιλήψεις των εκπαιδευτικών ως προς το αν το παιχνίδι μπορεί να αναπτύξει και να ενισχύσει τις δεξιότητες των παιδιών με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος, να ερευνήσει το αν ... -
Το Παλαιό Μουσείο της Ακρόπολης ως κιβωτός του παρελθόντος, καθρέπτης του σήμερα και παράθυρο στο μέλλον
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2020-11)Σε μια εποχή που η χώρα εμπλέκεται σε βαθιά οικονομική, πολιτική, υγειονομική και ανθρωπιστική κρίση, με καταστροφικές συνέπειες σε όλους τους τομείς της ανθρώπινης δραστηριότητας, συμπεριλαμβανόμενου του δημιουργικού ... -
Το πανεπιστήμιο ως φορέας δια βίου μάθησης. Μελέτη περίπτωσης: Το κέντρο συνεχιζόμενης εκπαίδευσης και δια βίου μάθησης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-05)Η Μεταπτυχιακή Διατριβή έχει ως αντικείμενο τη λειτουργία του πανεπιστημίου ως φορέα συνεχιζόμενης εκπαίδευσης και δια βίου μάθησης και την επίδραση των προγραμμάτων διά βίου μάθησης σε αυτή. Ως μελέτη περίπτωσης εξετάζεται ... -
Το περιβαλλοντικό αποτύπωμα ως εργαλείο για τη μετάβαση στην αειφόρο παραγωγή τροφής
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2022-05)Η μεταπτυχιακή διατριβή έχει ως σκοπό να προσδιορίσει το περιβαλλοντικό αποτύπωμα αγροτικών προϊόντων, όπως το κολοκάσι Σωτήρας, την πατάτα και το καρπούζι. Είναι η πρώτη φορά που επιχειρείται η μελέτη του κολοκασιού ... -
Το πνεύμα των Δημητρίων: Ύφος και περιεχόμενο του μεγαλύτερου πολιτιστικού φεστιβάλ του Δήμου Θεσσαλονίκης 1966-2018
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-12)Στόχος της μεταπτυχιακής διατριβής είναι η παρουσίαση του περιεχομένου του προγράμματος εκδηλώσεων των Δημητρίων που αποτελεί τον σημαντικότερο πολιτιστικό θεσμό του Δήμου Θεσσαλονίκης. Το γενικότερο ύφος της διοργάνωσης ... -
Το ποίημα “Στα στέφανα της κόρης του” στην κυπριακή μέση εκπαίδευση: αναλύσεις, αντιφάσεις, επιδράσεις και αυτοσχόλια
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019)Περίληψη: Μια υπόθεση εργασίας είναι ότι το αξιόλογο ποίημα «Στα στέφανα της κόρης του» (Θόλος, 1989) βρίσκεται στην κορωνίδα των πιο πολυδιαβασμένων ποιημάτων του Κυριάκου Χαραλαμπίδη, κυρίως επειδή εδώ και πολλά χρόνια ... -
Το πολιτικό θέατρο στην Ευρώπη του 21ου αιώνα. Λόγος και παραστασιακή φόρμα.
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2020-05)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή έχει ως κύριο στόχο την εξέταση και ανάλυση του λόγου και της παραστασιακής φόρμας του πολιτικού θεάτρου στην Ευρώπη του 21ου αιώνα. Για τον σκοπό αυτό γίνεται μια σύντομη ανασκόπηση του ... -
Το πολιτικό μάρκετινγκ και οι εκλογές του 2015 στην Ελλάδα
(2015-08-21)Η μεγάλη τιμωρία. Αυτός θα μπορούσε να ήταν ο εναλλακτικός τίτλος της παρούσας εργασίας καθώς αντανακλά την κατάρρευση των κυρίαρχων κομμάτων της μεταπολίτευσης όπως αποτυπώθηκε με ημερομηνία ορόσημο την 25η Ιανουαρίου ... -
Το πολιτικό μάρκετινγκ μέσω διαδικτύου στην Ελλάδα
(2014-09-02)Η εργασία ασχολείται με το πολιτικό μάρκετινγκ μέσω διαδικτύου στην Ελλάδα. Το πολιτικό μάρκετινγκ είναι μια έννοια πολύ συζητημένη στην αγγλική βιβλιογραφία αλλά στα ελληνικά υπάρχουν μόνο κάποιες πτυχιακές εργασίες. ... -
Το πράσινο Marketing. Μελέτη περίπτωσης: Οι χοιροτροφικές επιχειρήσεις της Ηπείρου
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-05)Η παραγωγή χοίρων στις χώρες του ΟΟΣΑ εγείρει ορισμένες πολιτικές προκλήσεις όσον αφορά την οικονομική, περιβαλλοντική και κοινωνική διάσταση της βιώσιμης γεωργίας. Το χοιρινό κρέας αντιπροσωπεύει σχεδόν το 40% της παγκόσμιας ... -
Το πρόγραμμα "Πάμε Σινεμά;" στα σχολεία ως στοιχείο πολιτιστικής παρέμβασης. Προοπτικές και προτάσεις
(2017-09-19)Στόχος της πτυχιακής διατριβής που ακολουθεί είναι να γίνει μία έρευνα και παρουσίαση του προγράμματος Πάμε Σινεμά;, το οποίο εφαρμόζεται στα σχολεία από το 2000 με σκοπό τον οπτικό εγγραμματισμό των παιδιών και των νέων. ...