Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Πολιτιστική Πολιτική και Ανάπτυξη (ΕΛΛ) / Cultural Policy and Development (in Greek)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Πολιτιστική Πολιτική και Ανάπτυξη (ΕΛΛ) / Cultural Policy and Development (in Greek)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Το μάρκετινγκ της συμφωνικής ορχήστρας Δήμου Αθηναίων (ΣΟΔΑ): Σημερινή κατάσταση και μελλοντική προοπτική

    Thumbnail
    View/Open
    ΠΠΑ-2019-00127.pdf (965.4Kb)
    Date
    2019-12
    Author
    Τσελίκας, Ανδρέας
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να αναδειχθεί η σημερινή κατάσταση του μάρκετινγκ της ΣΟΔΑ, να εντοπιστούν τα προβλήματα από το εσωτερικό και το εξωτερικό της περιβάλλον, ώστε από τα αποτελέσματα να ανακύψουν οι προτάσεις βελτίωσης και η μελλοντική προοπτική του μάρκετινγκ της ορχήστρας. Μέσα από τη διαδικασία της ανάλυσης της παρούσας κατάστασης του μάρκετινγκ της ΣΟΔΑ, ερευνήθηκαν στοιχεία και διαδικασίες, από τα οποία προέκυψαν σημαντικά συμπεράσματα και εργαλεία που δύναται να συμβάλουν αποτελεσματικά στη αντιμετώπιση των μελλοντικών προκλήσεων του μάρκετινγκ της ορχήστρας, στην αποφυγή επαναλαμβανόμενων λαθών του παρελθόντος, στον σχεδιασμό σχεδίων αντιμετώπισης μελλοντικών προκλήσεων υψηλού ρίσκου, καθώς και στον επαναπροσδιορισμό της θέσης της ΣΟΔΑ στην κοινωνία της Αθήνας. Τα αποτελέσματα της έρευνας οδηγούν στο συμπεράσμα ότι η προσέλευση κοινού της ΣΟΔΑ κρίνεται ως μη ικανοποιητική, αφού επιτυγχάνει ένα ετήσιο μέσο όρο της τάξεως του 56,5% της χωρητικότητας του Θεάτρου Ολύμπια, και ότι ο υπάρχον καλλιτεχνικός προγραμματισμός της ΣΟΔΑ, όχι μόνο δεν προσέδωσε κάποια πρόσθετα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά στη συμβολική ταυτότητα (brand name) της ορχήστρας, αλλά αντίθετα το αποδυνάμωσε. Παράλληλα, η απουσία στρατηγικών τμηματοποίησης κοινού σε συνδυασμό με έναν μη ελκυστικό καλλιτεχνικό προγραμματισμό προκάλεσε την ανικανότητα προσέλκυσης διαφορετικών ομάδων στόχων με αποτέλεσμα την αδυναμία ενίσχυσης του brand name της ΣΟΔΑ.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/4433
    Collections
    • Πολιτιστική Πολιτική και Ανάπτυξη (ΕΛΛ) / Cultural Policy and Development (in Greek)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013