Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Επιστημών της Αγωγής (ΕΛΛ) / Educational Studies (in Greek)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Επιστημών της Αγωγής (ΕΛΛ) / Educational Studies (in Greek)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Το παιχνίδι ως μέσο ανάπτυξης των δεξιοτήτων παιδιών με διαταραχή αυτιστικού φάσματος: Αντιλήψεις των εκπαιδευτικών

    Thumbnail
    View/Open
    ΕΠΑ-2018-00059.pdf (1.807Mb)
    Date
    2018-06
    Author
    Ρήγα, Δέσποινα
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Οι στόχοι αυτής της μελέτης ήταν να εξετάσει τις αντιλήψεις των εκπαιδευτικών ως προς το αν το παιχνίδι μπορεί να αναπτύξει και να ενισχύσει τις δεξιότητες των παιδιών με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος, να ερευνήσει το αν οι ωφέλειες ή τα εμπόδια που υπάρχουν επηρεάζουν τη συχνότητα χρήσης του στην εκπαιδευτική διαδικασία καθώς και να διερευνήσει τη σχέση μεταξύ παιχνιδιού και μάθησης στα παιδιά με ΔΑΦ. Η έρευνα αφορούσε στους εκπαιδευτικούς που είχαν συναντήσει και εργαστεί με μαθητές με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος κατά τη διάρκεια της θητείας τους. Δομημένα ερωτηματολόγια μοιράστηκαν σε 200 εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και απαντήθηκαν από τους 105, οι οποίοι και αποτέλεσαν το δείγμα αυτής της μελέτης. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών χρησιμοποιεί το παιχνίδι ως εκπαιδευτικό εργαλείο, καθώς βελτιώνει την επικοινωνία και την αλληλεπίδραση μεταξύ των παιδιών με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος με τους συνομήλικους τους, ενώ ταυτόχρονα ενθαρρύνει τους μαθητές με Δ.Α.Φ να συμμετέχουν σε κοινωνικές και εκπαιδευτικές δραστηριότητες και να αναπτύσσουν τις δεξιότητές τους
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/3740
    Collections
    • Επιστημών της Αγωγής (ΕΛΛ) / Educational Studies (in Greek)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013