Browsing by Author "Κλεάνθους, Πάρις"
Now showing items 49-63 of 63
-
Περιβαλλοντική στρατηγική και ναυτιλία
Παντελή, Μάριος (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2020-12)Ο Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός (International Maritime Organisation, ΙΜΟ) έχει θέσει τους στόχους που αφορούν τη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου από την Ναυτιλία με ορόσημο το 2030 και το 2050. Στόχος είναι η ... -
Ποιότητα και οι νέες προκλήσεις στον κλάδο του τουρισμού
Γιώρκα, Παναγιώτα (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2020-12)Ο τομέας του Τουρισμού και της διαμονής στην Κύπρο μπορεί να χαρακτηριστεί ως μια από τις βασικές βιομηχανίες του νησιού. Από το 1960, που είχε ξεκινήσει ουσιαστικά η ανάπτυξη του ξενοδοχειακού τομέα και παράλληλα του ... -
Ποιοτικός έλεγχος στην έξυπνη βιομηχανία και την αλυσίδα αξίας 4.0
Βούλγαρης, Σπυρίδων (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2020-12)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή στοχεύει στο σχεδιασμό νέων λύσεων που βασίζονται σε τεχνολογίες όπως το Agent-based Digital Twin, το AI (τεχνητή νοημοσύνη) και το Blockchain για την βελτιστοποίηση της ποιότητας της παραγωγής ... -
Προκλήσεις και προοπτικές στην αγορά διαχωρισμών οικοπέδων στη Κύπρο: Η περίπτωση της Gerasimos Constructions Ltd
Λοΐζου, Μαργαρίτα (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-05)Σε ένα αρκετά ανταγωνιστικό τομέα, όπως είναι ο κατασκευαστικός, είναι αρκετά δύσκολο για τις Κυπριακές εταιρείες να επιβιώσουν αλλά και να καταστούν επιτυχημένες. Ως εκ τούτου, η φήμη που αποκτά μια εταιρεία είναι σε ... -
Πως διαφοροποιείται το μάρκετινγκ ενός ψηφιακού MBA προγράμματος με ενός συμβατικού
Σταυροπούλου, Ελένη (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2017-05)Οι αλλαγές στον τρόπο μάθησης και η ανάπτυξη της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης χωρίς στην ανάπτυξη των σύγχρονων τεχνολογιών έχουν ωθήσει πολλούς ανθρώπους με διαφορετικό κοινωνικό και πολιτισμικό υπόβαθρο να ξεκινήσουν στην ... -
Στρατηγική ανάλυση επιχείρησης: Μελέτη περίπτωσης Ravago Hellas S.M.S.A.
Τσεβά, Παρασκευή (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2022-12)Στην παρούσα διατριβή θα γίνει ανάλυση της επιχείρησης Ravago Hellas S.M.S.A και συγκεκριμένα του εργοστασίου που παράγει θερμομονωτικά φύλλα Εξηλασμένης Πολυστερίνης (XPS), το οποίο βρίσκεται στο Λαύριο Αττικής. Σκοπός ... -
Στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ για την αναστροφή της αντίληψης στη διαχείριση δημοτικών αποβλήτων
Χριστοφή, Καλλιρόη (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2023-12)Οι ψηφιακές τεχνολογίες έχουν μπει για τα καλά στη ζωή μας και καταναλώνουν μεγάλο μέρος από το χρόνο μας. Η εξέλιξή τους αποτελεί μεγάλη πρόκληση ενώ η διαφορετικότητα και καινοτομία είναι αυτή που φαίνεται να ελκύει ... -
Στροφή σε εναλλακτικές μορφές οτυρισμού και η πιθανή συμβολή της νεολαίας.
Πιερουλλή, Σταύρος (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2020-04)Είναι πλέον αποδεκτό γεγονός ότι ο μαζικός τουρισμός προκάλεσε σοβαρές επιπτώσεις, στο περιβάλλον, τον πολιτισμό, την κοινωνία και την οικονομία λόγω τις ανεξέλεγκτης εκμετάλλευσης ορισμένων περιοχών από την μαζική συσσώρευση ... -
Συνέπειες πανδημίας covid-19 στην κυπριακή τουριστική βιομηχανία και η αντιμετώπιση τους απο το Alion Beach Hotel
Μιχαήλ, Ηλιάνα (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2021-05)Η πανδημία του ιού COVID-19 αποτέλεσε μια υγειονομική, κοινωνική και οικονομική κρίση στην οποία κλήθηκε να ανταποκριθεί ολόκληρη η υφήλιος. Οι πολύπλευρες επιπτώσεις της πανδημίας κεντρίζουν το ενδιαφέρον για μελέτη. Μέσα ... -
Το digital marketing στο χώρο της εστίασης εν καιρώ πανδημίας
Σεργίου, Ναυσικά-Δήμητρα (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2022-05)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή έχει σκοπό να αναλύσει τις πρακτικές μάρκετινγκ που χρησιμοποιήθηκαν εν καιρώ πανδημίας στο χώρο της εστίασης και να ανακαλύψει τις πιο αποτελεσματικές πρακτικές ψηφιακού μάρκετινγκ που ... -
Το κοινωνικό μάρκετινγκ ως στρατηγικός στόχος των επιχειρήσεων και των οργανισμών
Κουτσοβούλου, Παρασκευή (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2021-12)Το κοινωνικό μάρκετινγκ τη σύγχρονη εποχή της ύστερης νεωτερικότητας και της έντασης της πληροφορίας θα μπορούσε κάλλιστα να θεωρηθεί ως ένας ψηφιακός τρόπος να κάνει κανείς μάρκετινγκ. Η παρούσα εργασία σκοπεύει να ... -
Το μάρκετινγκ στον χώρο των αερομεταφορών βοηθά στην ανάπτυξη και επέκταση των αεροπορικών εταιρειών. Πως η στρατηγική της αγοράς εταιρειών μέσω διαδικτύου επηρέασε τις κυπριακές αερογραμμές
Αθανασιάδου, Στέλλα (2014-07-24)Το μάρκετινγκ περιγράφει μια φιλοσοφία για τις επιχειρήσεις η οποία βασίζεται στην έρευνα και κατανόηση της αγοράς και την εισαγωγή προτάσεων που θα καλύπτουν τις ανάγκες των καταναλωτών. Είναι η ευθύνη της διαχείρισης ... -
Τοποθέτηση προϊόντων: Η στάση του κύπριου καταναλωτή σχετικά με την τοποθέτηση προϊόντων στην τηλεόραση
Κυπριανού Συμεού, Κυριακή (2014-07-11)Η παρούσα εργασία αφορά την μελέτη της τοποθέτησης προϊόντων σε τηλεοπτικά προγράμματα. Σκοπός της συγκεκριμένης εργασίας είναι να αξιολογηθεί η στάση των Κύπριων καταναλωτών απέναντι στην πρακτική της τοποθέτησης προϊόντων ... -
Χαλλούμι, το Κυπριακό τυρί που κατακτά τον κόσμο και καλλιεργεί κουλτούρα. Η περίπτωση της Πολυκάρπου και η ανταγωνιστική στρατηγική που ακολουθεί στο εξωτερικό
Πολυκάρπου, Ανδρέας (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2022-05)Οι εξαγωγές διαδραματίζουν ένα σημαντικό ρόλο σε μια εταιρεία στα πλαίσια της ανάπτυξης και επιβίωσης της στις μέρες μας. Σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες ο γαλακτοκομικός τομέας εξακολουθεί να κυριαρχείται από ΜΜΕ που πρέπει ... -
Χρηματοοικονομική ανάλυση των οικονομικών καταστάσεων της εταιρείας A. Tsokkos Hotels Plc Ltd
Γιώρκαλλου, Ηλιάνα (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2021-05)Γενικά, ο τουρισμός και ο ξενοδοχειακός κλάδος αποτελούν αέναο τροφοδότη της οικονομίας. Η επιτυχημένη πορεία των πρώτων, αποτελεί εκ των ων ουκ άνευ, για την ομαλή λειτουργία και διάνθηση της οικονομίας και αντίστροφα. ...