Πλοήγηση ανά Συγγραφέα "Κλεάνθους, Πάρις"
Αποτελέσματα 58-63 από 63
-
Το digital marketing στο χώρο της εστίασης εν καιρώ πανδημίας
Σεργίου, Ναυσικά-Δήμητρα (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2022-05)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή έχει σκοπό να αναλύσει τις πρακτικές μάρκετινγκ που χρησιμοποιήθηκαν εν καιρώ πανδημίας στο χώρο της εστίασης και να ανακαλύψει τις πιο αποτελεσματικές πρακτικές ψηφιακού μάρκετινγκ που ... -
Το κοινωνικό μάρκετινγκ ως στρατηγικός στόχος των επιχειρήσεων και των οργανισμών
Κουτσοβούλου, Παρασκευή (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2021-12)Το κοινωνικό μάρκετινγκ τη σύγχρονη εποχή της ύστερης νεωτερικότητας και της έντασης της πληροφορίας θα μπορούσε κάλλιστα να θεωρηθεί ως ένας ψηφιακός τρόπος να κάνει κανείς μάρκετινγκ. Η παρούσα εργασία σκοπεύει να ... -
Το μάρκετινγκ στον χώρο των αερομεταφορών βοηθά στην ανάπτυξη και επέκταση των αεροπορικών εταιρειών. Πως η στρατηγική της αγοράς εταιρειών μέσω διαδικτύου επηρέασε τις κυπριακές αερογραμμές
Αθανασιάδου, Στέλλα (2014-07-24)Το μάρκετινγκ περιγράφει μια φιλοσοφία για τις επιχειρήσεις η οποία βασίζεται στην έρευνα και κατανόηση της αγοράς και την εισαγωγή προτάσεων που θα καλύπτουν τις ανάγκες των καταναλωτών. Είναι η ευθύνη της διαχείρισης ... -
Τοποθέτηση προϊόντων: Η στάση του κύπριου καταναλωτή σχετικά με την τοποθέτηση προϊόντων στην τηλεόραση
Κυπριανού Συμεού, Κυριακή (2014-07-11)Η παρούσα εργασία αφορά την μελέτη της τοποθέτησης προϊόντων σε τηλεοπτικά προγράμματα. Σκοπός της συγκεκριμένης εργασίας είναι να αξιολογηθεί η στάση των Κύπριων καταναλωτών απέναντι στην πρακτική της τοποθέτησης προϊόντων ... -
Χαλλούμι, το Κυπριακό τυρί που κατακτά τον κόσμο και καλλιεργεί κουλτούρα. Η περίπτωση της Πολυκάρπου και η ανταγωνιστική στρατηγική που ακολουθεί στο εξωτερικό
Πολυκάρπου, Ανδρέας (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2022-05)Οι εξαγωγές διαδραματίζουν ένα σημαντικό ρόλο σε μια εταιρεία στα πλαίσια της ανάπτυξης και επιβίωσης της στις μέρες μας. Σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες ο γαλακτοκομικός τομέας εξακολουθεί να κυριαρχείται από ΜΜΕ που πρέπει ... -
Χρηματοοικονομική ανάλυση των οικονομικών καταστάσεων της εταιρείας A. Tsokkos Hotels Plc Ltd
Γιώρκαλλου, Ηλιάνα (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2021-05)Γενικά, ο τουρισμός και ο ξενοδοχειακός κλάδος αποτελούν αέναο τροφοδότη της οικονομίας. Η επιτυχημένη πορεία των πρώτων, αποτελεί εκ των ων ουκ άνευ, για την ομαλή λειτουργία και διάνθηση της οικονομίας και αντίστροφα. ...