Browsing by Author "Κλεάνθους, Πάρις"
Now showing items 54-63 of 63
-
Στρατηγική ανάλυση επιχείρησης: Μελέτη περίπτωσης Ravago Hellas S.M.S.A.
Τσεβά, Παρασκευή (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2022-12)Στην παρούσα διατριβή θα γίνει ανάλυση της επιχείρησης Ravago Hellas S.M.S.A και συγκεκριμένα του εργοστασίου που παράγει θερμομονωτικά φύλλα Εξηλασμένης Πολυστερίνης (XPS), το οποίο βρίσκεται στο Λαύριο Αττικής. Σκοπός ... -
Στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ για την αναστροφή της αντίληψης στη διαχείριση δημοτικών αποβλήτων
Χριστοφή, Καλλιρόη (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2023-12)Οι ψηφιακές τεχνολογίες έχουν μπει για τα καλά στη ζωή μας και καταναλώνουν μεγάλο μέρος από το χρόνο μας. Η εξέλιξή τους αποτελεί μεγάλη πρόκληση ενώ η διαφορετικότητα και καινοτομία είναι αυτή που φαίνεται να ελκύει ... -
Στροφή σε εναλλακτικές μορφές οτυρισμού και η πιθανή συμβολή της νεολαίας.
Πιερουλλή, Σταύρος (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2020-04)Είναι πλέον αποδεκτό γεγονός ότι ο μαζικός τουρισμός προκάλεσε σοβαρές επιπτώσεις, στο περιβάλλον, τον πολιτισμό, την κοινωνία και την οικονομία λόγω τις ανεξέλεγκτης εκμετάλλευσης ορισμένων περιοχών από την μαζική συσσώρευση ... -
Συνέπειες πανδημίας covid-19 στην κυπριακή τουριστική βιομηχανία και η αντιμετώπιση τους απο το Alion Beach Hotel
Μιχαήλ, Ηλιάνα (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2021-05)Η πανδημία του ιού COVID-19 αποτέλεσε μια υγειονομική, κοινωνική και οικονομική κρίση στην οποία κλήθηκε να ανταποκριθεί ολόκληρη η υφήλιος. Οι πολύπλευρες επιπτώσεις της πανδημίας κεντρίζουν το ενδιαφέρον για μελέτη. Μέσα ... -
Το digital marketing στο χώρο της εστίασης εν καιρώ πανδημίας
Σεργίου, Ναυσικά-Δήμητρα (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2022-05)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή έχει σκοπό να αναλύσει τις πρακτικές μάρκετινγκ που χρησιμοποιήθηκαν εν καιρώ πανδημίας στο χώρο της εστίασης και να ανακαλύψει τις πιο αποτελεσματικές πρακτικές ψηφιακού μάρκετινγκ που ... -
Το κοινωνικό μάρκετινγκ ως στρατηγικός στόχος των επιχειρήσεων και των οργανισμών
Κουτσοβούλου, Παρασκευή (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2021-12)Το κοινωνικό μάρκετινγκ τη σύγχρονη εποχή της ύστερης νεωτερικότητας και της έντασης της πληροφορίας θα μπορούσε κάλλιστα να θεωρηθεί ως ένας ψηφιακός τρόπος να κάνει κανείς μάρκετινγκ. Η παρούσα εργασία σκοπεύει να ... -
Το μάρκετινγκ στον χώρο των αερομεταφορών βοηθά στην ανάπτυξη και επέκταση των αεροπορικών εταιρειών. Πως η στρατηγική της αγοράς εταιρειών μέσω διαδικτύου επηρέασε τις κυπριακές αερογραμμές
Αθανασιάδου, Στέλλα (2014-07-24)Το μάρκετινγκ περιγράφει μια φιλοσοφία για τις επιχειρήσεις η οποία βασίζεται στην έρευνα και κατανόηση της αγοράς και την εισαγωγή προτάσεων που θα καλύπτουν τις ανάγκες των καταναλωτών. Είναι η ευθύνη της διαχείρισης ... -
Τοποθέτηση προϊόντων: Η στάση του κύπριου καταναλωτή σχετικά με την τοποθέτηση προϊόντων στην τηλεόραση
Κυπριανού Συμεού, Κυριακή (2014-07-11)Η παρούσα εργασία αφορά την μελέτη της τοποθέτησης προϊόντων σε τηλεοπτικά προγράμματα. Σκοπός της συγκεκριμένης εργασίας είναι να αξιολογηθεί η στάση των Κύπριων καταναλωτών απέναντι στην πρακτική της τοποθέτησης προϊόντων ... -
Χαλλούμι, το Κυπριακό τυρί που κατακτά τον κόσμο και καλλιεργεί κουλτούρα. Η περίπτωση της Πολυκάρπου και η ανταγωνιστική στρατηγική που ακολουθεί στο εξωτερικό
Πολυκάρπου, Ανδρέας (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2022-05)Οι εξαγωγές διαδραματίζουν ένα σημαντικό ρόλο σε μια εταιρεία στα πλαίσια της ανάπτυξης και επιβίωσης της στις μέρες μας. Σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες ο γαλακτοκομικός τομέας εξακολουθεί να κυριαρχείται από ΜΜΕ που πρέπει ... -
Χρηματοοικονομική ανάλυση των οικονομικών καταστάσεων της εταιρείας A. Tsokkos Hotels Plc Ltd
Γιώρκαλλου, Ηλιάνα (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2021-05)Γενικά, ο τουρισμός και ο ξενοδοχειακός κλάδος αποτελούν αέναο τροφοδότη της οικονομίας. Η επιτυχημένη πορεία των πρώτων, αποτελεί εκ των ων ουκ άνευ, για την ομαλή λειτουργία και διάνθηση της οικονομίας και αντίστροφα. ...