Προκλήσεις και προοπτικές στην αγορά διαχωρισμών οικοπέδων στη Κύπρο: Η περίπτωση της Gerasimos Constructions Ltd
Abstract
Σε ένα αρκετά ανταγωνιστικό τομέα, όπως είναι ο κατασκευαστικός, είναι αρκετά δύσκολο για τις Κυπριακές εταιρείες να επιβιώσουν αλλά και να καταστούν επιτυχημένες. Ως εκ τούτου, η φήμη που αποκτά μια εταιρεία είναι σε συσχέτιση με τα έργα που έχει αναλάβει και έχει φέρει εις πέρας μέχρι τώρα. Επιπρόσθετα, η γνώμη των πελατών αποτελεί σημαντικότατη παράμετρο ως προς την πιο πάνω κατεύθυνση, καθώς οι πελάτες είναι οι άμεσα ενδιαφερόμενοι ως προς τις γνώσεις, την πείρα και τη φήμη που έχει μια κατασκευαστική εταιρεία στην αγορά. Στην παρούσα εργασία επιχειρείται μια θεωρητική ανασκόπηση σε ότι αφορά τον διαχωρισμό οικοπέδων, η οποία θα αποτελέσει τη θεωρητική βάση για την εκπόνηση της στρατηγικής της εταιρείας Gerasimos Constructions Ltd. Βασισμένοι στο θεωρητικό μέρος και στην ανασκόπηση του εξωτερικού και εσωτερικού περιβάλλοντος της εταιρείας, η έρευνα που διενεργείται συμπεριλαμβάνει τις απόψεις που έχουν οι πελάτες για την εταιρεία. Οι απόψεις αυτές, σε συνδυασμό με την εφαρμογή και ανάλυση των διάφορων μοντέλων έρευνας που έγιναν για χάρη της εταιρείας, αποτελούν την βάση πάνω στην οποία προτείνονται κάποιες εισηγήσεις για βελτίωση και ενδυνάμωση της εταιρείας στην αγορά της Κύπρου.