Πλοήγηση ανά Τίτλο
Αποτελέσματα 5232-5251 από 5556
-
Το branding των καλλιτεχνών στη σύγχρονη αγορά τέχνης και η σημασία του για την προώθηση του καλλιτεχνικού έργου. Μελέτη περίπτωσης: Η δημιουργία "Επώνυμης Ταυτότητας" σε εικαστικούς καλλιτέχνες έως 35 ετών στην Ελλάδα
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2021-05)Μία από τις σημαντικότερες παραμέτρους για την καταξίωση των καλλιτεχνών στον χώρο της τέχνης είναι η αναγνώριση της αξίας του έργου τους τόσο ως προς την εικαστική αισθητική αξία του όσο και σε όρους αγοράς. ... -
Το CRM (customer relationship management) και η εφαρμογή του στον τραπεζικό χώρο. Μελέτες περίπτωσης στον ελληνικό και στο διεθνή τραπεζικό χώρο
(2012-08-09)Η ραγδαία μεταβολή του ανταγωνιστικού περιβάλλοντος που συντελέστηκε κατά τις τελευταίες δυο δεκαετίες λόγω της παγκοσμιοποίησης, της όξυνσης του ανταγωνισμού και της ανάπτυξης του διαδικτύου, δημιούργησε στον επιχειρηματικό ... -
Το digital marketing στο χώρο της εστίασης εν καιρώ πανδημίας
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2022-05)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή έχει σκοπό να αναλύσει τις πρακτικές μάρκετινγκ που χρησιμοποιήθηκαν εν καιρώ πανδημίας στο χώρο της εστίασης και να ανακαλύψει τις πιο αποτελεσματικές πρακτικές ψηφιακού μάρκετινγκ που ... -
Το e-business στην Ελλάδα: Μια ανάλυση των συγκριτικών στοιχείων 2007-2012
(2013-08-01)Το ηλεκτρονικό εμπόριο τα τελευταία χρόνια έχει αναπτυχθεί σημαντικά και έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη των εταιριών και των αγοραστών. Αντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι η συγκριτική αναφορά των διαφορών μεταξύ του ... -
Το E-mentoring με την υποστήριξη προηγμένων πληροφοριακών και επικοινωνιακών συστημάτων
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-05)Η μελέτη αυτή επικεντρώνεται στη διερεύνηση του θεσμού του μέντορα, όπως αυτός εφαρμόζεται σε άλλες χώρες παγκοσμίως, ως προς τον τρόπο εφαρμογής του και τα πληροφοριακά και επικοινωνιακά συστήματα που τον υποστηρίζουν με ... -
Το Green Banking στην Ελλάδα - Τρέχουσα κατάσταση και προοπτικές ανάπτυξης στην περίοδο οικονομικής κρίσης
(2016-09-06)Η συνεχής επιβάρυνση του περιβάλλοντος από την ανθρώπινη δραστηριότητα και η κλιματική αλλαγή που συνεπάγεται αυτής, δε θα μπορούσε να μην επηρεάσει και τον τομέα των τραπεζικών εργασιών. Η ευαισθητοποίηση των πολιτών ... -
Το Green Marketing στον κλάδο της Κλωστοϋφαντουργίας: Η πράσινη επιχειρηματική φιλοσοφία συνυφασμένη με την κερδοφορία
(2015-07-21)Η εξέλιξη του Πράσινου Μάρκετινγκ οφείλεται στο ενδιαφέρον για ενσωμάτωση του περιβάλλοντος στην πρακτική και τις αρχές του μάρκετινγκ, από τη δεκαετία του 1970. Παρόλο που το μάρκετινγκ, έχει κατηγορηθεί ως το κύριο κακό ... -
Το internet banking μέσω του i-bank της Εθνικής Τράπεζας
(2015-07-15)Από το 2000 και μετά το Internet έχει μπει για τα καλά στη ζωή μας. Πλέον δεν υπάρχει σχεδόν κανένα νοικοκυριό που να μη διαθέτει πρόσβαση στο Internet. Ως απόρροια αυτού του φαινομένου επόμενο ήταν οι τράπεζες να στραφούν ... -
Το leasing και το factoring στην Ελλάδα - Η πορεία τους τα τελευταία χρόνια
(2011-08-24)--------- -
-
Το Omni-channel στις λιανικές πωλήσεις. (Omni-channel retailing)
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-05)Ζούμε στην εποχή που η τεχνολογία εξελίσσεται πολύ γρήγορα και οι τάσεις εναλλάσσονται με ραγδαίους ρυθμούς. Για να είναι κανείς επιτυχημένος στον κλάδο που δραστηριοποιείται, θα πρέπει να παρακολουθεί τις εξελίξεις, τις ... -
Το V.M.I. ως εργαλείο διαχείρισης αποθεμάτων στο λιανεμπόριο τροφίμων. Δομή, εξέλιξη και εφαρμογές
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-05)Στο σημερινό άκρως ανταγωνιστικό περιβάλλον των επιχειρήσεων η ενσωμάτωση της ψηφιακής τεχνολογίας και του διαδικτύου αποτελούν προτεραιότητα κάθε επιχείρησης που θέλει να συνεχίσει να είναι παρούσα και ανταγωνιστική στο ... -
Το Youthpass ως εργαλείο προσδιορισμού αποτελεσμάτων μη τυπικής και άτυπης μάθησης και ο αντίκτυπος στους κατόχους του: Η περίπτωση ενός διεθνούς Ευρωπαϊκού προγράμματος ανταλλαγής νέων Erasmus+
(2016-07-22)Η σημασία της μη τυπικής και της άτυπης μάθησης αναγνωρίζεται και εκτιμάται ολοένα και περισσότερο στη διεθνή βιβλιογραφία και σε πολιτικό επίπεδο από όργανα της Ευρωπαϊκής Ένωσης και διεθνείς φορείς. Ωστόσο, μια πρόκληση ... -
Το αίτημα της κοινωνικής αφύπνισης στο θέατρο του 20ου αιώνα μέσα απο τρείς σταθμούς: Bertolt Brecht-Living Theatre-Augusto Boal
(2017-09-18)Στην παρούσα διατριβή μελετώνται τρεις σταθμοί του θεάτρου του 20ού αιώνα με πολιτικές αναζητήσεις, το Επικό Θέατρο του Bertolt Brecht, τα happenings του Living Theatre και το Θέατρο του Καταπιεσμένου του Augusto Boal. ... -
Το ανδρικό ήθος των γυναικείων ρόλων στους τρείς τραγικούς. [Η Κλυταιμνήστρα του Αισχύλου (Αγαμέμνων), η Αντιγόνη του Σοφοκλή, η Ελένη του Ευρυπίδη]
(2015-08-24)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή επιχειρεί ερμηνεία του ανδρικού ήθους που παρουσιάζουν τρεις τραγικές ηρωίδες, η Κλυταιμνήστρα (Αγαμέμνων Αισχύλου), η Ελένη (του Ευριπίδη) και η Αντιγόνη (του Σοφοκλή). Το θέμα προσεγγίζεται ... -
Το αντίκτυπο της χρήσης ψηφιακών κοινωνικών μέσων και δικτύων στη σύγχρονη οργάνωση
(2016-03-09)Τα κοινωνικά δίκτυα ανέκαθεν αποτελούσαν ένα χρήσιμο εργαλείο για τα μέλη μίας κοινότητας, αφενός για να καλύπτουν τις ανάγκες της επικοινωνίας και της κοινωνικοποίησης τους και αφετέρου για την ανταλλαγή ιδεών και απόψεων ... -
Το απλό αναγνωστικό μοντέλο στην ελληνική
(2011-08-03)Σκοπός της παρούσης έρευνας είναι να διερευνήσει τη γλωσσική ανάπτυξη των παιδιών στο Νηπιαγωγείο σύμφωνα με το Απλό Μοντέλο Ανάγνωσης στην Ελληνική(Α.Μ.Α.). Τις τελευταίες δεκαετίες στην Αμερική και στον Καναδά είχε ... -
Το αποτελεσματικό μοντέλο σχολικής αυτονομίας για την Κύπρο: Εξετάζοντας την επαγγελματική ικανοποίηση και το εργασιακό άγχος των διευθυντών στη δημοτική εκπαίδευση
(2015-01-20)Η παρούσα έρευνα πραγματεύεται το θέμα της σχολικής αυτονομίας στην Κύπρο. Το θέμα αυτό μελετάται εδώ και αρκετές δεκαετίες στο διεθνή χώρο και έχουν γίνει πολλές σχετικές εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις, σε αντίθεση με τη ... -
Το Αρχαιολογικό Μουσείο Αιγίου: Μελέτη υφιστάμενης κατάστασης και προτάσεις βελτίωσης
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-04)Τα μουσεία αποτελούν μέρος της κοινωνίας και της καθημερινότητας των ανθρώπων. Συνδέονται με ό,τι αφορά κοινωνικά, πολιτικά, ιστορικά, πολιτισμικά, τεχνολογικά, περιβαλλοντικά τον άνθρωπο και προωθούν την γνώση και ηθικές ... -
Το Αρχαιολογικό Μουσείο Δίου: Αξιολόγηση της μόνιμης έκθεσης και προτάσεις εκπαιδευτικών δράσεων
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-05)Από τις απαρχές του θεσμού, το μουσείο με βάση τον τρόπο κατά τον οποίο αναπτύχθηκε και διαμορφώθηκε, χρησιμοποιήθηκε ως χώρος εκπαίδευσης, ως χώρος ανάδειξης και ενίσχυσης της εθνικής ταυτότητας, ως σύμβολο εθνικής δόξας ...