Το E-mentoring με την υποστήριξη προηγμένων πληροφοριακών και επικοινωνιακών συστημάτων
Abstract
Η μελέτη αυτή επικεντρώνεται στη διερεύνηση του θεσμού του μέντορα, όπως αυτός εφαρμόζεται σε άλλες χώρες παγκοσμίως, ως προς τον τρόπο εφαρμογής του και τα πληροφοριακά και επικοινωνιακά συστήματα που τον υποστηρίζουν με την βοήθεια της συστηματικής ανασκόπησης δημοσιευμένων μελετών και έγκυρων θεσμικών πηγών πληροφόρησης.
Σκοπός της εργασίας είναι να προταθεί, να εφαρμοστεί πιλοτικά και να αξιολογηθεί ένα μοντέλο τηλεμεντορισμού για την Ελλάδα για την περίπτωση εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και συγκεκριμένα του δημοτικού σχολείου. Για τις ανάγκες της εργασίας έχει σχεδιαστεί, δοκιμαστεί πιλοτικά και αναθεωρηθεί, σε πιλοτική εφαρμογή ένα πρόγραμμα μεντορισμού σε μικρό δείγμα εκπαιδευτικών. Σκοπός της εφαρμογής θα είναι η πρόταση χρήσης κατάλληλων εργαλείων Ανοικτού Λογισμικού και ελεύθερων Διαδικτυακών Υπηρεσιών για την υποστήριξη του τηλεμεντορισμού.