Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English): Πρόσφατες Δημοσιεύσεις
Αποτελέσματα 761-780 από 1092
-
Ο ρόλος της παρακίνησης και ενδυνάμωσης των υπαλλήλων σε περίοδο οικονομικής κρίσης. Η περίπτωση του ΙΚΑ
(2015-07-22)Η παρούσα εργασία ασχολείται με την εργασιακή παρακίνηση, την εργασιακή ικανοποίηση και τη μεταξύ τους σχέση. Στο θεωρητικό μέρος αναφέρονται σχετικές θεωρίες εργασιακής παρακίνησης και ικανοποίησης, ενώ αναφέρονται και ... -
Μάρκετινγκ τουριστικών προορισμών με έμφαση στον γαστρονομικό τουρισμό: Η περίπτωση της Θεσσαλονίκης
(2015-07-22)Η παρούσα εργασία αναλύει το φαινόμενο του γαστρονομικού τουρισμού με την χρήση της μελέτης περίπτωσης της Θεσσαλονίκης, μίας πόλης ιδιαίτερα δημοφιλής τόσο στους Ευρωπαίους τουρίστες όσο και παγκοσμίως. Αρχικά, αναλύθηκε ... -
Η επίδραση της πληροφοριακής συμπεριφοράς των εν δυνάμει προπτυχιακών φοιτητών στην ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών της βιβλιοθήκης του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Κύπρου
(2015-07-22)Ένας από τους στρατηγικούς στόχους που τέθηκαν από την ηγεσία του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Κύπρου (ΤΕΠΑΚ) για την δεκαετία 2010-2020 είναι η υψηλή επιστημονική, τεχνική και επαγγελματική επάρκεια στην εκπαίδευση των ... -
Κριτήρια επιλογής φαρμακευτικών προϊόντων, συγκριτική μελέτη καταναλωτών Ελλάδας-Γαλλίας-Βουλγαρίας
(2015-07-21)Στην παρούσα διπλωματική εργασία, παρουσιάζεται η προσπάθεια διερεύνησης των παραγόντων εκείνων, που προσδιορίζουν το προφίλ των καταναλωτών στην φαρμακευτική Αγορά. Σκοπός αυτής της έρευνας είναι να προσδιοριστεί ποιος ... -
Social Media Marketing. Καταναλωτική συμπεριφορά χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης
(2015-07-21)Στην παρούσα διατριβή εξετάζεται η καταναλωτική συμπεριφορά των χρηστών των Social Media και διερευνώνται οι συνήθειές τους και ο βαθμός στον οποίο επηρεάζονται από την ποιότητα της ιστοσελίδας. Η διατριβή αποτελείται ... -
Το ελάχιστο εγγυημένο εισόδημα στη Κύπρο ως ένα πρόγραμμα κοινωνικής προστασίας των πληγέντων απο την οικονομική κρίση
(2015-10-08)Η οικονομική κρίση έχει την ρίζα της στη φούσκα της αγοράς κατοικιών το καλοκαίρι του 2007 στην Αμερική. Η επέκταση της ήταν ταχύτατη και κατέληξε στην βαθύτατη οικονομική κρίση που βιώνουν τα κράτη σήμερα. Αναμενόμενο ... -
Το Green Marketing στον κλάδο της Κλωστοϋφαντουργίας: Η πράσινη επιχειρηματική φιλοσοφία συνυφασμένη με την κερδοφορία
(2015-07-21)Η εξέλιξη του Πράσινου Μάρκετινγκ οφείλεται στο ενδιαφέρον για ενσωμάτωση του περιβάλλοντος στην πρακτική και τις αρχές του μάρκετινγκ, από τη δεκαετία του 1970. Παρόλο που το μάρκετινγκ, έχει κατηγορηθεί ως το κύριο κακό ... -
Εκπαίδευση του ανθρώπινου δυναμικού στην κυπριακή αστυνομία
(2015-07-21)Αντικείμενο της παρούσας έρευνας αποτελεί το Ανθρώπινο Δυναμικό της Κυπριακής Αστυνομίας και το πώς η εκπαίδευση μπορεί να συμβάλει στην ανάπτυξη των επαγγελματικών ικανοτήτων του με αποτέλεσμα την αντιμετώπιση οποιουδήποτε ... -
Διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού στο χώρο των ασφαλιστικών εταιρειών στην Ελλάδα-Μελέτη περίπτωσης Εθνική Ασφαλιστική
(2015-07-21)Στην παρούσα διατριβή προσεγγίζεται σε θεωρητικό και σε πρακτικό επίπεδο η Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού στο χώρο των Ασφαλιστικών Εταιρειών στην Ελλάδα με μελέτη περίπτωσης την Εθνική Ασφαλιστική. Στο θεωρητικό μέρος ... -
Guerilla marketing. Η επιρροή του στην καταναλωτική συμπεριφορά
(2015-07-21)Καθώς οι καταναλωτές γίνονται όλο και καλύτεροι στην αποφυγή των παραδοσιακών εκστρατειών μάρκετινγκ που οι εταιρείες χρησιμοποιούν, έχει καταστεί ζωτικής σημασίας για τις επιχειρήσεις να διαφοροποιήσουν τους τρόπους ... -
Ο εσωτερικός και εξωτερικός έλεγχος ως μέσο για την αποτελεσματική λειτουργία των επιχειρήσεων προς όφελος όλων των ενδιαφερόμενων μερών τους
(2015-07-21)Το δυναμικό περιβάλλον στο οποίο καλούνται οι σύγχρονες επιχειρήσεις να επιβιώσουν και να κερδοφορήσουν, τις ωθεί συχνά στην εφαρμογή σύνθετων οικονομικών πολιτικών και περίπλοκων διαδικασιών. Στην εφαρμογή αυτή εμπεριέχονται ... -
Ηγετικές ικανότητες των στελεχών της Εθνικής Φρουράς
(2015-07-21)Το οικοδόμημα των Ενόπλων Δυνάμεων στηρίζεται στα στελέχη, αξιωματικούς και υπαξιωματικούς, όλων των Κλάδων, όλων των Όπλων, Σωμάτων ή ειδικοτήτων και όλων των κατηγοριών ως θεματοφύλακες της άμυνας της χώρας, αποτελώντας ... -
Ο ρόλος της ποιότητας των υπηρεσιών στην ικανοποίηση επισκεπτών: Μια εμπειρική μελέτη για το Νεο Μουσείο Ακρόπολης με την κλίμακα HISTOQUAL
(2015-07-21)Κατά τη διάρκεια των δύο τελευταίων δεκαετιών, παρατηρείται σημαντική ανάπτυξη στον χώρο των υπηρεσιών σε όλους τους τομείς. Στην κατεύθυνση αυτή εξελίσσονται και οι μη κερδοσκοπικοί οργανισμοί, όπως τα μουσεία, τα οποία ... -
Μέτρηση ικανοποίησης πελατών Παγκρήτιας Συναιτεριστικής Τράπεζας
(2015-07-21)Σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο οικονομικό και επιχειρηματικό περιβάλλον, η έννοια της ικανοποίησης του πελάτη καθίσταται ποιο σημαντική από ποτέ. Καμία επιχείρηση δεν μπορεί να επιβιώσει μέσα σε αυτό το περιβάλλον, χωρίς ... -
Οι επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης στην αγορά ακινήτων
(2015-07-21)Θέμα της παρούσας διατριβής είναι οι επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης στην αγορά ακινήτων. Πρόκριται για έναν κλάδο που δέχθηκε το μεγαλύτερο μέρος των επιδράσεων της υφιστάμενης κρίσης και αυτό γιατί αποδεδειγμένα εως ... -
Σύγχρονες μέθοδοι κοστολόγησης και η συμβολή τους στην ανταγωνιστικότητα των μεταποιητικών μονάδων. Μελέτη περίπτωσης: Παπαπαναγιώτου ΑΒΕΕΑ ΔΡΟΜΕΑΣ
(2015-07-21)Στο σύγχρονο ανταγωνιστικό περιβάλλον, η προσπάθεια όλων των επιχειρήσεων επικεντρώνεται στη μείωση του κόστους, στη βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων αγαθών και υπηρεσιών, αλλά και στη βελτίωση της ανταγωνιστικότητάς ... -
Ανάλυση χρηματοοικονομικών δεικτών ελληνικών εργοστασίων παραγωγής πλαστικών σωλήνων και εξαρτημάτων ύδρευσης-άρδευσης-αποχέτευσης
(2015-07-21)Η ελληνική οικονομία τα τελευταία χρόνια βρίσκεται σε μεγάλη οικονομική ύφεση με άμεσο αντίκτυπο και στον κλάδο των εργοστασίων παραγωγής πλαστικών σωλήνων και εξαρτημάτων ύδρευσης-άρδευσης-αποχέτευσης. Ο κλάδος αυτός έχει ... -
Εφαρμογή στρατηγικών σύγχρονου μάρκετινγκ στη δημόσια εκπαίδευση
(2015-07-21)Στην παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή επιχειρείται η μελέτη περίπτωσης εφαρμογής στρατηγικών σύγχρονου Μάρκετινγκ στην Κυπριακή Δημόσια Εκπαίδευση. Αρχικά, θα διερευνηθεί η γνώμη που έχει ο κύπριος εκπαιδευτικός για το ... -
Εναλλακτική καλλιέργεια Γκοτζι Μπερι (Goji-Berry) : Κατευθύνσεις για την ανάπτυξη σχεδίου μάρκετινγκ
(2015-07-21)Είναι γεγονός ότι τα τελευταία χρόνια οι καταναλωτές δείχνουν όλο και περισσότερο ενδιαφέρον για τις λεγόμενες υπερτροφές ή αλλιώς superfoods. Παρόλο που πρόκειται για τροφές που έρχονται από το παρελθόν και υπήρχαν στις ... -
Επαγγελματική ικανοποίηση των γεωπόνων - πωλητών αγροτικών εφοδίων χονδρικής πώλησης
(2015-07-21)Η μελέτη του βαθμού της επαγγελματικής ικανοποίησης των εργαζομένων μελετάται συχνά στις μέρες μας από τις εταιρίες. Έχει άμεσα συνδεθεί η ικανοποίηση των εργαζομένων στον επαγγελματικό τομέα με την απόδοσή τους. Η παρούσα ...